Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

~ Izsco Kits ~

Izsco

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kun je nu die van mij maken:)

Staat Senegal er al op dan?

Alvast bedankt!

ja Senegal staat er al op klopt! Kan je die van Excelsior M. dan maken? En hoe plaats ik die van Senegal? Waar en werken ze dan meteen?

Als het zo niet goed is, moet je maar iemand anders vragen die ze wilt maken! Wat een slechte plaatjes en wat een gemartel!

excelsiorthuisnj5.pngexcelsiormuitcb5.pngexcelsiormthirdez5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je voor mij het Inter Milan shirt (Thuis en Uit) willen maken. Thuis shirt alles gewoon hetzelfde qua Merk, Sponsor, Logo, Italiaanse vlag en kleuren alleen een ander model shirt.

Your Choice.

En voor het uitshirt ook gewoon hetzelfde qua merk, sponsor, logo en Italiaanse vlag. Jij mag het model en kleur(en) kiezen.

I8003.jpg

I8002.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je voor mij het Inter Milan shirt (Thuis en Uit) willen maken. Thuis shirt alles gewoon hetzelfde qua Merk, Sponsor, Logo, Italiaanse vlag en kleuren alleen een ander model shirt.

Your Choice.

En voor het uitshirt ook gewoon hetzelfde qua merk, sponsor, logo en Italiaanse vlag. Jij mag het model en kleur(en) kiezen.

internazionalethuiseo8.pnginternazionaleuitxr8.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thuis lijkt meer paars-zwart

Shirt is gewoon donkerblauw hoor. Heb namelijk de kleuren gekopieerd van het Inter shirt zelf.

teveel wit voor een inter shirt bij het thuisshirt een inter shirt hoort weinig accenten te hebben gewoon blauw zwart en mischien iets gouds erbij meer niet

Jij vind toch niets goed wat ik doe sinds ik heb gezegd dat het shirt van jou de titel Kit of the week niet verdiende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites