Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je kits zijn er echt super uit, goed werk! Ik was erg tevredne met de Assyriska kits die je een tijd geleden voor me hebt gemaakt en vandaar deze nieuwe request.

Zou je voor mijn novelle de nieuwe 2008 kits willen maken van HJK?

Ze zijn in principe nog hetzelfde als de shirts van 2007 qua model en kleur alleen zijn er vooral een flink aantal wijzigingen wat sponsoren betreft.

Op het nieuwe thuisshirt is Glitnir de nieuwe hoofdsponsor en zijn er een flink aantal nieuwe sponsors. Op het uitshirt is de hoofdsponsor APU en ook daar is qua overige sponsors nog wat veranderd. Ook staan er twee gouden sterren boven het HJK-logo. Op de rechtermouw (links van voren gezien) staat het logo van de Veikkausliiga.

Als je hulp nodig hebt wat betreft sponsorlogos of meer foto's dan moet je me maar ff pm'en. Alvast bedankt in ieder geval!

Hier wat fotos van de nieuwe shirts:

Thuis:

Thuis 1

Thuis 2

Thuis 3

Thuis 4

Thuis 5

Uit:

Uit 1

Uit 2

Uit 3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kits zijn er echt super uit, goed werk! Ik was erg tevredne met de Assyriska kits die je een tijd geleden voor me hebt gemaakt en vandaar deze nieuwe request.

Zou je voor mijn novelle de nieuwe 2008 kits willen maken van HJK?

Ze zijn in principe nog hetzelfde als de shirts van 2007 qua model en kleur alleen zijn er vooral een flink aantal wijzigingen wat sponsoren betreft.

Op het nieuwe thuisshirt is Glitnir de nieuwe hoofdsponsor en zijn er een flink aantal nieuwe sponsors. Op het uitshirt is de hoofdsponsor APU en ook daar is qua overige sponsors nog wat veranderd. Ook staan er twee gouden sterren boven het HJK-logo. Op de rechtermouw (links van voren gezien) staat het logo van de Veikkausliiga.

Als je hulp nodig hebt wat betreft sponsorlogos of meer foto's dan moet je me maar ff pm'en. Alvast bedankt in ieder geval!

Hier wat fotos van de nieuwe shirts:

Thuis:

Thuis 1

Thuis 2

Thuis 3

Thuis 4

Thuis 5

Uit:

Uit 1

Uit 2

Uit 3

Zoiets?

hjkthuisyh9.pnghjkuitbw3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Izsco, ben zeer tevreden over die Inter kits!! Maar nu heb ik een vraagje of je voor mij ook een uit en thuis kit kan maken voor het Braziliaanse elftal. Wel gewoon de huidige kleuren (thuis geel en uit blauw) maar een ander model (wel Nike):). Verder gewoon freestyle:mrgy:

thnx alvast:checkit:

brasilthuissz1.pngbrasiluitca3.pngbrasilthirdpe2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoiets?

hjkthuisyh9.pnghjkuitbw3.png

Ziet er erg goed uit! Paar kleine dingetjes alleen... Het StadiuM logo op het thuisshirt moet iets omhoog, iets meer naar het midden, en op beide shirts ene klein beetje groter. Het Barona logo op de linkermouw van beide shirts (rechts voor ons dus) moet iets verder naar het uiteinde van de mouw toe en iets groter dan is het helemaal perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er erg goed uit! Paar kleine dingetjes alleen... Het StadiuM logo op het thuisshirt moet iets omhoog, iets meer naar het midden, en op beide shirts ene klein beetje groter. Het Barona logo op de linkermouw van beide shirts (rechts voor ons dus) moet iets verder naar het uiteinde van de mouw toe en iets groter dan is het helemaal perfect.

Dit al beter, Cedrick?

hjkuit1gz9.pnghjkthuis1kt4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit al beter, Cedrick?

hjkuit1gz9.pnghjkthuis1kt4.png

Ik kan me voorstellen als je gek van me word hoor haha, ik heb er zef iig regelmatig last van, dat ik gek word van mezelf, maarja. Wat als je die barona logo's echt op de schouder zelf zet, zegmaar paralel aan de adidas strepen zonder dat t scheef loopt?

Dat ziet er denk ik beter uit, heb net ff de fotos ernaast gehouden en het sponsorlogo staat daar iets rechter, meer paralel aan de strepen zegmaar. E datzelfe dan bij het Urheilulehti logo aan de andere kant. Dat ze zegmaar precies op dezelfde plek staan allebei.

Voor het stadium en barona logo kun je het beste deze foto als voorbeeld gebruiken. het barona logo is wel in een andere kleur en op de andere sponsors moet je niet letten, die zijn allemaal verander maar de plekken van die twee logo's zijn wel goed daar. Sorry als mijn eerste uitleg fout was. Ze veranderen bij HJK echt elke maand wat aan hun shirts, gekken.

Oh ik zie net dat je het HJK logo anders hebt gezet op die laatste shirts, dat meot echt in de witte baan, dus wat dichter bij het midden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites