Janis. Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Soms staat de keeper bij een corner helemaal in de andere hoek en is het supersimpel om te scoren. Ik kan echt niets van die corners ik kop nooit raak :o Hoe doen jullie dat dan ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Jewww, net opnieuw begonnen, 1e wedstrijd wissel. 2e wedstrijd hattrick en een 10. 2e wedstrijd 4 goals en een 10. Van de 7 goals, 4 corners: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
afca_cbs Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 In me eerste seizoen 1ste geworden en 27 goals gemaakt:D Maarja ze kunnen me niet meer betalen moet ik weer 4de divisie doen. Heeft iedereen dat? of ben ik zo geweldig ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ik voel me bedrogen :) Ik was 25 jaar mag naar Everton, we degraderen, volgend jaar degraderen we terug en dan stop ik opeens. Is dat normaal ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 1. Passen 2. Draaien & schieten 3. Koppen 4. Penals 5. Met die pijl 6. Volleys Zo is het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P.Paulusma Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Heerlijk spel, maar mis altijd die verrekte bal in de WK-finale. En ik faal altijd als ik bijna promoveer, maar je mag toch nooit promoveren, dus dat scheelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P.Paulusma Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Soms echt haat aan dat spel :cab: 1. Koppen 2. Pingels 3. Draaien en schieten 4. Met die pijl 5. Volleys 6. Passen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jjoey Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Als je team promoveert, word je ontslagen omdat je team je niet meer kan betalen en moet je weer een divisie lager spelen.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ja elke week je wekelijkse salaris inzetten is ook een pokke iets. Al win ik wel aardig vaak, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timmyboy Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 ja dat spel is erg jammer:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ja elke week je wekelijkse salaris inzetten is ook een pokke iets. Al win ik wel aardig vaak, maar toch. De eerste poging moet je toch nooit niet betalen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 De eerste poging moet je toch nooit niet betalen ? Tuurlijk wel, dat �*s juist je wekelijkse salaris. De rest wat je inzet is wat je al verdient/gewonnen had. Als je niet verder zou gokken en ook nooit zou winnen, zou het in principe betekenen dat je alleen aan je goalbonus verdient. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Dat mensen koppen moeilijk vinden ;e.. Volleys zijn echt belachelijk moeilijk :cab:.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Dat mensen volleys moeilijk vinden ;e.. Koppen is echt belachelijk moeilijk :cab:.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ja nu weten we het wel Zo hoort dat. 8) Alleen jammer van die corner, maar die ging nog harder dan de vrije trap van Alex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Hoe de neuk kan je een volley maken? :cab: Ben al een half uur bezig en heb die klote bal nog niet geraakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wachten tot de bal op de grond stuitert, en dan schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teupje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wat een frustrerend takke spelletje zeg ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 :wall:28 doelpunten in 18 wedstrijden in het eerste seizoen en nog geen betere club die je wil hebben:wall::wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Oefen anders in deel 1, daar krijg je om de haverklap volleys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Dat mensen volleys moeilijk vinden ;e.. Koppen is echt belachelijk moeilijk :cab:.. Mijn volleys missen gewoon altijd richting, ik schiet ze altijd naast of over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tstyle Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 http://tnr1907.mybrute.com/ nieuwe flash vecht spelletje als je je verveeld xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Janis. Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Pfff nu raak ik de bal al bij een corner maar de bal gaat altijd tegen de paal xD Hoe krijg ik die bal meer naar rechts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Muis ingedrukt houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vejar Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 http://www.mousebreaker.com/games/overheadkickchampion/playgame Nog moeilijker dan die volleys enzo :) Dit lukt me absoluuuuuut niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten