tijnbroek Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 @Genc FB, je kunt het spel ook via steam kopen. Dan heb je alleen CSS. Dat kost je 20 euro, maar dan heb je ook wat. Het is echt een leuk spel. En als je het download dan zit je met allemaal hackers, en dat is echt triest om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Waarom niet gewoon Team Fortress 2? Veel vetter :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 @Genc FB, je kunt het spel ook via steam kopen. Dan heb je alleen CSS. Dat kost je 20 euro, maar dan heb je ook wat. Het is echt een leuk spel. En als je het download dan zit je met allemaal hackers, en dat is echt triest om te spelen. Tsja, dat merk ik nu ik met COD4 online speel. Valt niet echt te spelen. 3 stappen en je bent dood ;e Misschien dat ik hem wel koop. Maar eerst wil ik Ghost Recon 2/Call of Duty 2 halen. Die heb ik nog steeds niet gespeeld ;sm; Waarom niet gewoon Team Fortress 2? Veel vetter En dat is? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Tsja, dat merk ik nu ik met COD4 online speel. Valt niet echt te spelen. 3 stappen en je bent dood ;e Misschien dat ik hem wel koop. Maar eerst wil ik Ghost Recon 2/Call of Duty 2 halen. Die heb ik nog steeds niet gespeeld ;sm; En dat is? :D http://www.insidegamer.nl/pc/teamfortress2/recensies/17906 Kijk ff het filmpje. Het is echt erg leuk. Er is ook een erg grote community enzo.:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Me vs. Gabi Makkie :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Pwned, welke map is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Assault, maar al was ik T dan waren rollen wel omgedraaid. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Haha, lijkt me sterk dat je opeens veel beter speelt als je T bent. Speelt iemand van jullie wel eens op gameservers.net? Ik speel daar altijd de dust 2 Enige map waar ik nog een beetje van kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Haha, lijkt me sterk dat je opeens veel beter speelt als je T bent. Speelt iemand van jullie wel eens op gameservers.net? Ik speel daar altijd de dust 2 Enige map waar ik nog een beetje van kan. Gisteren ging ook niet al te goed ofwel? ;) Net ff zo'n 3vs3 voetbalpotje gedaan, bij 6-2 voorsprong moesten we stoppen omdat er een aantal weggingen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Assault, maar al was ik T dan waren rollen wel omgedraaid. :) Denk het ook wel :naughty: als je revanche wilt, je weet me te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 11 juli 2008 Share Geplaatst 11 juli 2008 Gisteren ging ook niet al te goed ofwel? ;) Net ff zo'n 3vs3 voetbalpotje gedaan, bij 6-2 voorsprong moesten we stoppen omdat er een aantal weggingen. :D Gisteren was ik wel uberslecht ja :cry: Maar ik ga zo nog maar eens pwne :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Ik own Gabi en Jurgen hardddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Ik was afk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 13 juli 2008 Share Geplaatst 13 juli 2008 Net ook weer ff gespeeld, na lange tijd niet hebben gespeeld. toen ik 0-5 stond ben ik maar gestopt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 14 juli 2008 Share Geplaatst 14 juli 2008 Bah Stefan, sletje :cab: kut 1.6, keertje s0rzen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 juli 2008 Share Geplaatst 14 juli 2008 Nee, dat is pas een kutspel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 Hoe whack je iemand met een flashbang dan? :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 Tegn zijn hoofd aan gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 _O_ Jurgen. Hij had zeker nog maar 1 hp? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 Bah Stefan, sletje :cab: kut 1.6, keertje s0rzen? Ik wilt ook wel nog een keertje, lang geleden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 _O_ Jurgen. Hij had zeker nog maar 1 hp? Inderdaad, had hem al 4x geschoten met een glock. @ Simon: goed plan. :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2008 Share Geplaatst 15 juli 2008 Ik en Stefan ownen met CS, warren is leuk. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 16 juli 2008 Share Geplaatst 16 juli 2008 Hehe alleen jammer dat je stampt als een olifant :cab: ik doe ook weer een keer mee, alst mag, en anders ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 16 juli 2008 Share Geplaatst 16 juli 2008 Ok, omdat je er bijna om smeekt dan. Nu nog even pubje en dan werken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten