La Pulga Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 Kan je me username dan even toevoegen; gabi116 =) zit nu niet op computer namelijk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 Ik wil ook wel meedoen:D Steam: Paashaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 Fok jou stefan :p Bakte er idd weinig van, komt nog wel ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 Kan je me username dan even toevoegen; gabi116 =) zit nu niet op computer namelijk :) Gedaan! Ik wil ook wel meedoen:D Steam: Paashaas Ook toegevoegd! :mrgy: Fok jou stefan :p Bakte er idd weinig van, komt nog wel ;) We zullen zien;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 Komt goed Net ff warmgedraaid op Dust2 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pim013 Geplaatst 13 januari 2008 Share Geplaatst 13 januari 2008 Ik bak vrij weinig van CS. Ik zit wél in IwS maar dat is meer voor de fun ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Komt goed Net ff warmgedraaid op Dust2 ;) Zeker tegen allemaal van die n00bs ;c moeten we ff keertje 3on3 met Gabi erbij en eventueel nog meer gegadigden. Zal even proberen servertje te regelen. Lijkt me wel grappig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Komt goed Net ff warmgedraaid op Dust2 ;) HOAX!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Lies! :( @ Stefan is goed, 3 on 3 is wel koel ja. Als je server kan regelen ist helemaal mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Waarschijnlijk kan ik ook server maken. Krijg je alleen geen rank etc, new game en dan wat codes invoeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Komt goed Net ff warmgedraaid op Dust2 ;) Hij liegt, hij liegt, ik zat er bij in :-D Nee geintje, wel toevallig dat jij goed ging toen ik net weg ging ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Ik speel altijd slechter als ik met 'bekenden' speel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Ik speel altijd slechter als ik met 'bekenden' speel :cab: Ik speel altijd slechter als ik op Teamspeak of Xfirevoicechat ofzo zit, en ik speel goed wanneer ik het juist niet wil. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Nou wie wilt er nog mee doen? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Nou wie wilt er nog mee doen? :D Ik wel, maar eerst ff mn pudding opeten 8) Of hebben jullie het weer over CS ipv CSS? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Lol het gaat hier over CS:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Vanavond en morgenavond wordt het niet, moet vanavond leren en morgenavond werken :cab:. Misschien woensdagavond? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Woensdagavond heb ik voetbalwedstrijd dus dan word het maar weer donderdag, zal wel beetje laat worden aangezien ik dan training heb en anders vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 14 januari 2008 Share Geplaatst 14 januari 2008 Ik heb alle tijd, dus ik zie wel wanneer we spele :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 15 januari 2008 Share Geplaatst 15 januari 2008 Vanavond en morgenavond wordt het niet, moet vanavond leren en morgenavond werken :cab:. Misschien woensdagavond? :) Woensdagavond is prima! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 15 januari 2008 Share Geplaatst 15 januari 2008 Als jullie Source spelen doe ik ook wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 januari 2008 Share Geplaatst 15 januari 2008 Axel waarom speel jij geen 1.6? :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 16 januari 2008 Share Geplaatst 16 januari 2008 Vanavond vanaf een uur of 9 ben ik online. @ Gabi, donderdag moet ik werken dus misschien van het weekend wel even :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 januari 2008 Share Geplaatst 17 januari 2008 Muhaha duidelijk.. Ik en jurgen en de rest tegen Gabi en de rest ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 17 januari 2008 Share Geplaatst 17 januari 2008 En ik speelde nog zonder monitor ook nog :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten