Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Ik ben maar eens opnieuw begonnen. Nieuwe character, een gnome mage genaamd Aquile. Heb nu tot level 5 gespeeld, morgen weer een paar levels! En natuurlijk heb ik een bankalt, genaamd Rommy. Maar die had ik al een tijdje; aan geld geen gebrek. Ik vind de AH en het handelprincipe één van de leukste facetten van WoW :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een willekeurige screen die ik net heb genomen:

[spoiler=groot, ook al is die al verkleind]

xgbltv.jpg

Ik heb echt weer plezier in het levelen :) Ruud speelt hier (WiWa ook, maar is nog niet zeker of die hier blijft/nog WoW blijft spelen), en nog twee vrienden van mij. Ben nu level 28: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormrage&n=Chocomel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neuh, dat is na een paar weken toch weer over ;c

Deze keer niet :D Mijn hunter is nu volledig in 'epic' Alles boven 232, enkel 2 items niet.

Heb ook een Enhancement Shaman van lvl 37.. Voor level 35 was het een beetje saai, maar daarna begint het echt tof te worden. :D Heb er wel Heirlooms op geflikkerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

**** net Gnomeregan gedaan, dropt de eindbaas de Electromagnetic Gigaflux Reactivator. Een pauper andere Warlock die 4e stond met dmg done heeft 'm gewonnen :wall:

Ik heb ook enkele characters in World of warcraft maar ben al een maand nietmeer aan het spelen. Soms heb ik wel zin om er nog eens voor te gaan ma pff dan ben ik weer teveel bezig met wow ipv men RL :D. En mooie drop. Alleen een roll maakt niet uit hoeveel damage je doet hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Fazio (Draenei DK) is nu gewoon me main hoor, 50 meer dps, uber wapens, te ver uitzien en hunter verveelde toch..

De domste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt que WoW :wall: Op een of andere domme kut reden heb ik al mijn gear verkocht :m: Eigenlijk is het gewoon tot level 58 en dan gaat het weer enorm snel, want dan kan je naar Outland. Op 68 naar Northrend en huppaké ben je zo 80. Maar ja waar praat ik eigenlijk over, ik ga nu mijn warlock levelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De domste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt que WoW :wall: Op een of andere domme kut reden heb ik al mijn gear verkocht :m: Eigenlijk is het gewoon tot level 58 en dan gaat het weer enorm snel, want dan kan je naar Outland. Op 68 naar Northrend en huppaké ben je zo 80. Maar ja waar praat ik eigenlijk over, ik ga nu mijn warlock levelen.

Hoeveel uren per dag speel je wow? zou wel mss kunnen beginnen terug en dan op jou server. Een nederlandstalige vriend is altijd leuk die veel online is en waar je van kan leren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites