RanDMC Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 Dus.. heb ik Jomar en Rukkerandybenvoorheracles geowned met Axel. En dat als T he joopie. 11-9 was eindstand en ik had van ons 4 de beste score. :whistle: En jij bent toch voor Heracles?:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 Hoeft niet nee, goh wat was ik draaaamaaaa :( Jurgen homo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 Hoeft niet nee, goh wat was ik draaaamaaaa :( Jurgen homo. Maarja wij hadden beiden een tijd niet gespeeld. Misschien zwak excuus maar een voetballer die een jaar niet heeft gespeeld zal het vast ook niet gelijk zo goed doen.:checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 Blablabla...excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 februari 2008 Share Geplaatst 26 februari 2008 Blablabla...excuses. Excuses aanvaard. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 op welke server spele jullie meestal? k speel meestal op gameservers dd2 24/7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 Oldskool-Gaming De_dust2 only 84.244.187.113:27015 My-aim.nl by daan0r - de_dust2 only 85.12.27.78:27045 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 owkj misschien kom ik daar vanmiddag nog wel even :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 Vanmiddag ben ik er niet, ik heet daar boiii .. JWZ :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 owkj naja ik heet op dit moment hybris @ ultra-low :P mischien zie k je nog wel es :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomBs Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 Iemand tips voor een relaxede Nlse css-server? Oh ja, wel 18+ graag.. Zit wel op een paar relaxede Engelse servers als ik speel, maar een Nlse is ook wel aardig lijkt me zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 10 maart 2008 Share Geplaatst 10 maart 2008 K weet wel goede servers maar die zijn niet 18+ maar waarom wil je die dan? nog mensen die zin hebben om vanmiddag of vanavond een potje source te spele Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 K weet wel goede servers maar die zijn niet 18+ maar waarom wil je die dan? Omdat die kleuters altijd ruzie maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 Omdat die kleuters altijd ruzie maken. Ik zat laatst bij een keal van 18 in en die keal zat te drammen en te doen, man werd er gewoon gek van. Maar goed was vast een uitzonderlijk geval. ;) Zitten trouwens wel veel stumperts op CSS (en in andere games ook wel), het enige wat ik zo'n beetje hoor is k*nker dit, k*nker dat, ga leren spelen, ga huilen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 op de servers waar k speel is nie vaak geouwehoer hor 82.192.81.150:27015 is alle maps 82.192.78.18:27015 is 24/7 dd2 nog mensen die vanavond kome game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomBs Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 Omdat die kleuters altijd ruzie maken. Hehe, daarom idd, allemaal van die opgefokte kutstemmetjes (zal ik vast ook hebben gehad, maar speelde toen nooit iets online, als ik al iets speelde...) waar je echt gek van wordt. Kan je wel muten, maar dan heb ik het allang gehad met die server :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 12 maart 2008 Share Geplaatst 12 maart 2008 Ik mute altijd gewoon de hele server :cab: geen last van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 12 maart 2008 Share Geplaatst 12 maart 2008 Dat is ook een goed idee ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 maart 2008 Share Geplaatst 12 maart 2008 Ik mute altijd gewoon de hele server :cab: geen last van. Nee kvind het altijd wel lachen om te knooien met die Duitsers en Fransen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijnbroek Geplaatst 12 maart 2008 Share Geplaatst 12 maart 2008 Het is vaak wel lachen maar k had pas zo'n irritante pool die er heel de tijd door heen zat te roepen. Daar word je echt gek van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Ik mute altijd gewoon de hele server :cab: geen last van. Ik doe altijd voice_enable 0. Werkt prima. Vanavond eem een pottie of durfen de noobs(jomar/axel/rukkerandy) niet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Jurgen je raakt toch geen pepernoot, so what's the point? :m: Anders komen jullie 1.6 spelen tegen de MU Master of CS1.6 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Moet trainen, anders had ik jullie vierkant afgemaakt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Stevehh je heb gelukt dat me PC stuk is anders had ik je Poketastisch afgemaakt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 13 maart 2008 Share Geplaatst 13 maart 2008 Gabi even zonder geinen, je raakt nog geen olifant van 2 meter. Bovendien stamp je ook altijd zo dat er geen lol meer aan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten