WiWa Geplaatst 17 december 2009 Share Geplaatst 17 december 2009 Met een controller is denk ik neit te doen man. Beter dan alles aan te klikken, denk ik. Ik kan echt niet met keyboard gamen, dus ik klikte op al mijn spells. Linkerjoystick = lopen R1 = target zoeken L1 = autoattack x = Jump Numpad, R2, L2 en die drie andere rechts bind ik mijn spells op. Negen slots voor spells moet volstaan denk ik. Spijtig dat je L2 of R2 niet als conditional kan gebruiken, zoals Shift + E maar dan L2 + O. De PC zou het niet herkennen als ingedrukt, las ik ergens. Rechterjoystick? Dunno, allicht camera. En voor mounts e.d. gebruik ik gewoon wel mijn muis, of misschien select-button. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Oww Stefan, ga je het wéér proberen...? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Jaaa. Zit weer op Stormrage (oid), de server waar ik ooit begon. Ben net begonnen met een Human Warlock, nu level 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Waarom start je trouwens wéér een nieuw poppetje? Je kon toch ook door gaan met 1 van die andere 10 mannetjes ofzo die je hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Ik heb daar een 55 hunter en een 67 dk, maar warlock is gewoon cool. Ik zit op deze server omdat twee vrienden ook daar gaan spelen, zij willen geen horde zijn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 lol ik heb op stormrage denk ik 1 of 2 hordes staan :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Mm.. Één van die vrienden kan niet spelen. Als hij op Play klikt bij de launcher gebeurd er gewoon niks.. Opnieuw installeren helpt niet. Weet iemand een oplossing? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 18 december 2009 Share Geplaatst 18 december 2009 Ja, bij eigenschappen op: als administrator uitvoere, aanvinke. En nog iets bij die eigenschappe, uitvoere als windows nog wat maar dat spreekt voor zich, dan moet hij het doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Ik kreeg zonet een mail; [spoiler=Mail Blizzard]Glenn, World of Warcraft is celebrating its fifth anniversary, and we’re inviting you back to Azeroth to take part in the festivities. Your account has been selected to receive 7 days of FREE game time - simply click below to claim your time and rejoin the adventure. While you’re back in Azeroth, you’ll be able to enjoy the following new additions to World of Warcraft: Find the Night Elf Mohawk to get your Mohawk Grenades... and help make Azeroth look “goooood.†As a thank you for joining the Battle.net community you'll receive a new World of Warcraft in-game penguin pet: Mr. Chilly.* It's never been easier to form groups with the New Dungeon System! With cross-realm grouping, instance teleporting and new rewards, all of Northrend's spoils could be yours! Battle the newly updated level-80 version of the fearsome dragon Onyxia in Dustwallow Marsh. Answer the Call of the Crusade in Icecrown and take on all-new dungeon and raid content. With the new Quest Tracking Feature, many useful options have been added to help you in your adventures. And more to come... including the epic final confrontation with the Lich King himself. We hope you join us for the World of Warcraft fifth-anniversary fun! - The World of Warcraft Team. De link/e-mail lijkt me wel betrouwbaar. Straks nog eens een poging wagen om mijn ps3 controller op mijn pc aan te sluiten. En dan misschien morgen terug WoW spelen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Ja, ik speel nu ook op 7 dagen gratis gedoe :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Waarom krijg ik die mail niet? :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Als je gewoon een battle.net acc maakt (dat moet) krijg je het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Dan moet ik die account wrs ook nog aanmaken. Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb. Trouwens, PS3controller werkt momenteel op mijn PC. Kan je eigelijk WoW updaten zonder dat je een account hebt? Ik wil mijn gametime maximaliseren :D Morgen terug WoW op mijn PC gooien, wat een paar uur zal duren en ook al enkele addons terughalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Hmm raar, ik heb nog geen mail gehad hoor, en ik heb al 2 maand een battlenet account? :\ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Je moet sowieso naar battle.net gaan om te kunnen inloggen, ik heb dat al een paar maand geleden gedaan maar ik heb nu niet die 7 dagen gratis. edit: zelfde als ezra dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Maar spelen jullie nog Warcraft? Bij mij is het al van juli geleden. Het zou me niet verbazen als dit een truk is om oude klanten terug aan het spelen te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Nope ik speel het niet meer, maar ik speel meestal 2 maand, dan 2 maand niet, of 4 maand, dan 4 maand niet, dat is bij mij altijd zo. Ik ga na mijn examens/zomer sowieso weer spelen want dan doen veel vrienden van me het ook weer;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Maar spelen jullie nog Warcraft? Bij mij is het al van juli geleden. Het zou me niet verbazen als dit een truk is om oude klanten terug aan het spelen te krijgen. Denk het iid ook.. En Glenn, ja dat kan! Als je inlogt zegt die 'eerst updaten!' voordat die zegt 'geen tegoed meer!'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Denk het iid ook.. En Glenn, ja dat kan! Als je inlogt zegt die 'eerst updaten!' voordat die zegt 'geen tegoed meer!'. Ah, dan sta ik morgen vroeg op, en begin ik onmiddellijk met die installatie van al die CDs om vervolgens die update te downloaden. En dan zijn we waarschijnlijk maandagmorgen ofzo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Ik speel maand wel, maand niet, en ben nu weer eventjes begonnen (voor een maand?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ydec Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Nope ik speel het niet meer, maar ik speel meestal 2 maand, dan 2 maand niet, of 4 maand, dan 4 maand niet, dat is bij mij altijd zo. Ik ga na mijn examens/zomer sowieso weer spelen want dan doen veel vrienden van me het ook weer;) zo is het bij mij ook ongeveer als je je verveelt is WoW wel goed alternatief, altijd wel iets te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Ik vind het gewoon een fantastisch spel, maar als je het een tijdje heb gespeeld, begint het gewoon te vervelen omdat het eenzijdig is, een goede/gezellige guild helpt hier denk ik wel bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Ik vind het gewoon een fantastisch spel, maar als je het een tijdje heb gespeeld, begint het gewoon te vervelen omdat het eenzijdig is, een goede/gezellige guild helpt hier denk ik wel bij. Klopt, heb vroeger vaak zat op WoW gezeten zonder wat te doen. Dat ik me gewoon verveelde in het spel. Stond ik daar een beetje in Orgrimmar niks te doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Ik heb dat dus in Ironforge gehad;) Alleen had ik toen een Nederlandse guild waarmee ik de hele tijd aan het praten was, dat was dan wel gewoon leuk maarja, het blijft een heldig spel;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 december 2009 Share Geplaatst 20 december 2009 Eens. Maar dan wel het liefst met bekende mensen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten