Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Wat mij tegen gaat zitten is dat wachten de hele tijd.

Dat word ik echt beu. Vooral als je paar van die kneuzen hebt die dan ook geen obj's gaan uitvoeren. Dus stug dat ene looppad zitten te bewaken. wachtend tot iemand ze van achter neer schiet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk voor ff? :cab: voor jaren, ja.

zoals ik boven je al zei. Het wachten gaat me extreem tegen zitten. Het spel op zich blijft leuk, al hadden ze de respawn op bv 10 sec moeten zetten ipv rondes. Of iig een mod er voor brengen. Dan had het me welicht blijven boeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook zo. Heb ik ook een hele tijd gedaan. t gemis van naar een doel werken was er ook. Ipv alleen rond rennen en fraggen.

Maar toen verscheen de 360 in mn huis ;). Dus sindsdien speel ik vrijwel alleen maar FM op de pc. En sinds kort dan die Insurgency.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daar zit een spawntijd aan vast van rond de 15sec. Tenzij de maptijd om is, dan is spawnen disabled. Scheelt ipv 3 minuten lang te kijken hoe iemand op het zelfde plek zit en dan na 3 minuten van achter word neer geschoten.

Cod4 speel ik ook op de 360. Alleen laatste tijd ook aanzienelijk minder. En nu komt Fallout 4 mn 360 de eerste maand er iig niet meer uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites