Bint Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Kan iemand mij trouwens even snel uitleggen hoe ik de shirts in het spel krijg? Of beter gezegd, hoe ik dat xml bestandje krijg gemaakt. Ik kan me herinneren dat hier een fmXML editor voor was jaren geleden, maar die doet het dus niet meer bij mij :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Kan iemand mij trouwens even snel uitleggen hoe ik de shirts in het spel krijg? Of beter gezegd, hoe ik dat xml bestandje krijg gemaakt. Ik kan me herinneren dat hier een fmXML editor voor was jaren geleden, maar die doet het dus niet meer bij mij :( http://forum.manutd.nl/showthread.php?52888-Tut-Hoe-zet-ik-losse-kits-in-mijn-game Gaat alleen via FMxml. Ten minste, gaat ook anders maar dat is ingewikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bint Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 http://forum.manutd.nl/showthread.php?52888-Tut-Hoe-zet-ik-losse-kits-in-mijn-game Gaat alleen via FMxml. Ten minste, gaat ook anders maar dat is ingewikkeld. Dit topic had ik inderdaad al helemaal uitgepluist, maar die fmXML doet het dus niet meer. Niemand die zo een bestandje heeft van shirts? Dat ik alleen de club ID hoef aan te passen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2014 Dit topic had ik inderdaad al helemaal uitgepluist, maar die fmXML doet het dus niet meer. Niemand die zo een bestandje heeft van shirts? Dat ik alleen de club ID hoef aan te passen? Zal bestandje toevoegen, wat is het ID? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bint Geplaatst 11 augustus 2014 Share Geplaatst 11 augustus 2014 Dankjewel haha, na al die jaren FM, snap ik nog steeds niets van die codes enzo. De club ID is: 856120 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lolkejan Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 [MENTION=28109] [MENTION=2009]lolkejan[/MENTION]; Moderner dan het derde shirt krijg je ze niet. Check Nike bijvoorbeeld. Retro is het. En daarbij je volledige request gevolgd ;) ==> Derde shirt aangepast in de post. Haha nee is ook weer zo maar is zo compleet anders. Vindt dit mooier bij elkaar passen! Kom over tijdje dan nog wel bij je terug voor 2 retro shirts, bewaar ik daar de derde voor :P Nogmaals echt die 2e supervet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Club: Sparta Rotterdam Merk: Geen voorkeur Sponsor: Geen Voorkeur Thuis: Traditioneel Uit: Donkerblauw met lichtblauw 3e: Eigen keus Extra: Op alle 3 de shirts graag het wapen van Rotterdam erin verwerkt Bvd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
K3zz4 Geplaatst 12 augustus 2014 Share Geplaatst 12 augustus 2014 Hey [MENTION=9120]Izsco[/MENTION]; een request van mijn kant. Logo: Merk: Adidas Sponsor: Les Sang et Or (geen echte sponsor natuurlijk) Thuis: Rood met rode accenten Uit: Wit met Gouden accenten 3e: eigen invulling. iets retro ? Alvast bedankt man. Je bent een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 13 augustus 2014 Club: Sparta Rotterdam Merk: Geen voorkeur Sponsor: Geen Voorkeur Thuis: Traditioneel Uit: Donkerblauw met lichtblauw 3e: Eigen keus Extra: Op alle 3 de shirts graag het wapen van Rotterdam erin verwerkt Bvd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Ik vind het logo niet zo mooi op deze manier, zou je die kunnen aanpassen naar het logo wat niet zo helemaal uitgeknipt is? En zou je het Umbru Logo en het Wapen van Rotterdam kunnen verwisselen van plaats, voor de rest super kits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin1807 Geplaatst 13 augustus 2014 Share Geplaatst 13 augustus 2014 Graag deze: club : FC Barcelona merk : Orginele sponsor : eigen keuze thuis : Zit nu in 2025 en wilde wel wat anders maar wel herkenbaar met de orginele kleuren uit: eigen keus derde: eigen keus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2014 Ik vind het logo niet zo mooi op deze manier, zou je die kunnen aanpassen naar het logo wat niet zo helemaal uitgeknipt is? En zou je het Umbru Logo en het Wapen van Rotterdam kunnen verwisselen van plaats, voor de rest super kits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2014 Hey [MENTION=9120]Izsco[/MENTION]; een request van mijn kant. Logo: Merk: Adidas Sponsor: Les Sang et Or (geen echte sponsor natuurlijk) Thuis: Rood met rode accenten Uit: Wit met Gouden accenten 3e: eigen invulling. iets retro ? Alvast bedankt man. Je bent een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fizzle Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Wauw, zo zijn ze perfect! 3e shirt is ook veel mooier zo, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
K3zz4 Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 WOW ! echt waar. Dit zit er geniaal uit !!! vooral les SANG et OR. hoe je dat verwerkt hebt ! Ik ben verkocht. 3de shirt ziet er ook nasty retro uit. Perfect. Bedankt ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'Jochem Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Club: HFC Boulevaar Logo: https://www.google.nl/search?q=HFC%20Boulevaar%20logo&rlz=1C1WLXB_enNL529NL529&espv=&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=89rxU9DINaWfygOH74G4Aw&ved=0CAcQ_AUoAQ&sourceid=chrome-psyapi2&biw=1366&bih=624&dpr=1&cad=cbv&sei=NNvxU7a2D6LXyQP6loHIDw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VieEasgv_DnnWM%253A%3BdTdBCNglpANJGM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1213.photobucket.com%252Falbums%252Fcc466%252Fizsco%252FLogocopyco2py.png%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.manutd.nl%252Fshowthread.php%253F44415-rtsrobintje-s-new-kit-creations%252Fpage9%3B180%3B180 Merk: le quick sportif Sponsor: BMW Thuis: Blauw met wit niet gestreept Uit: eigen creatie 3e Geel met zwart, net als het oude shirt van NAC, met de zwart gestreepte baan . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2014 Graag deze: club : FC Barcelona merk : Orginele sponsor : eigen keuze thuis : Zit nu in 2025 en wilde wel wat anders maar wel herkenbaar met de orginele kleuren uit: eigen keus derde: eigen keus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Club: Arsenal Merk: Puma Sponsor: Fly Emirates Thuis: Traditionele kleurcombinatie. Verder kun je doen wat je wilt. Uit: Dit zou zo geweldig zijn! 3e: Dit is een richtlijn Extra: Een CL-badge op de 3d, zou vet zijn! Ik zou je echt erg dankbaar zijn als je dit kan maken! Thanks in advance. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 club : Sheffield Utd merk : Nike sponsor : Geen thuis : Originele kleuren: Rood wit met een paar zwarte details. De rood verticale banen onderaan iets speciaals mee. Bijvoorbeeld het gele uitshirt van Barca hierboven, alleen dan iets dikkere verticale banen. uit: Vrije keuzen derde: Geen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2014 club : Sheffield Utd merk : Nike sponsor : Geen thuis : Originele kleuren: Rood wit met een paar zwarte details. De rood verticale banen onderaan iets speciaals mee. Bijvoorbeeld het gele uitshirt van Barca hierboven, alleen dan iets dikkere verticale banen. uit: Vrije keuzen derde: Geen Pagina 216 van dit topic... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2014 Club: HFC Boulevaar Logo: https://www.google.nl/search?q=HFC%20Boulevaar%20logo&rlz=1C1WLXB_enNL529NL529&espv=&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=89rxU9DINaWfygOH74G4Aw&ved=0CAcQ_AUoAQ&sourceid=chrome-psyapi2&biw=1366&bih=624&dpr=1&cad=cbv&sei=NNvxU7a2D6LXyQP6loHIDw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=VieEasgv_DnnWM%253A%3BdTdBCNglpANJGM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1213.photobucket.com%252Falbums%252Fcc466%252Fizsco%252FLogocopyco2py.png%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.manutd.nl%252Fshowthread.php%253F44415-rtsrobintje-s-new-kit-creations%252Fpage9%3B180%3B180 Merk: le quick sportif Sponsor: BMW Thuis: Blauw met wit niet gestreept Uit: eigen creatie 3e Geel met zwart, net als het oude shirt van NAC, met de zwart gestreepte baan . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2014 Club: Arsenal Merk: Puma Sponsor: Fly Emirates Thuis: Traditionele kleurcombinatie. Verder kun je doen wat je wilt. Uit: Dit zou zo geweldig zijn! 3e: Dit is een richtlijn Extra: Een CL-badge op de 3d, zou vet zijn! Ik zou je echt erg dankbaar zijn als je dit kan maken! Thanks in advance. (Y) Derde shirt is gemaakt door: ArchaonDaniels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Tof! Thanks man. Vooral het uitshirt is geil. Screenshot ingame ga je nog ontvangen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin1807 Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Erg Mooi bedankt :D Zou je voor mij ook nieuwe kits willen maken van het Nederlands Elftal? Thuis een herkenbaar NL Elftal en uit en derde mag je zelf kiezen dat zelfde geld voor de merk en sponsor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kocaer7 Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Club: Beşiktaş JK Merk: Adidas Sponsor: Vodafone Thuis: Deze maar in Wit. (Streepjes grijs.) Uit: Deze maar in Zwart en Wit. 3e: Beşiktaş third 2015. Extra: Misschien een arend op de uit shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten