La Pulga Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Volgens mij ben ik dan die olifant, mij raken ze wel altijd en ik stamp als zo'n ding. Die war met jou toen, om nooit te vergeten:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Jonge ik zat me echt op te vreten, zo irritant.. Moeilijk die shiftknop vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Jurgen je raakt toch geen pepernoot, so what's the point? :m: Anders komen jullie 1.6 spelen tegen de MU Master of CS1.6 ;) Ik own je zelfs zonder muis en toetsenbord ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 maart 2008 Share Geplaatst 14 maart 2008 Yeah sure dat hebben we wel gezien met je 1.6 skillz (not) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 Wie speelt dit nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tokaN Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 ik :) 1.6 toch, doe lans in belgie en nederland en die sjit :) had men eigen sponsors vroeger (a) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SKoM Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik speelde het behoorlijk veel, daarna een half jaar niet, en nu sinds een week weer. :) Binnenkort ook een kleine LAN met vrienden waar we het aardig serieus spelen met een paar Friendly Compo's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik heb het denk zo'n dikke 4 jaar gespeeld ofzo, misschien wel langer. Ben nu al jaar gestopt, verslavend spel is niet goed voor je school (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik speel het nog wel es ja. Niet veel meer, tijdgebrek, en je wordt nogal snel geowned als je niet vaak speelt :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 en je wordt nogal snel geowned als je niet vaak speelt :p Dat wordt je altijd al. Ik weet het ik hou mn mond al. :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik heb het denk zo'n dikke 4 jaar gespeeld ofzo, misschien wel langer. Ben nu al jaar gestopt, verslavend spel is niet goed voor je school (y) Lol leuke herrineringen met jou, stampen als een olifant. (A) sindsdien weet je beter dat je tegen mij kan spelen @ Fifa. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 8 juni 2008 Share Geplaatst 8 juni 2008 Ik ben gestopt, speel al zo'n 2 maanden niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Wie weet er nog lauwe servers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Wie weet er nog lauwe servers? Bij filter op maps zoeken naar ka_ maps, krijg je ka_soccer en ka_volleyball enzo, echt leip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 oké en wat kan je daar doen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Welke CS is het leukste/beste? Ik speelde dit altijd in de zomer in Turkije (Internet Cafe). Oke niet altijd, alleen als ik niets te doen had en eff enaar de Internet Cafe ging....wat raden jullie mij aan om te kopeN? http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Search;pgid=YTNC.4z18e9SR04B33MuGQ6V0000j8pqPLzQ;sid=0CAAi74WyQQDi_ZYbDeFiUMcmkuMBPR9XK8=?action=search&layout=sample1&fh_search=Counter+Strike&searchcategory=all&x=0&y=0 Source of 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Er wordt gezegd dat CS 1.6 de beste is, zelf heb ik echter Source en die bevalt ook heel goed hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Ik heb ook Source, en die speelt erg lekker. Maar ik heb 1.6 alleen 8 jaar terug ofzo gespeeld dus daar kan ik niet veel over zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 oké en wat kan je daar doen dan? Voetballen. ;c Ik own af en toe weleens daar, 7-0 gewonnen, 7x gescoord bijvoorbeeld. :cab: Maarja moet je wel goed team hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Untouchable Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Voetballen. ;c Ik own af en toe weleens daar, 7-0 gewonnen, 7x gescoord bijvoorbeeld. :cab: Maarja moet je wel goed team hebben. Gewoon letterlijk 11 tegen 11?? :cab::-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Moet je toch tegen de bal steken ofzo. Iig het is vet vaag, beter speel je gewoon DPU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 DPU is toch wel zo'n kutserver met die kutmaps en idioten erop he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Gewoon letterlijk 11 tegen 11?? :cab::-D Nee, vaak ongeveer 5 tegen 5 ofzo, echt leip. ;) Trouwens voeg maar toe op Steam: Tukkerrandy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomBs Geplaatst 10 juni 2008 Share Geplaatst 10 juni 2008 Heb dat voetbal net ff gedaan. Is wel grappig, maar op het laatst 8 tegen 8 en echt te veel kneuzen die een beetje rond lopen te steken op alles behalve de bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 11 juni 2008 Share Geplaatst 11 juni 2008 Ik vind dd2 toch het lauwste hoor, al is de_prodigy ook erg vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten