RFA Geplaatst 22 september 2008 Share Geplaatst 22 september 2008 Als je tijd hebt heb ik nu alweer een request.. Zou je een thuis en uit shirt voor het nederlands elftal willen maken.. Het thuis shirt iig als kleur oranje en uit mag je zelf weten de rest(template etc.) trouwens ook gebruik je fantasie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 22 september 2008 Auteur Share Geplaatst 22 september 2008 Kun je nu die van mij maken:) Staat Senegal er al op dan? Alvast bedankt! ja Senegal staat er al op klopt! Kan je die van Excelsior M. dan maken? En hoe plaats ik die van Senegal? Waar en werken ze dan meteen? Als het zo niet goed is, moet je maar iemand anders vragen die ze wilt maken! Wat een slechte plaatjes en wat een gemartel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ronny Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Je hebt jezelf weer eens overtroffen! :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Achraf Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Waar staan die van Excelsior M. Dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 september 2008 Auteur Share Geplaatst 23 september 2008 Die staan wel op de site, maar de uploadsite is er even uit! Even geupload via een andere site... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 september 2008 Auteur Share Geplaatst 23 september 2008 Als je tijd hebt heb ik nu alweer een request.. Zou je een thuis en uit shirt voor het nederlands elftal willen maken.. Het thuis shirt iig als kleur oranje en uit mag je zelf weten de rest(template etc.) trouwens ook gebruik je fantasie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 thnxx ze zijn wel mooi zoals al je andere kits(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glenn_vdb_1 Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 zou iemand de truitjes van standard kunnen maken ??? alvast bedankt http://images.google.be/imgres?imgurl=http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.331780!image/1006483623.jpg&imgrefurl=http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/Standard/1.331774&h=224&w=385&sz=70&hl=nl&start=1&um=1&usg=__vD7j8L-UNt6Ku3ZcDWA4Nk1lPR0=&tbnid=ktOuQI0v0qZiGM:&tbnh=72&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dstandard%2Btruitjes%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
»Melvin« Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Zijn die niet al gemaakt ergens?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Zou je deze kit willen maken voor het 1e shirt en dit shirt met de kleuren omgedraaid voor het 3e shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glenn_vdb_1 Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Zijn die niet al gemaakt ergens?? zou je me dan kunnen vertellen waar ze staan??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 september 2008 Auteur Share Geplaatst 23 september 2008 Zou je deze kit willen maken voor het 1e shirt en dit shirt met de kleuren omgedraaid voor het 3e shirt. Hier zijn ze, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 september 2008 Auteur Share Geplaatst 23 september 2008 zou iemand de truitjes van standard kunnen maken ??? alvast bedankt http://images.google.be/imgres?imgurl=http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.331780!image/1006483623.jpg&imgrefurl=http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/Standard/1.331774&h=224&w=385&sz=70&hl=nl&start=1&um=1&usg=__vD7j8L-UNt6Ku3ZcDWA4Nk1lPR0=&tbnid=ktOuQI0v0qZiGM:&tbnh=72&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dstandard%2Btruitjes%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN Hier zijn ze, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 23 september 2008 Share Geplaatst 23 september 2008 Hier zijn ze, :clap: alleen moet het sponsor ietsjes lager en het logo iets groter;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 september 2008 Auteur Share Geplaatst 23 september 2008 :clap: alleen moet het sponsor ietsjes lager en het logo iets groter;) Ik dacht ook al zoiets: Zo beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Ik vind hem hartstikke mooi. Dankjewel:D Edit: Wil je ook ff een config maken? De 1e is het thuis shirt de andere 3e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Achraf Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Zijn goed geworden man thanx;) Nog even een vraagje: ik heb ze gedownload, maar waar moet ik ze nou plaatsen? ik wil ze gebruiken voor Bury uit de League 2 alleen die map met die kits heb ik niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ho0det Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 AUB @Guvani Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Achraf Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Kan je ook zo'n config voor mij maken? Zodat ik die shirts voor Bury kan gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guvani Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Bedankt timon(K):p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnificent Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Zou je voor mij het Inter Milan shirt (Thuis en Uit) willen maken. Thuis shirt alles gewoon hetzelfde qua Merk, Sponsor, Logo, Italiaanse vlag en kleuren alleen een ander model shirt. Your Choice. En voor het uitshirt ook gewoon hetzelfde qua merk, sponsor, logo en Italiaanse vlag. Jij mag het model en kleur(en) kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 24 september 2008 Auteur Share Geplaatst 24 september 2008 Zou je voor mij het Inter Milan shirt (Thuis en Uit) willen maken. Thuis shirt alles gewoon hetzelfde qua Merk, Sponsor, Logo, Italiaanse vlag en kleuren alleen een ander model shirt. Your Choice. En voor het uitshirt ook gewoon hetzelfde qua merk, sponsor, logo en Italiaanse vlag. Jij mag het model en kleur(en) kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnificent Geplaatst 25 september 2008 Share Geplaatst 25 september 2008 Heel erg bedankt:D! Vind het uitshirt prachtig:D!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
j.w.c. Geplaatst 25 september 2008 Share Geplaatst 25 september 2008 thuis lijkt meer paars-zwart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 25 september 2008 Auteur Share Geplaatst 25 september 2008 thuis lijkt meer paars-zwart Shirt is gewoon donkerblauw hoor. Heb namelijk de kleuren gekopieerd van het Inter shirt zelf. teveel wit voor een inter shirt bij het thuisshirt een inter shirt hoort weinig accenten te hebben gewoon blauw zwart en mischien iets gouds erbij meer niet Jij vind toch niets goed wat ik doe sinds ik heb gezegd dat het shirt van jou de titel Kit of the week niet verdiende! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten