La Pulga Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Stefan wanneer gaan we weer even een warretje zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 september 2008 Share Geplaatst 24 september 2008 Ooit, als we samen nog eens tegelijk online zijn. Pauperschool :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mocrokaan Geplaatst 18 oktober 2008 Share Geplaatst 18 oktober 2008 Zijn er nog mensen die SOF 2 spelen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Weet niet of iemand de mod insurgency kent? Gisteren toevallig steam weer eens gedownload op mn nieuwe pc. Maar die mod is echt briliant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Wat een schijtspel vind ik dat. Voor een tijdje is het leuk, maar daarna wordt het echt frustrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Cs en CSS is imo ook leuk voor ff maar groei je snel over heen. Althans das mijn ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Ik niet, CSS is altijd zo'n spel dat ik af en toe speel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 21 oktober 2008 Share Geplaatst 21 oktober 2008 Wat mij tegen gaat zitten is dat wachten de hele tijd. Dat word ik echt beu. Vooral als je paar van die kneuzen hebt die dan ook geen obj's gaan uitvoeren. Dus stug dat ene looppad zitten te bewaken. wachtend tot iemand ze van achter neer schiet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 Cs en CSS is imo ook leuk voor ff maar groei je snel over heen. Althans das mijn ervaring. Leuk voor ff? :cab: voor jaren, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 24 oktober 2008 Share Geplaatst 24 oktober 2008 Je kan je stressvolle puberteit zelfs ermee doorbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 oktober 2008 Share Geplaatst 25 oktober 2008 Leuk voor ff? :cab: voor jaren, ja. Inderdaad, CS is een spel wat je blijft spelen, ondanks de kutgraphics. Heerlijk om na een frusterende dag online even wat maten af te knallen, veel beter ook dan het in het echt doen ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 28 oktober 2008 Share Geplaatst 28 oktober 2008 Leuk voor ff? :cab: voor jaren, ja. zoals ik boven je al zei. Het wachten gaat me extreem tegen zitten. Het spel op zich blijft leuk, al hadden ze de respawn op bv 10 sec moeten zetten ipv rondes. Of iig een mod er voor brengen. Dan had het me welicht blijven boeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 28 oktober 2008 Share Geplaatst 28 oktober 2008 Anders ga je deathmatch spelen, dan heb je geen last dat je rondes uit moet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 28 oktober 2008 Share Geplaatst 28 oktober 2008 Dat is ook zo. Heb ik ook een hele tijd gedaan. t gemis van naar een doel werken was er ook. Ipv alleen rond rennen en fraggen. Maar toen verscheen de 360 in mn huis ;). Dus sindsdien speel ik vrijwel alleen maar FM op de pc. En sinds kort dan die Insurgency. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 oktober 2008 Share Geplaatst 28 oktober 2008 Kan je bij Insurgency wel hele tijd opnieuw spawnen dan? Want volgens mij is dat ook niet zo.. En anders kan je altijd nog CoD4 ofzo doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisted Geplaatst 29 oktober 2008 Share Geplaatst 29 oktober 2008 daar zit een spawntijd aan vast van rond de 15sec. Tenzij de maptijd om is, dan is spawnen disabled. Scheelt ipv 3 minuten lang te kijken hoe iemand op het zelfde plek zit en dan na 3 minuten van achter word neer geschoten. Cod4 speel ik ook op de 360. Alleen laatste tijd ook aanzienelijk minder. En nu komt Fallout 4 mn 360 de eerste maand er iig niet meer uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
You'll never walk alone Geplaatst 30 november 2008 Share Geplaatst 30 november 2008 Ik kan niet meer op myn css omdat hl2.exe moeilijk doet... Iemand oplossing ?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 Hehe kwam Jomar laatst opeens tegen in CSS, weten we dat ook weer. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 15 december 2008 Share Geplaatst 15 december 2008 DPU was vandaag weer eens een beetje gevult :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Ja was in OnlyDutch Randy, hij had zo belachelijk te doen en had zo belachelijke naam moest wel deze Randy zijn ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Ik heette gewoon R.and.Y #10, en ik was alleen muziek aant afspelen in de server. :cab: Naja, sommige vonden het niet zo leuk ;c maar daarom is er ook een mute knop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Ik heb me er ook niet aan gestoord trouwens :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Ik heb me er ook niet aan gestoord trouwens :p Jij zat toch ander team of zat jij eerst ook bij mij in? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 16 december 2008 Share Geplaatst 16 december 2008 Lang niet gespeeld CSS. Css freaken totdat patch 9.02 uitkomt dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kayak Geplaatst 27 december 2008 Share Geplaatst 27 december 2008 Heb 'm voor een tientje opgepikt bij Steam. :) Iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten