Geplaatst 8 maart 200817 jr. Heb net een Braziliaan gekocht voor in de spits. 21 Jaar en 17 voor afwerken, 16 voor snelheid en eerste meters. Scoorde in zijn debuut drie maal tegen Feyenoord. Ik kocht hem omdat een andere spits die ik wou, Moreno, een 24-jarige Colombiaan, een eerder voorstel van mij heeft afgewezen. Nu wilt hij toch wel weer komen. Kost mij 5.5 mil en hij heeft 19 voor afwerken en 17 voor koppen. 13 voor eerste meters en 15 voor snelheid. Ik heb hem eigenlijk niet meer nodig omdat ik die eerdere spits al heb gekocht... Ik vind de stats van hem wel beter dan mn Braziliaan.... Maar anders is mijn 4.8 mil voor die Braziliaan weg gegooit geld... Wat te doen?
Geplaatst 8 maart 200817 jr. Ik zou het lekker zo laten, die Braziliaan groeit nog wel door, als je hem de kans geeft in de basis.
Geplaatst 8 maart 200817 jr. 220 duizend waar praten we over,go natuurlijk als het niks word dan heb je niet teveel uitgegeven
Geplaatst 8 maart 200817 jr. Bayern bied 25m op Lennon Doen of niet doen en wie als vervanger halen dan?
Geplaatst 8 maart 200817 jr. laten gaan, nu is het nog moeilijk om een vervanger te halen, zat zelf te denken aan Koné?
Geplaatst 9 maart 200817 jr. Marcelo van mijn Barcelona ( gehaald voor 8 miljoen) naar Inter voor 24miljoen? Edit: Nu doet ook Ac milan een bod van 25 miljoen
Geplaatst 9 maart 200817 jr. No go Het is echt een held, hij kan veel meer waard worden, tenminste als je hem laat spelen.
Geplaatst 9 maart 200817 jr. Als je hem hard traint en veel laat spelen, krijg je zo biedingen van rond de 40M dus niet laten gaan!
Geplaatst 9 maart 200817 jr. Ok dan word het een No Go want hij speelt best veel en is gelukig bij de club :) Bedankt voor de snelle reacties
Geplaatst 9 maart 200817 jr. Ik heb dit seizoen Dos Santos gratis overgenomen van Barca, hij speelt redelijk vaak maar met Nasri heb ik een waardige opvanger in huis. Arsenal biedt 48M Go?