Matuzalém Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Wauw wederom sterk werk Izsco! Super, Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2011 Ik heb eens een verzoekje: Club: Engelse nationale team Style: SS Merk: Adidas Sponsor: vrij Ga je gang maar ik heb echt geen voorkeur. Ik wil gewoon graag 3 mooie kits voor in mijn game. Alvast bedankt man!! Ik heb een request. Club: AZ Alkmaar Style: SS Merk: Macron Sponsor: AFAS Software Thuis tenue: Nieuwe tenue 2011/2012 Uit tenue: Nieuwe tenue 2011/2012 Voorbeeld: http://www.voetbalshirts.com/blog/az-uitshirt-2011/2012 Deze heeft Patrick (ShadowSaiyan) al gemaakt en dat heeft hij goed gedaan. Kijk daar maar even. Style: SS10 Team: R.K.S.V. Vogido Merk: Hummel Sponsor: Klinker Makelaars 2 kits, 1 roze, en 1 knalgeel! Geen figuurtjes ofzo er in, gewoon strak! Deze staat ook al bij Rubenajax. Dus als je geduld hebt, maakt hij hem, lijkt me beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Engeland + Go Ahead _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robvandam420 Geplaatst 20 mei 2011 Share Geplaatst 20 mei 2011 Deze heeft Patrick (ShadowSaiyan) al gemaakt en dat heeft hij goed gedaan. Kijk daar maar even. Bedankt voor de tip, ik heb ze gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 Club: Napoli Style: SS Merk: Adidas Sponsor: Blackberry Thuis tenue: Fel babyblauw Uit tenue: Zwart / babyblauw Derde tenue: vrije keuze Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 21 mei 2011 Share Geplaatst 21 mei 2011 Naam club: Papendrecht Clubkleuren: Rood en zwart Details: Als je er een molen in zou kunnen verwerken zou het top zijn. :) Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2011 Gelieve geen requests meer te plaatsen tot nader bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul Boskamp Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Izsco heerlijk werk man, fantastische shirts!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2011 Club: Sporting Gijón Style: SS Merk: Adidas Sponsor: Fly Emirates, behalve op het thuistenue, daar géén sponsor. Thuis tenue: Rood/Wit Uit tenue: Zwart/rood 3e Tenue: Doe je ding ;) Gelieve geen requests meer te plaatsen tot nader bericht. Club: Napoli Style: SS Merk: Adidas Sponsor: Blackberry Thuis tenue: Fel babyblauw Uit tenue: Zwart / babyblauw Derde tenue: vrije keuze Alvast bedankt! Gelieve geen requests meer te plaatsen tot nader bericht. Naam club: Papendrecht Clubkleuren: Rood en zwart Details: Als je er een molen in zou kunnen verwerken zou het top zijn. :) Alvast bedankt. Gelieve geen requests meer te plaatsen tot nader bericht. Ja ik ben nogal ontwikkeld met Quick 1888 dus een nieuw logo mag wel eens:) Naam club: Quick 1888 Clubkleuren: Rood en zwart Details: Probeer er een gebouw uit Nijmegen in te verwerken ;) Alvast bedankt ;) Gelieve geen requests meer te plaatsen tot nader bericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RM89 Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Helemaal top! Bedankt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxert Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Gelieve geen requests meer te plaatsen tot nader bericht. Geweldig. Precies wat is zocht. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SanderNEC Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Lekker logo hoor van Quick! Ga hem er meteen inzetten! Napoli en Gijon ook erg mooi! Edit: Hoe kun je hier zo'n klein icoontje van krijgen? Edit: Laatmaar, heb em al kleiner gekregen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Die van Gijon zijn _O_ en die third van Napoli is ook lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Gelieve geen requests meer te plaatsen tot nader bericht. Thanks, maar hoe plaats ik ze in m'n game? :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 23 mei 2011 Share Geplaatst 23 mei 2011 Rechter muisknop -> Afbeelding opslaan als... -> En dan de naam geven van je huidige Gijon kits in de map documenten\SI\FM 2011\graphics. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 27 mei 2011 Share Geplaatst 27 mei 2011 2e enThird van Sporting_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heatran Geplaatst 28 mei 2011 Share Geplaatst 28 mei 2011 Sorry, zie nou pas dat je wil wachten met requests! Dan plaats ik hem wanneer je weer wil!:D Excuses hiervoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Gefeliciteerd Rune _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Inderdaad gefeliciteerd, maak er een fijne dag van ;)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jokerstars Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Happy B'day rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Congratz! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ian. Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Feli:banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Gefeliciteerd man :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Net te laat, maar alsnog gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Net te laat, maar alsnog gefeliciteerd! :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten