soler Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 tientje= hoeveel euro ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kayak Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 10 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Goh, zou je denken? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Gewoon zovaak mogelijk oefenen, en de beste van je server bekijken als je dood bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Goh, zou je denken? :cab: Kon ook 10 dollar zijn he. ;) Maar bij steam hebben ze nu gedaan dat 1 dollar 1 euro is en daar is nu dikke petitie ofzo tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 Heb 'm voor een tientje opgepikt bij Steam. :) Iemand tips? Op iemand ze hoofd schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 En niet je muisknop vasthouden, steeds proberen 3 kogels per klik af te vuren, anders raak je niks :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 28 december 2008 Share Geplaatst 28 december 2008 En niet je muisknop vasthouden, steeds proberen 3 kogels per klik af te vuren, anders raak je niks :cab:. Tenzij ze op 2meter van je staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven Geplaatst 9 januari 2009 Share Geplaatst 9 januari 2009 Ik tijdens een PCW: http://www.youtube.com/watch?v=iBFOm5TONWA :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SHEVA#76 Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Counter Strike 1.6 vond ik helemaal the bomb _O_ Maar Source doe ik niet vaak meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
You'll never walk alone Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 Netjes Steven :p :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sajiyo Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Zowel 1.6 als source speel ik... iemand een potje knallen? let me know:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik wil wel even met je fraggen zo, drop maar een ip. CS1.6 dan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik join dan bitches. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 CS, heb ik jaren gespeeld. Vooral warren vond ik helemaal het einde, maar niet 5on5 maar 2on2. Ik had een geweldig 2on2 maatje. Ik spotte, hij schoot ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 CS, heb ik jaren gespeeld. Vooral warren vond ik helemaal het einde, maar niet 5on5 maar 2on2. Ik had een geweldig 2on2 maatje. Ik spotte, hij schoot ze. Hehe like ik en Stefan, dikke ownage met hem gehad hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Ooit 1 keer (met veel geluk) van 2 spelers van NiP gewonnen, of ze feekten (zal ik maar ff zo typen :P) of ze hadden niet hun beste dag toen. Het was echt een nek a nek race, want zij maakten wel onmogelijke kills. Ja 2on2 was echt het leukst en soms deden we ook die grote CS mappen, zoals de clan1mill oid, weet ik zo niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 januari 2009 Share Geplaatst 17 januari 2009 Vanaf vandaag weer CSS tijden.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 januari 2009 Share Geplaatst 25 januari 2009 Heb dit heel vaak. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 25 januari 2009 Share Geplaatst 25 januari 2009 Misschien iets mis met je videokaart :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Speelt echt niemand meer?:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Geen source nee, wel af en toe 1.6 nog.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Kspeel soms CSS, meestal Ka_Soccer, zit nu ook in zo'n server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik speel nog geregeld CSS, helemaal tijdens pww's want uitstellen. Maarja die is nu afgelopen + beter weer dus zal wel weer minderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wessel. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik ben sinds kort ook weer begonnen met CSS , ik was er vorig jaar heel erg verslaafd aan weet ik nog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten