Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Je moet even Busic opzoeken van Hajduk Split. Goed talentje, misschien is het wat in jouw game. Verder volg ik hem omdat ik zelf met een Kroatische club aan het spelen ben. Verder mooie novelle, ga zo door.

• Antwoorden 202
  • Weergaven 478
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Je moet even Busic opzoeken van Hajduk Split. Goed talentje, misschien is het wat in jouw game. Verder volg ik hem omdat ik zelf met een Kroatische club aan het spelen ben. Verder mooie novelle, ga zo door.

Bedankt voor de tip, hij zit bij mij inmiddels al enkele seizoenen (sinds 2007) bij Vitesse ! :checkit:

@ Gabri: Cerrajero komt inderdaad van Atletico Madrid !!!

Geplaatst

wnnr komt volgende update xD

ik hou het niet meer uit

maar mag ik een screentje van je 1ste keeper

Geplaatst
  • Auteur

4ys0jmr.jpg

Arsenal News

54obo1x.jpg

De Europese Supercup stond voor ons weer op het programma, aangezien wij opnieuw de Champions League hadden weten te winnen mochten we dus voor de derde keer ook om de Europese Supercup gaan spelen en opnieuw troffen we een van onze aartsrivalen, ditmaal was het Chelsea. Afgelopen seizoen wist Chelsea de UEFA Cup te winnen en daarom mochten wij vandaag aantreden tegen hen en ik hoop dat we het er goed vanaf gaan brengen want ook de Europese Supercup wil ik wel voor een 3e maal winnen.

52ny48x.jpg

De tweede prijs van het seizoen is dus binnen, na het winnen van de Community Shield weten we ook opnieuw de Europese Supercup te winnen.

Het elftal presteerde zeer indrukwekkend waardoor we ook de competitie met veel vertrouwen tegemoet gaan zien. Ons programma in de competitie in de maand Augustus is als volgt:

THUIS - Bolton Wanderers

UIT - Portsmouth

UIT - Everton

Lastige tegenstanders maar als we daar goed doorheen komen dan hebben we de spits in ieder geval al zeer positief af weten te bijten. We missen echter de komende wedstrijden wel ons normale centrale duo want zowel Ricards als Toure zijn beide voor enkele weken uitgeschakeld. Ik ben zeer benieuwd hoe Burgess en Bocaly dit op gaan vangen.

Arsenal - Bolton

4xlq234.jpg

Portsmouth - Arsenal

6d1doqr.jpg

Everton - Arsenal

53jl17t.jpg

Wat een tegenvallende prestaties, het wegvallen van Toure en Richards is dus van te grote invloed op het elftal aangezien Bocaly en Burgess het niveau niet halen van die andere twee.

5yb927t.jpg

Mede hierdoor trok ik Agger aan voor ruim 23 miljoen euro. Dit is tenminste een verdediger die een Champions League niveau aan kan en Burgess of Bocaly zal dus gaan mogen verkassen. Mede door deze aankoop hoop ik in de toekomst op betere resultaten met name in de competitie want anders kunnen onze titel ambities nu al de prullenbak in.

Geplaatst
  • Auteur

Dit topic mag dicht. Heb niet meer de motivatie om hier mee door te gaan.

Zoals ik al eerder vermelde was ik een groot gedeelte van al gespeelde wedstrijden kwijt (het zij er meer dan ik dacht) en mede daardoor heb ik geen zin om alles weer opnieuw te gaan spelen. Ik wil iedereen die gereageerd heeft in dit topic van harte bedanken voor hun reacties, ze hebben me gemotiveerd. Mijn andere novelle, Es futbol es pasion ga ik voorlopig nog wel mee door !!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.