Captain Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Ik wil opzich ook wel even een poppetje aanmaken op stormrage. Dwarf Hunter.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 DOEN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Super tof jongens, wordt gezellig :) Ik heet Chocomel, level 19 Human Warlock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 21 december 2009 Share Geplaatst 21 december 2009 Huidige druid heet Shawti (:cab:), maar definitieve zal Lunya heten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 december 2009 Share Geplaatst 22 december 2009 Heb potver eindelijk Fishing op 450 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 22 december 2009 Share Geplaatst 22 december 2009 vandaag gedinged naar 76 :D hoop binnen 5-6 dagen lvl 80 te hebben gehaald :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Ik ben maar eens opnieuw begonnen. Nieuwe character, een gnome mage genaamd Aquile. Heb nu tot level 5 gespeeld, morgen weer een paar levels! En natuurlijk heb ik een bankalt, genaamd Rommy. Maar die had ik al een tijdje; aan geld geen gebrek. Ik vind de AH en het handelprincipe één van de leukste facetten van WoW :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Join Shattered halls :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Neuh, dat is na een paar weken toch weer over ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Een willekeurige screen die ik net heb genomen: [spoiler=groot, ook al is die al verkleind] Ik heb echt weer plezier in het levelen :) Ruud speelt hier (WiWa ook, maar is nog niet zeker of die hier blijft/nog WoW blijft spelen), en nog twee vrienden van mij. Ben nu level 28: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormrage&n=Chocomel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=%C3%9Cbernoob is mijn DK :) vind hem toch wel goed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Neuh, dat is na een paar weken toch weer over ;c Deze keer niet :D Mijn hunter is nu volledig in 'epic' Alles boven 232, enkel 2 items niet. Heb ook een Enhancement Shaman van lvl 37.. Voor level 35 was het een beetje saai, maar daarna begint het echt tof te worden. :D Heb er wel Heirlooms op geflikkerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 **** net Gnomeregan gedaan, dropt de eindbaas de Electromagnetic Gigaflux Reactivator. Een pauper andere Warlock die 4e stond met dmg done heeft 'm gewonnen :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 **** net Gnomeregan gedaan, dropt de eindbaas de Electromagnetic Gigaflux Reactivator. Een pauper andere Warlock die 4e stond met dmg done heeft 'm gewonnen :wall: Ik heb ook enkele characters in World of warcraft maar ben al een maand nietmeer aan het spelen. Soms heb ik wel zin om er nog eens voor te gaan ma pff dan ben ik weer teveel bezig met wow ipv men RL :D. En mooie drop. Alleen een roll maakt niet uit hoeveel damage je doet hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Nee natuurlijk niet, maar hij deed bijna niks. Ik bedoel dat hij het niet heeft verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Nee natuurlijk niet, maar hij deed bijna niks. Ik bedoel dat hij het niet heeft verdiend. ik weet het drm vind ik het ergens oneerlijk aan dat spel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Een reward voor meeste dmg done als dps is geen slecht idee trouwens. Maar dan moet je natuurlijk ook wat verzinnen voor tank/healer :O]: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Mensen, kom op Stormrage spelen, Alliance!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Een reward voor meeste dmg done als dps is geen slecht idee trouwens. Maar dan moet je natuurlijk ook wat verzinnen voor tank/healer :O]: mss een idee voor blizzard om dat in een toekomstige patch te doen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Als mijn maten stoppen, ga ik terug naar Thunderhorn en ga ik de Horde kant op. :D Horde FTW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Mensen, kom op Stormscale spelen, Alliance!!!!!!!! Promoot lekker een andere server silmert, het is Stormrage :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Promoot lekker een andere server silmert, het is Stormrage :LO: nononono quel thalas is the place 2 be, Horde FTW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Oke Fazio (Draenei DK) is nu gewoon me main hoor, 50 meer dps, uber wapens, te ver uitzien en hunter verveelde toch.. De domste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt que WoW :wall: Op een of andere domme kut reden heb ik al mijn gear verkocht :m: Eigenlijk is het gewoon tot level 58 en dan gaat het weer enorm snel, want dan kan je naar Outland. Op 68 naar Northrend en huppaké ben je zo 80. Maar ja waar praat ik eigenlijk over, ik ga nu mijn warlock levelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Romeluu Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 De domste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt que WoW :wall: Op een of andere domme kut reden heb ik al mijn gear verkocht :m: Eigenlijk is het gewoon tot level 58 en dan gaat het weer enorm snel, want dan kan je naar Outland. Op 68 naar Northrend en huppaké ben je zo 80. Maar ja waar praat ik eigenlijk over, ik ga nu mijn warlock levelen. Hoeveel uren per dag speel je wow? zou wel mss kunnen beginnen terug en dan op jou server. Een nederlandstalige vriend is altijd leuk die veel online is en waar je van kan leren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 december 2009 Share Geplaatst 24 december 2009 Nu extreem veel, want ja, het is vakantie (voor mij dan he). Normaal veel minder want erg druk met school. Het zou wel leuk zijn als je hier opnieuw zou beginnen, maar ik kan niet iedereen 24/7 tevreden houden he. Ik ben trouwens level 31 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten