Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

@Genc FB, je kunt het spel ook via steam kopen. Dan heb je alleen CSS. Dat kost je 20 euro, maar dan heb je ook wat. Het is echt een leuk spel. En als je het download dan zit je met allemaal hackers, en dat is echt triest om te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Genc FB, je kunt het spel ook via steam kopen. Dan heb je alleen CSS. Dat kost je 20 euro, maar dan heb je ook wat. Het is echt een leuk spel. En als je het download dan zit je met allemaal hackers, en dat is echt triest om te spelen.

Tsja, dat merk ik nu ik met COD4 online speel. Valt niet echt te spelen. 3 stappen en je bent dood ;e Misschien dat ik hem wel koop. Maar eerst wil ik Ghost Recon 2/Call of Duty 2 halen. Die heb ik nog steeds niet gespeeld ;sm;

Waarom niet gewoon Team Fortress 2? Veel vetter

En dat is? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dat merk ik nu ik met COD4 online speel. Valt niet echt te spelen. 3 stappen en je bent dood ;e Misschien dat ik hem wel koop. Maar eerst wil ik Ghost Recon 2/Call of Duty 2 halen. Die heb ik nog steeds niet gespeeld ;sm;

En dat is? :D

http://www.insidegamer.nl/pc/teamfortress2/recensies/17906

Kijk ff het filmpje. Het is echt erg leuk. Er is ook een erg grote community enzo.:thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, lijkt me sterk dat je opeens veel beter speelt als je T bent.

Speelt iemand van jullie wel eens op gameservers.net? Ik speel daar altijd de dust 2

Enige map waar ik nog een beetje van kan.

Gisteren ging ook niet al te goed ofwel? ;)

Net ff zo'n 3vs3 voetbalpotje gedaan, bij 6-2 voorsprong moesten we stoppen omdat er een aantal weggingen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ging ook niet al te goed ofwel? ;)

Net ff zo'n 3vs3 voetbalpotje gedaan, bij 6-2 voorsprong moesten we stoppen omdat er een aantal weggingen. :D

Gisteren was ik wel uberslecht ja :cry:

Maar ik ga zo nog maar eens pwne :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites