Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

ik zit weer met een keuze, weer een andere maat wil gaan rerollen.

dus ik dacht ik ga wel weer mee voor de gezellig heid maar weet niet wat ik dit maal moet kiezen om te spelen

door een of andere vage reden kan ik geen Dk op die server maken.

of ik wacht tot ik er een DK kan maken of jullie stellen een class voor

afvallers zijn

Rogue= Heb me main als 80 rogue

druid/hunter= allebij al 70 getraind en geen zin om een 2de te maken

maar als je 1 class aan me voordraagt wel met een reden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zit weer met een keuze, weer een andere maat wil gaan rerollen.

dus ik dacht ik ga wel weer mee voor de gezellig heid maar weet niet wat ik dit maal moet kiezen om te spelen

door een of andere vage reden kan ik geen Dk op die server maken.

of ik wacht tot ik er een DK kan maken of jullie stellen een class voor

afvallers zijn

Rogue= Heb me main als 80 rogue

druid/hunter= allebij al 70 getraind en geen zin om een 2de te maken

maar als je 1 class aan me voordraagt wel met een reden

Ik zou graag weten wat die maat rollt, voor ik iets aanraad.

Wel raar dat je er geen DK kan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag weten wat die maat rollt, voor ik iets aanraad.

Wel raar dat je er geen DK kan maken.

ik had een ticket gemaakt, maar ben er niet op voor uit gegaan.

maar het kan ook aan de server migratie liggen ,want die is ook bezig

heb even op armory gekeken, hij is gerolled naar een Be warlock.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, warlock valt met alles te combineren ;c Ideaal zou een healer of tank zijn, voor makkelijker groups te vinden waar je beide in kan. Kan moeilijk één specifieke class aanraden omdat ik je speelstijl niet ken, of je verwachtingen.

Als je me zou dwingen: Shaman.

Ga je Enhancement, dan leggen jij en je Warlock buddy alles neer wat je in weg komt. Je kan dan bij het samen grinden als soort tank functioneren.

Ga je Elemental, dan ben je beide ranged. Met zijn VW als tank, cast je er maar op los :D

Ga je Resto, dan heb je voordeel voor het vinden van instance groepen. Je hebt al een healer, dus gewoon tank & 2 dps zoeken en je bent klaar. Daarnaast kan je zelf mail dragen, waardoor je niet beide hetzelfde gear nodig hebt.

Daarnaast is bij elke spec de totems zeer handig. Makkelijkst voor synergie is dan Ele of Resto omdat je dan beide caster bent, waardoor je minder keuzes moet maken qua totems. Wrath & Flametongue zullen je meest gebruikte zijn. Hoewel, in solo gebruikt mijn shaman zelden haar totems, mobs sterven al snel genoeg zonder ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is toevallig want ik wilde op zijn server gaan kijken en maakte voor de grap een tauren shaman aan. dus hoef ik die ook niet te gaan delete. maar welke rass is best voor shaman?

Tauren: meer HP en die stun aanval

troll ?

orc: ... aanval dat je meer AP en SP krijgt

Proff's

ik zat te denken aan alchemie en Herbalism.

leuk voor later met wat drankjes en elixors

maar ik weet niet of inscription handig is voor een low level ?

Goud

als eenmaal een Dk op die server kan maken,

farmen ik wel wat begin goud zo dat ik even voor uit kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, beste ras bestaat niet. Ik heb gewoon female tauren gekozen omdat ik die er schattig uitzien vond :D Ik heb Alchemy-Herbalism. Handig om eigen pots/exlirs te maken voor PvE. Nog nooit Inscription geprobeerd.

Tauren heeft kleine hpboost, wat eigelijk nutteloos is voor non-tanks (tenzij in PvP). Warstomp is wel handig, zowel PvE als PvP. Die herbalismboost is ook nutteloos aangezien je er niets meer mee kan farmen dan de rest.

Trolls hebben bow/throwcrit-ding maar die wapens gebruik je niet. Beastslaying is ook vrij verwaarloosbaar. Berserking is niet mis, net als dat Mojo-ding, maar dan wel enkel in PvP.

Orcs hebben stunresistance wat handig is in PvP. Bloodfury (AP/SP-boost) is wel handig, een gratis trinket eigelijk ;). Pet Command-ding is nutteloos. Axecrit% is wel nice, als je axes gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

al vast bedankt voor alle info, maar of ik ver ga komen met me shaman weet ik niet omdat me maat niet echt een levelend persoon is. anders zie ik wel wat ik ga doen

dan meschien wel een alliance shaman

Doe wat je niet laten kunt, maar alliance;e;e Of ben je altijd alliance?

Ik kan trouwens echt niet lang doorgaan met een poppetje:s Ik wil om de twee weken wat anders:S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe wat je niet laten kunt, maar alliance;e;e Of ben je altijd alliance?

Ik kan trouwens echt niet lang doorgaan met een poppetje:s Ik wil om de twee weken wat anders:S

ben bijna altijd alliance geweest

me eerst poppetje was een 70 hunter dwarf

toen tijdens TBC rerolled naar een tauren druid waar ik veel mee heb geraid

en in de WoTLK weer verder gegaan met een NE rogue

maar een andere maat wil weer gaan reollen maar hij is zo iemand die het 2 weken doet zo als jij

en dan weer wat anders van plan is. hij wilde eerst zijn eigen rogue naar 55 traien voor dk en nu weer dit.

dus een vage gast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ik ook :-D Altijd zin in iets anders.

Resultaat: zes characters boven de 70 en twee van 68, terwijl ik eigelijk geen enkele raidwaardige 80 heb :cry:

Horde for life hier. Dwarf & Draenei zijn de enige redenen waarom ik ooit Alliance zou rollen. Maar als ik dan terug denk aan al die alliance 5mans, is de zin onmiddellijk over ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu volgen grove veralgemeningen maar zo voelt het wel aan bij mij. Bij horde heb je natuurlijk ook rotte appels, maar minder.

Bij horde ligt het IQ meestal hoger dan bij alliance. Alliance spelers hebben vaak de sociale vaardigheden van een aardappel. Alliance spelers hebben geen idee hoe hun class werkt.

Ik heb dan nog weggelaten dat alliance meestal jonger zijn, maar dat laat ik weg omdat leeftijd die dingen imo niet altijd mee bepaalt. Maar jonge kinderen spelen nu eenmaal graag Legolass, Gandalf of Aragorn na. Daarom ook de explosie aan Blood Elves na WoLK. Meestal kiddies die van alliance naar horde komen, om niet alleen "Evul!" maar ook "Pretty" te zijn. Je moest eens weten hoe vaak je als niet-BloodElf commentaar krijgt op je raskeuze en omgekeerd. Pas als je jezelf bewezen hebt, dan stopt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dan het verschil tussen horde/alliance 5mans?

De samenwerking, toen ik op horde speelde ging het in een party beter toen ik alliance was. En bij alliance had ik ook nog gezeur van een bepaalde leeftijd om een guild te joinen dus daar werd ik ook ziek van.

En als je naar PVP kijkt, is horde beter meest van de tijd om dat die wel samenwerken.

Daarom verloren we best veel toen ik alliance was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu heb ik een masaal probleem

me wow account is gehacked

ik ging op me broetjes account om te kijken of een van me carraters online is

en wat zie ik. Reas online 2 min dan me warrior en de rest

Gm laat niks van zich horen en de telefoon bij blizzard is neit bereikbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu heb ik een masaal probleem

me wow account is gehacked

ik ging op me broetjes account om te kijken of een van me carraters online is

en wat zie ik. Reas online 2 min dan me warrior en de rest

Gm laat niks van zich horen en de telefoon bij blizzard is neit bereikbaar

Het eerste wat je nu moet doen is hopen dat je geen keylogger op je pc hebt (en die kans is heeeeeeeeel groot) want dan heb je nu je broertje genaait. Door in te loggen op zijn account heb je nu waarschijnlijk ook zijn info doorgespeeld naar de hacker(s).

Op de website (en het forum) van Blizzard staat wat je moet dan als je gehackt bent. Ze zullen je account voor een aantal dagen sluiten om er voor te zorgen dat je zo goed als alles terug krijgt wat je kwijt bent.

Wat je nu meteen al moet doen:

- Zorg voor een goede virus scanner en scan je pc grondig, gebruik desnoods 2 virusscanners omdat jouw eigen scanner een keylogger eventueel gemist heeft.

- Zorg dat je broertje zijn wachtwoord wijzigt op zijn eigen pc of iig een andere pc dan de jouwe.

- Neem contact op met blizzard via de website of in game (een GM laat soms wel een uur op zich wachten, geduld is een schone zaak)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft de horde/alliance discussie:

Er zijn in beide factions heel veel idioten, zoek mensen met wie je wil gamen die je wel liggen en dat kan bij beide factions zijn. Er zijn geen bewijzen dat horde of alliance beter is en de mening van iemand is bijna altijd server of battlegroup verbonden. Niemand heeft op alle servers gespeeld, in ieder geval niet genoeg om een objectieve mening te vormen.

Conclusie: speel met wie en wat je zelf wil ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft de horde/alliance discussie:

Er zijn in beide factions heel veel idioten, zoek mensen met wie je wil gamen die je wel liggen en dat kan bij beide factions zijn. Er zijn geen bewijzen dat horde of alliance beter is en de mening van iemand is bijna altijd server of battlegroup verbonden. Niemand heeft op alle servers gespeeld, in ieder geval niet genoeg om een objectieve mening te vormen.

Conclusie: speel met wie en wat je zelf wil ;)

Da's ook waar :)

Maar ik heb met drie Alliance-realms en drie Horde-realms, allen 50+ (Vanilla WoW), al wel wat ervaring opzitten :p Eigelijk vijf realms, omdat eentje dubbel (A & H) was.

Maar zoals je zei, er is wel wat verschil tussen servers en BGSs. Er is zelfs een theorie over hoe ras & class combo iemands karakter & speelstijl, en in omgekeerd richting, bepaald. Heb die ooit eens gelezen en ik moet zeggen, er klopt wel wat van.

Je voelt, vooral als je zoals ik al 75+days /played, snel aan wie er goed is en wie niet. Vooral als tank, dan zie je onmiddellijk wie wat waar hoe doet.

Iets wat ik nooit vergeet is volgend.

Alliance - Eonar. Ik, halfweg in de 20 mage, deed SFK met een onze guildie, een halfweg in de 30 feral druid. Hij wou absoluut niet healen noch tanken. Uiteindelijk dropt Arugal z'n bij casters o zo populair robe. Druid need en wint em ten koste van mezelf. Ik vraag waarom hij die needt. Zijn antwoord: "I can heal so I need." Ik vloek erop (o.a. dat hij hier weigerde te healen, en dat hij het niet gevraagd heeft (offspec)) en de andere groepsleden geven gewoon die druid gelijk. Ik gooi het in g-chat, en ik wordt vierkant uitgelachen. Ik klaag bij onze Guildmaster en wie wordt gekickt? Ja, ik!

Probeer zoiets op Horde (Frostmane) en je staat op 50 mensen hun ignore. (mja, nu niet voor SFK want daar doen we bij Oo DnD oO niet meer aan :D) Onze guild report elke vorm van "achterlijkheid", sociale handicapgedrag of stelen (ninja'ing) op Gchat. Mijn ignore is voor 3/4 mensen waarmee ik nog nooit heb samengespeeld, gewoon dankzij guildies die reporten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je alliance verhaal heb ik ook wel eens meegemaaktmaar sloeg nergens op

die druid is ook een misselijke om zo maar te zeggen.

heb eens meegemaakt dat ik een ruzie wilde stoppen en dat deed ik

en 2 uur later kreeg ik een bann van die gast (na melding bij GM) omdat ik gescholden zou hebben

maar heb me account wel terug gekregen en zo key ding aangeschaft voor je account

hopelijk is dat veiliger dan zonder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's ook waar :)

Maar ik heb met drie Alliance-realms en drie Horde-realms, allen 50+ (Vanilla WoW), al wel wat ervaring opzitten :p Eigelijk vijf realms, omdat eentje dubbel (A & H) was.

Maar zoals je zei, er is wel wat verschil tussen servers en BGSs. Er is zelfs een theorie over hoe ras & class combo iemands karakter & speelstijl, en in omgekeerd richting, bepaald. Heb die ooit eens gelezen en ik moet zeggen, er klopt wel wat van.

Je voelt, vooral als je zoals ik al 75+days /played, snel aan wie er goed is en wie niet. Vooral als tank, dan zie je onmiddellijk wie wat waar hoe doet.

Iets wat ik nooit vergeet is volgend.

Alliance - Eonar. Ik, halfweg in de 20 mage, deed SFK met een onze guildie, een halfweg in de 30 feral druid. Hij wou absoluut niet healen noch tanken. Uiteindelijk dropt Arugal z'n bij casters o zo populair robe. Druid need en wint em ten koste van mezelf. Ik vraag waarom hij die needt. Zijn antwoord: "I can heal so I need." Ik vloek erop (o.a. dat hij hier weigerde te healen, en dat hij het niet gevraagd heeft (offspec)) en de andere groepsleden geven gewoon die druid gelijk. Ik gooi het in g-chat, en ik wordt vierkant uitgelachen. Ik klaag bij onze Guildmaster en wie wordt gekickt? Ja, ik!

Probeer zoiets op Horde (Frostmane) en je staat op 50 mensen hun ignore. (mja, nu niet voor SFK want daar doen we bij Oo DnD oO niet meer aan :D) Onze guild report elke vorm van "achterlijkheid", sociale handicapgedrag of stelen (ninja'ing) op Gchat. Mijn ignore is voor 3/4 mensen waarmee ik nog nooit heb samengespeeld, gewoon dankzij guildies die reporten.

Ik was zelf ook een tank en officer/co guildmaster. Mijn vrouw was mijn persoonlijke healer. Vlak voordat ik stopte zat ik op een totaal van 120 dagen played time dus het werd nodig tijd om te stoppen. Maar ik snap je punt wel, I've had my fair share of idiots zowel in de guild als in pugs. Toppunt was nog wel een guildy die de shoulders of the bold van murmur van me won met een Need roll. Ik was de tank, hij was een retri pala...

Eigenlijk mis ik het helemaal niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste WoW-collega's,

Ik ga weer Guild wars spelen.

Groeten,

Een verveelde WoW-er die vroeger GW speelde. MONK FTW! :m:

pff guild wars :wall:

maarja je moet iets doen dus veel plezier er mee

en Wiwa

pala's zijn toch f*cking sterk, even me pala verder gaan trainen omdat onze guild healers mist.

binnen 1 uur spelen van 35 naar 37, dus lang leven retri pala

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel dan al een tijdje geen WoW meer, hier wil ik toch even iets op antwoorden: Pally's zijn op dat level iid erg sterk, m'n vriend levelde toen ook in vergelijking met mij als hunter veel sneller, misschien kwam dat ook wel omdat hij toch iets meer speelde maarja. Echter vind ik pally's 70+ niks meer, de dmg is zo slecht ookal richt je je daar totaal op, dat is wat ik tenminste waar neem, want ik volg soms nog steeds Project Lore(kweenie of je dat kent, staat bij thottbot and wowhead ergens tussen de link, ik vind het erg leuk om er nog naar te kijken). Daar zit sinds een tijdje een Pala die soms nog minder dmg done heeft dan de tank die full stam is, en misschien mag die dan wel allemaal goede magische trucjes hebben en weet ik veel allemaal, maar de hunter(s) he(eeft)bben soms 1,5/2x zo veel dmg done.

:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites