Geplaatst 5 juli 200817 jr. :naughty: Dat goal van hun was trouwens een voorzet vanaf de middelijn :cab:
Geplaatst 6 juli 200817 jr. Wat is het toch een mooi spelletje, voetbal:D:) Welke skin isdat ook alweer ??? mooie gdaan
Geplaatst 6 juli 200817 jr. West Brom - Norwich Speelronde 46 Coca Cola Championship. Bij een overwinning ben ik kampioen 2 minuut: Bogdan Stancu 1-0 17e minuut: Bogdan Stancu 2-0 19e minuut: Bogdan Stancu 3-0 47e minuut: Huckerby 3-1 Kampioen
Geplaatst 6 juli 200817 jr. West Brom - Norwich Speelronde 46 Coca Cola Championship. Bij een overwinning ben ik kampioen 2 minuut: Bogdan Stancu 1-0 17e minuut: Bogdan Stancu 2-0 19e minuut: Bogdan Stancu 3-0 47e minuut: Huckerby 3-1 Kampioen Gefeliciteert! ;)
Geplaatst 6 juli 200817 jr. @Robert#11 Zo te zien doet die gast die Ajax gekocht heeft het goed. Hij gaat wel aardig ja. Hij speelde in de game al een aantal seizoenen voor Banfield en schoot er steeds rond de 20 in, dus heb ik hem maar overgenomen. Dit seizoen heeft hij er 26 gemaakt, best wel aardig dus. Hij speelt niet altijd, aangezien ik ook nog Cabanas, Mouche, Boselli, Di Santo en Soria heb die er veel in knallen.
Geplaatst 6 juli 200817 jr. Rust tegen Djibouti keeper zojuist de 1-0 gescoord alweer XD zijn 4de doelpunt in totaal in 5 wedstrijden
Geplaatst 6 juli 200817 jr. Rust tegen Djibouti keeper zojuist de 1-0 gescoord alweer XD zijn 4de doelpunt in totaal in 5 wedstrijden 1e Paal of vrijetrap-strafschop? Zij spelen 2 divisies hoger:evil::evil::evil::!!!
Geplaatst 6 juli 200817 jr. Return is trouwens 5-0 Gewonnen:D Zometeen in de halve finale tegen Palermo. Trouwens net een belangrijke overwinning tegen Manchester United. Enige minpunt is dat Berbatov een maand uitgeschakeld is. Berbatov heeft in 34 competitiewedstrijden 34 goals en in totaal 48 goals in 50 wedstrijden
Geplaatst 7 juli 200817 jr. Eerste seizoen, tweede oefenwedstrijd: Ik heb mijn tactiek gevonden hoor. Lee miste btw nog een pingel maar dat staat er niet meer op en buiten Van Bronckhorst en Slory raakte ook De Guzman geblesseerd.