Jurgen Geplaatst 16 april 2007 Share Geplaatst 16 april 2007 We ownden jouw reet idioot :cab: ^^ Wel tijdje geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 16 april 2007 Share Geplaatst 16 april 2007 Heb je nog wat screens van ons 2 tegen die Vlamingen Jurg? 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 16 april 2007 Share Geplaatst 16 april 2007 Ik ben lucky luke trouwens. ;c breezahslut = glenn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 16 april 2007 Share Geplaatst 16 april 2007 2 screentjes moet het gaan bewijzen ofwat? :D Ok, je gaat eraan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 16 april 2007 Share Geplaatst 16 april 2007 Moet wel een nieuwe muis kopen, maar ik wil je graag weer ownen, bring it on zou ik zeggen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Glenn jij zuigt ook gewoon :cab: In elke kamer een flash of nade gooien en er dan als een gek inspringen en schieten op alles wat beweegt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Glenn jij zuigt ook gewoon :cab: In elke kamer een flash of nade gooien en er dan als een gek inspringen en schieten op alles wat beweegt :mrgy: :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 RIP Wh00pass :( En deze was wel een erg lang potje :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Hoelang is dat geleden zeg :O Met die buttradar nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Einde 2005/begin 2006 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Is CS dan zo hard veranderd misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Mja, buymenu is ook anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Jurgen je kan er echt niks van, ik was lekker beter :p en niet aankomen met smoesjes als "m'n muis is van compaq" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 17 april 2007 Share Geplaatst 17 april 2007 Het is anders echt zo. :cab: En je leavede net toen ik op gang kwam omdat je naar bed moet, pussy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 18 april 2007 Share Geplaatst 18 april 2007 We moeten eens een datum pikken waarop ik jullie ga ownen ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 april 2007 Share Geplaatst 18 april 2007 Jij iemand ownen, nee ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 18 april 2007 Share Geplaatst 18 april 2007 Jij bent echt zo'n irritant uitdagertje he. (snap nu waarom je gebanned bent :p) Kom maar eens 1-1 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 27 april 2007 Share Geplaatst 27 april 2007 Mja, buymenu is ook anders. Ja man..fokkin irritant.. zit ik nog steeds op die 8 te drukken (dat is nu 6, snap het nut niet) en ammo te kopen (dat is nu auto) :cab: Komt speelsnelheid niet ten goede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 april 2007 Share Geplaatst 28 april 2007 Is wel fijn, anders kost dat ook nog geld, en daar houd ik niet zo van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 april 2007 Share Geplaatst 28 april 2007 Ja man, maar heel wat guns zijn stukken duurder nu ook wel :nono: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 28 april 2007 Share Geplaatst 28 april 2007 Valt mee hoor. :) Je bent gewoon een prutser 8) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 april 2007 Share Geplaatst 28 april 2007 Ja teveel met jou gespeeld :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 28 april 2007 Share Geplaatst 28 april 2007 Ja ik ownde je te hard :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
V. Espinal Geplaatst 28 april 2007 Share Geplaatst 28 april 2007 ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 28 april 2007 Share Geplaatst 28 april 2007 Het is verboden alleen smileys te posten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten