Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Dit is een Kroatie update, ergens deze week volgt er weer een Arsenal update !

625yk9k.gif

Thuis-shirt

4ucb8mu.jpg

Uit-shirt

4yafdi9.jpg

De Selectie waarmee ik mezelf hoop te kwalificeren voor het WK van 2014 in Spanje

Keepers

Josip Solic - Eerste keeper

Stipe Pletikosa - Tweede keeper

De verdedigers

Darijo Srna - Linksback

Goran Sablic - Reserve verdediger

Jakov Matkovic - Reserve verdediger

Lucka Vucko - Rechter centrale verdediger

Marijan Buljat - Rechtsback

Vedran Corluka - Linker centrale verdediger

De middenvelders

Ante Rukavina - Reserve VMC

Daniel Pranjic - Reserve AML/C

Jerko Leko - Verdedigende Middenvelder

Luka Modric - Rechtsbuiten

Marko Dinjar - Reserve AML/C

Neven Jambrec - Linksbuiten

Niko Krancjar - Aanvallende middenvelder

Zelimir Meter - Reserve AMR

De aanvallers

Drago Anicic - Reserver spits

Eduardo - Eerste spits

Igor Budan - Reserve spits die alleen gebruikt word indien noodzakelijk (tribune=spits)

Ivica Olic - Reserve spits die alleen gebruikt word indien noodzakelijk (tribune=spits)

Josip Sertic - Reserve spits

Josip Tadic - Tweede spits

De tactiek

Ook met Kroatie speel ik dezelfde tactiek die ik al gebruik sinds mijn eerste wedstrijd met AaB. De 4-4-2Mohv1.

6foxveh.jpg

Onze WK-Kwalificatie groep

6bt2pah.jpg

Frankrijk - Een tegenstander waar we veel moeite mee zullen gaan hebben. Ik verwacht gelijke spelen of tweemaal een verlies.

Wit-Rusland - Een stiekeme outsider voor de 2e plek. Met een spits als Kisliy zullen ze toch zeer zeker op de counter schade aan kunnen brengen.

Polen - Ook een ploeg die gevaarlijk kan zijn, ik hoop echter hier gewoon 2x van te winnen.

Cyprus,Letland & Luxemburg - Van deze 3 ploegen verwacht ik helemaal niks. Daar zullen we gewoon tweemaal van moeten winnen.

Ik verwacht door te gaan als nr.2 van deze groep maar het zal zeer moeilijk worden aangezien dit een vrij "verdedigende" groep is. Het enige land wat naast mijn Kroatie zal gaan voetballen is Franrkijk.

De eerste 5 wedstrijden

Letland - Kroatie

67d1dgw.jpg

Een goed begin is het halve werk. We domineerden en wisten tweemaal te scoren. Krancjar en Modric maakten de goals en met name van deze 2 spelers ga ik veel verwachten de komende tijd. Zij zijn de "waterdragers" in mijn elftal en zullen de rest naar een hoger niveau moeten tillen.

Luxemburg - Kroatie

4l46ucp.jpg

Ook in deze wedstrijd verliep alles vrij simpel en eenvoudig zoals al vooraf gedacht. Luxemburg had niks in te brengen en dat resulteerde in een gemakkelijke winst voor ons.

Kroatie - Polen

4qn2rgi.jpg

Een wedstrijd van hangen en wurgen. Met de billen samen geknepen sleepten we er een winst uit. Tadic scoorde zijn 1e goal voor Kroatie ooit en werd daarmee matchwinnaar. De return zal zeer interessant worden aangezien de Polen niks onderdeden voor ons.

Kroatie - Frankrijk

4r14sio.jpg

Een nederlaag die onverdiend was, we waren gelijkwaardig aan Frankrijk en hadden op zijn minst een gelijkspel verdient. Echter maakten zij wel een goal en wij misten kans op kans, thats football for ya !

Wit-Rusland - Kroatie

6fq5lz6.jpg

"De voetbalbond houdt zich stil na kritiek van Mohwie" . Oke wij speelden niet goed maar een verlies door 2 buitenspelgoals is wel teveel van het goede. Echter wat ik voorspelde kwam uit, een counterend Wit-Rusland met die levensgevaarlijke Kisliy nekte ons met name in de 2e helft. Ook het feit dat Modric geblesseerd was hielp ons absoluut niet en ook de komende maand zal hij nog niet beschikbaar zijn.

Door met name het toch onverwachte verlies tegen Wit-Rusland heeft ervoor gezorgd dat plaatsing voor het WK moeilijk is. Niet onmogelijk maar wel zeer moeilijk, gelukkig hebben we nog alles in eigen hand.

4tjhw04.jpg

Zoals je ziet is Frankrijk eigenlijk al geplaatst. De begeerde 2e plaats gaat nu nog tussen Polen, Wit-Rusland en ons en zelfs Cyprus loert nog op die plek. Maar ik hoop echt dat we het gaan redden want dat moet gewoon mogelijk zijn.

In de volgende update:

- Competitie Arsenal (December + Januari)

- League Cup

- overig

** REACTIES TER MOTIVATIE GEWENST - SCREENS OP AANVRAAG **

- bedankt voor alle motiverende reacties tot nu toe -

• Antwoorden 202
  • Weergaven 483
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Wat een schitterende prestaties met Arsenal en je hebt een heerlijk team opgebouwd. Die Bendtner is een favoriet van mij en het doet me goed te zien dat hij bij jouw werelds speelt! Mag ik verder een screen van Bojan en Niguez (van Chelsea) aangezien hij een harde topscorer was?

Succes verder!

Geplaatst
  • Auteur

@ForzaUtregt:

Klasnic is 32-jaar maar was langdurig geblesseerd (ook 7 maanden) dus de WK-Kwalificatieduels in ieder geval de 1e 5 heeft hij gemist. Daarna haal ik hem natuurlijk zeker bij mijn selectie.

@MasterVitesse:

Bojan - Arsenal

5ya2pt2.jpg

Niguez - Chelsea

4rce4vo.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Wat ik graag zou willen weten is hoe jullie mijn novelle vinden en hoe je vindt dat ik verder moet gaan qua presentatie !?!

1. Per wedstrijd een verslag

2. Per seizoen de "topwedstrijden eruit gelicht" de rest screenies posten

3. Tekst verslagen

4. Alleen screenies

5. Anders << motiveer je antwoord aub.

Alvast bedankt voor de reacties die gaan komen.

Morgen of dinsdag weer een Arsenal update !

Geplaatst

hmm; je eigen style proberen te creëren en dat te hanteren lijkt me? En het meest logisch lijkt me ook om eerst even uit te stippen waar je het beste in bent: als jouw draai bij verhalen schrijven ligt en je totaal geen goed uitziende lay-out kan maken('t is een voorbeeld) dan moet je voor verhalen schrijven kiezen, is het precies anders om dan kies je daar voor. Kan je het beide is het mooi meegenomen, kan je het beide niet zo goed dan zou ik screens proberen te hanteren met daar op de één of andere manier een eigen wending. Hopelijk heb je wat aan mijn vindingrijkheid hihi, succes ermee!

Geplaatst

Is altijd moeilijk om op zulke vragen te antwoorden...

Je moet doen waar je zelf het meeste aan hebt. Heb je tijd om grote verslagen te schrijven? Doen dan. Er is niets zo leuk als meeleven met een wedstrijd. Ik weet dat als je doet wat je zelf leuk en aangenaam vind je het verhaal lang volhoud. Het moet gewoon leuk blijven voor jezelf!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties mensen. Ik heb gekozen ook met het oog op de tijd die het duurt om een update te maken om door te gaan zoals ik nu deed. Ik licht alleen belangrijke of beslissende wedstrijden eruit en daar maak ik een verslag van. De rest wordt gepost of via een screenshot of via een kort tekst-verslagje !!

Vanwege de aanschaf van een Nintendo Wii zullen mijn updates wat minder snel komen dan voorheen, bij voorbaat dank voor het geduld !

Geplaatst

Het ziet er goed uit met Kroatië alleen is het natuurlijk ontzettend jammer dat Klasnic zo lang niet kon meedoen zeg maar de resultaten zijn er niet heel veel minder om geworden volgens mij en Eduardo is ook geen slechte spits.

Je hoeft je echt niet te schamen voor het verlies tegen Frankrijk bijvoorbeeld ookal zit je met zo een team!

Geplaatst
  • Auteur
Het ziet er goed uit met Kroatië alleen is het natuurlijk ontzettend jammer dat Klasnic zo lang niet kon meedoen zeg maar de resultaten zijn er niet heel veel minder om geworden volgens mij en Eduardo is ook geen slechte spits.

Je hoeft je echt niet te schamen voor het verlies tegen Frankrijk bijvoorbeeld ookal zit je met zo een team!

Ik schaam me nergens voor behalve het verlies tegen Wit-Rusland.

Wij maakten de kansen niet af en hun scoren zeker 1x vanuit buitenspel positie.

Desalniettemin hebben we het aan onszelf te danken dat we niet wonnen.

Morgenavond zal ik weer proberen een Arsenal update te doen !

Geplaatst
  • Auteur

4xndlcz.jpg

De Competitie (December + Januari)

66mpwtx.jpg

62p545e.jpg

644i5if.jpg

4pkpw1k.jpg

5ys2n4h.jpg

63hpbes.jpg

Transfersnieuws - Arsenal heeft zojuist bekend gemaakt dat het Jermaine Defoe heeft overgenomen van concurrent Tottenham Hotspur. Jermaine Defoe is gehaald vanuit het oogpunt dat Nsue nog enige tijd geblesseerd is en het feit dat Bojan nog altijd helemaal niks klaarmaakt. Jermaine Defoe zelf is uiterst tevreden met de overgang naar Arsenal. The Gunners hebben ruim 8,5 miljoen euro overgemaakt naar de bankrekening van The Spurs.

67xro5h.jpg

543mxyv.jpg

680xeo9.jpg

4kjk4gm.jpg

675stqx.jpg

De Tussenstand

6ewjadg.jpg

Zoals je kunt zien staan we ook dit keer weer fier bovenaan. 5 punten voorsprong op de nummer 2 en zelfs 2 wedstrijden minder gespeeld. Het feit dat we voorstaan vind ik echt supermooi maar we domineren niet zoals voorgaande jaren, we hebben het steeds moeilijker tegen de andere ploegen waar we voorheen vrij gemakkelijk over alles en iedereen heen walsten.

Het is een kwestie van tijd voor ik erachter ben waar dit aan ligt en de Arsenal wals weer volgas door alle competities stoomt!

Transfernieuws - Het Londens transfergeweld is niet opgehouden met alleen de aankoop van Jermaine Defoe. Nadat de directie het transferbudget verhoogd had naar ruim 70 miljoen euro besloot ik om eens goed te gaan winkelen. Alle gedane aankopen zijn al voor het volgende seizoen, dit is mede omdt ik tot nu toe ontevreden ben omtrend enkele spelers en die krijgen zo tot eind van het seizoen nog een kans om zich te bewijzen.

Engels international Aaron Lennon is de eerste speler die het management van Arsenal alvast prijsgaf. Voor deze 25-jarige rechtsbuiten maakt Arsenal ruim 37,5 miljoen over op de bankrekening van Internazionale. Aaron Lennon is een geweldige versterking voor ons, met name op de rechterflank konden we nog eene extra mannetje gebruiken, aldus een tevreden coach Mohwie. De transferprijs kan nog oplopen tot ruim 45 miljoen euro.

Opnieuw een Engels international die Arsenal vanaf volgend seizoen komt versterken. Ditmaal is hetMicah Richards, een 24-jarige verdediger. Betekend dit het einde voor Kolo Toure ? Arsenal maakt ruim 29 miljoen euro over naar de bankrekening van Man. City voor deze speler.

Nummer 3 en 4 zijn redelijk bekende spelers, namelijk Jo en Leroy Fer. Jo komt transfervrij over van het Duitse HSV, "een veel scorende linkerspits, wie wil die nou niet in zijn selectie" was de korte toelichting van coach Mohwie. Omtrend het aantrekken van Leroy Fer was de coach ook zeer verrukt, ik ken Leroy Fer nog van mij periode bij AZ en PSV en hij is een speler die de gehele linkerflank kan bestrijken, een ideale versterking voor ons team. Leroy Fer komt transfervrij over van PSV Eindhoven waar hij de laatste 3 seizoenen nooit een basisplek kon bemachtigen maar wel op uitleenbasis ervaring opdeed bij ploegen als SC Heerenveen en AS Monaco.

53fytcz.gif

De laatste groepswedstrijd

65z271x.jpg

We hoefden niet meer omdat we toch al door waren maar dat weerhield met name Thierry Henry er niet van om toch alleraardigst te voetballen. Met een knappe goal namen we de 3 punten mee naar huis.

Tijdens de loting voor de volgende ronde in de Champions League moest ik toch wel eventjes lachen toen onze tegenstander op het scherm verscheen.

4qhrtq8.jpg

Voor het Nederlands voetbal is het hardstikke leuk dat een ploeg als Vitesse het zover weet te schoppen in Europa maar ik verwacht toch dat wij er vrij simpel over heen gaan walsen.

Het WK voor club-teams Editie II

Het was voor ons de 2e maal dat wij deelnamen aan deze competitie, althans onder mijn leiding. De eerste maal werd simpel gewonnen en hopelijk weten we het ook deze keer er goed vanaf te brengen.

Onze eerste tegenstander in de halve finale was een voor mij zeer onbekende club, namelijk Christchurch City oftewel Canterbury United. Een amateur ploeg uit Nieuw-Zeeland die een knappe prestatie heeft geleverd om hier in de halve finale te mogen verschijnen. Echter dit zal voor mijn team vrij weinig moeite op gaan leveren om hier van te gaan winnen, normaal gesproken.

6ffe4bl.jpg

Zoals verwacht wisten we deze tegenstander zeer makkelijk opzij te zetten.

We staan dus opnieuw in de finale waarin we het op mogen gaan nemen tegen een Mexicaanse tegenstander.

Club de Fubtol America zoals de club in Mexico wordt genoemd was onze tegenstander. Een zeer gevaarlijke ploeg die graag op de counter loert, het wordt dus oppassen geblazen.

67sm4bn.jpg

Een zeer eenvoudige zege, America(MEX) had niks te vertellen en het was aan hun keeper Juan Pablo Carrizo te danken dat het maar bij 5 - 1 bleef.

Twee keer op rij winnen we dus ook het WereldKampioenschap voor clubteams, opnieuw een mooie prijs voor in de prijzenkast.

Nog meer Londense transfers - Op de laatste dag van de transferperiode wist Lucien Aubey een nieuwe club te vinden. Voor ongeveer 2 miljoen euro verkast hij naar Amsterdam. AFC Ajax en Lucien Aubey werden het eens over een mooi contract en zo wensen wij Lucien veel succes in Amsterdam.

In de volgende update :

- Competitie Februari & Maart

- League Cup

- Overige

** REACTIES GEWENST - SCREENS WORDEN ZSM GEPOST **

- bedankt voor de reacties dusverre -

Geplaatst

super man, eerst AAB wat ik super vet vond, daarna az en psv gepresteerd en dit is gewoon super, moet zeggen dit is momenteel de beste novelle . vind het: Dominating England and Europe een leuke touch ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

535e5j8.jpg

De competitie - Februari & Maart

542mgza.jpg

67qrvv8.jpg

6biynfq.jpg

6as1no5.jpg

4km6k8x.jpg

6bxceps.jpg

67mzuyr.jpg

4mbcz89.jpg

Zoals je kunt zien gaan onze prestaties op en neer, dit is gewoon afhankelijk welke spelers er op dat moment beschikbaar zijn. Bij de laatste wedstrijd tegen Manchester United moest ik Fabregas missen omdat die gast gewoon doodmoe is. Hij is 2 weken met vakantie en hopelijk is die daarna weer fit genoeg om door te gaan tot het einde van het seizoen. Terwijl wij zo vaak gelijk speelden deed de nummer 2 dat gelukkig ook daarom verloren wij maar 2 puntjes t.o.v de nummer 2 maar staan nog altijd op een ruime comfortabele voorsprong.

538mbs7.jpg

Het wordt nu de vraag of wij het vol kunnen gaan houden tot het einde van het seizoen. Sommige spelers zitten er doorheen en aangezien hun vervangers geblesseerd zijn kan het nog wel eens lastig gaan worden.

61mbtyv.gif

Voor de Champions League moesten we in de 1e ronde van de Knock-out fase spelen tegen het Nederlandse Vitesse. Een club waar wij vrij eenvoudig van horen te winnen maar onderschatting is natuurlijk zeer dodelijk. Ze staan niet voor niks in deze ronde en hebben dus ook moeten presteren om zover te geraken.

De uit wedstrijd

52yewyp.jpg

Een nette overwinning maar helaas kregen we wel een tegendoelpunt tegen wat in de return ons nog zeer zeker kan gaan nekken. Vitesse boodt goed weerstand maar was over de 90 minuten gezien niet bestand tegen ons aanvalles geweld.

De thuis wedstrijd

61x6bs1.jpg

Opnieuw lijkt het een nipte overwinning maar als wij gewoon onze kansen afmaken dan wordt het 5-2 op zijn minst. Het aller leukste vond ik dat we een ex-speler van ons tegen kwamen, Denilson vorig seizoen transfervrij vertrokken bij ons en hij speelt nu voor Vitesse, natuurlijk moest hij weer even een doelpuntje meepikken.

In de volgende ronde treffen we een tegenstander die ik liever nooit meer had gezien. AS Roma hebben we geloot en daar hebben we nog nare herinneringen aan. Tijdens de groepswedstrijden dit seizoen werd Emilio Nsue, op dat moment onze topscorer , finaal door de midden geschopt en is nog altijd geblesseerd. We gaan sportieve revanche nemen op deze smerige rot Italianen en als we thuis dik weten te winnen dan gaan we de tweede wedstrijd hard en smerig tackelen puur om even te laten zien dat wij zoiets nooit meer zullen toleren.

In de volgende update :

- Afronding seizoen (CL & Competitie)

- Bekertoernooien

- Overig

** REACTIES TER MOTIVATIE GEWENST - SCREENS WORDEN ZSM GEPOST **

- bedankt voor de reacties tot nu toe -

Geplaatst

Gaat goed zowel competitie als CL.

Graag een screentje van Bendter.

Geplaatst

Ik wil wel een screen van Vitesse;) Gaat lekker zo!! Is dit de laatste stap in je carriére of ga je hierna nog wat anders doen?

Geplaatst
  • Auteur

@ ForzaUtregt & Wesbram :

4pxkdtu.jpg

@ shotter007 :

6gdvqjd.jpg

Hij is net weer wedstrijdfit na een aantal kleine blessures gehad te hebben.

@ ForzaUtregt : Mijn contract loopt na dit seizoen nog 1 jaar door. Dat dien ik gewoon uit aangezien ik al enkele aankopen voor volgend seizoen heb gedaan maar ik denk dat ik daarna weer een nieuwe uitdaging aan wil gaan, daarnaast hangt het ook af hoever ik het met Kroatie schop.

Geplaatst
  • Auteur

Er volgt nu eerst een Kroatie update en later deze dag een Arsenal update !!! So stay tuned !!!

4zvihzl.jpg

De Selectie

Keepers

Josip Solic - Eerste keeper

Stipe Pletikosa - Tweede keeper

De verdedigers

Darijo Srna - Linksback

Goran Sablic - Reserve verdediger

Jakov Matkovic - Reserve verdediger

Lucka Vucko - Rechter centrale verdediger

Marijan Buljat - Rechtsback

Vedran Corluka - Linker centrale verdediger

De middenvelders

Ante Rukavina - Reserve VMC

Daniel Pranjic - Reserve AML/C

Jerko Leko - Verdedigende Middenvelder

Luka Modric - Rechtsbuiten

Marko Dinjar - Reserve AML/C

Neven Jambrec - Linksbuiten

Eduardo - Aanvallende middenvelder

Zelimir Meter - Reserve AMR

De aanvallers

Drago Anicic - Reserve spits

Ivan Klasnic - Eerste spits

Ivica Olic - Reserve spits die alleen gebruikt word indien noodzakelijk (tribune=spits)

Josip Sertic - Reserve spits

Josip Tadic - Tweede spits

Niko Krancjar ontbrak deze twee duels vanwege een blessure die hem nog wel enkele weken aan de kant zal gaan houden. We hopen dat hij er in Juni wel weer bij zal zijn. Het super goede nieuws was het feit dat Ivan Klasnic er eindelijk bij zou zijn. Een veel scorende spits die ook het team op sleeptouw zou kunnen nemen. Mede door zijn komst verkast Eduardo naar de Aanvallende Middenvelder positie.

Kroatie - Cyprus

4umqq83.jpg

Een benauwde maar noodzakelijke zege. We mogen absoluut geen puntverlies meer lijden, behalve tegen Frankrijk, en dat zullen we dus ook gaan proberen om niet te doen. Het was vandaag nationale Klasnic dag, met 2 fraaie doelpunten wist hij de winst veilig te stellen. Ik ben echt zeer blij dat hij er weer bij is alleen al vanwege zijn ervaring en uitstraling zowel in als buiten het veld.

Kroatie - Luxemburg

4ysp1m1.jpg

Josip Sertic kreeg vandaag zijn kans omdat Josip Tadic op de training een lichte blessure op had gelopen. En die kans greep hij met beide handen aan, een fraaie hattrick waardoor ik hem rond de 75e minuut wisselde en deze 19-jarige spits een staande ovatie kreeg. We moesten aan ons doelsaldo werken en dat deden we met overtuiging. Klasnic lijkt wel het voorheen ontbrekende deeltje van de puzzel te zijn geweest en straks als Krancjar terug is en wij op volle sterkte zijn, dan wil ik het nog wel eens zien!

De stand na deze 2 duels

4t9z9ro.jpg

We staan weer op gelijke hoogte met Wit-Rusland en ook qua doelsaldo zijn we zeer sterk in gelopen. Polen won zeer verrassend uit bij Wit-Rusland waardoor ze onze groep weer helemaal open hebben gegooid.

Upcomming matches

1 Juni : Frankrijk - Kroatie

5 Juni : Polen - Kroatie

Twee zeer moeilijke uitwedstrijden en het is te hopen dat we in ieder geval tegen Polen de 3 punten binnen gaan halen.

In de volgende update :

- ARSENAL update

** REACTIES GEWENST - SCREENS OP AANVRAAG **

- bedankt voor de reacties tot dusverre -

Geplaatst
  • Auteur

De Arsenal update !!!

642eiwl.jpg

63l1bt5.jpg

- Benoit Costill zijn biezen mag pakken bij Arsenal ?

- Ryan Babel het competitie einde mist vanwege een vakantie ?

- Daniel Pearson zich rot schrok toen hij werd gebombardeerd tot 1e keeper ?

- Jefferson Farfan een contract van Arsenal afwees vanwege 1.000 euro verschil in salaris ?

- Micah Richards vorig seizoen al naar Arsenal had gekund ?

- Coach Mohwie voor volgend seizoen op de AMC positie met een probleem zit ?

- Arsenal dit seizoen niet meedingt om de topscorerstitel ?

- Arsenal dit seizoen voor de 3e maal kampioen kan worden en de Champions League kan winnen ?

- Jermain Defoe de meest scorende speler bij Arsenal is sinds Januari ?

- Manchester City misschien overgenomen gaat worden ?

- William Gallas na dit seizoen stopt in de voetballerij ?

- Emilio Nsue volgend seizoen weer mee zal gaan doen bij Arsenal ?

- Het contract van Thierry Henry niet meer zal worden verlengd en dat Arsenal aan het eind van dit seizoen afscheid van hem neemt ?

- Dat Bojan al 2 seizoenen niet presteerd en waarschijnlijk zal mogen vertrekken bij Arsenal ?

- Arsenal B en Arsenal - 18 al kampioen zijn geworden ?

- Dat dit het moeizaamste seizoen voor Arsenal tot nu toe is ?

De afronding van de competitie

De grote vraag die iedereen momenteel stelt is de vraag of Arsenal kampioen zal gaan worden of dat ze alsnog het kampioenschap zullen gaan verknallen ?

De ploeg presteerd uiterst moeizaam en oogt niet meer zo degelijk en solide als aan het begin van dit seizoen of de vorige 2 seizoenen. Een van de redenen hiervoor is dat een aantal belangrijke spelers nu tegen het eind van het seizoen er helemaal doorheen zit, Fabregas is al 2x 2 weken met vakantie geweest en ook Ryan Babel zal de hele maand Mei afwezig zijn. Ook de vele blessures door het gehele elftal heeft absoluut niet meegeholpen dus mocht Arsenal toch kampioen worden dan mag je wel spreken van een ploeg die met vastberadenheid zich heeft dood geknokt tot de allerlaatste seconde.

52lg7zt.jpg

4r1rvuw.jpg

5y83dhg.jpg

5x8gpc4.jpg

67o8jfr.jpg

63kisyw.jpg

4ttddur.jpg

669m13r.jpg

Pech,geluk,blinde scheidsrechters en nog meer onbenulligheden heb ik deze laatste 8 wedstrijden allemaal gezien. Gelukkig voor ons was niet elke beslissing in ons nadeel waardoor we toch nog een aantal mooie overwinningen konden veilig stellen. 3 wedstrijden voor het einde speelden we onze kampioen wedstrijd die we overtuigend met 3 - 1 wisten te winnen waardoor we voor de 3e maal op rij Kampioen van Engeland zijn geworden.

66twf3c.jpg

De Eindstand

4kk2mbn.jpg

De League-Cup & FA-Cup

De League-Cup

63rfbxx.jpg

De FA-Cup

- 3e ronde wonnen we met 3 - 1 van Leeds United

- 4e ronde wonnen we met 3 - 1 van Hull

En toen...gebeurde wat er tot nu toe elk seizoen is gebeurd:

67hytck.jpg

We moesten tegen een miezerige voetbalclub en daar verloren we van.

Achteraf gezien ben ik blij dat het zo gelopen is want anders hadden we nog meer wedstrijden moeten spelen maar als coach wil je natuurlijk alles winnen wat je kunt en aangezien de FA-Cup nog altijd niet in mijn prijzen kast staat wil ik die er nog bijhebben, volgend seizoen dan maar.

548u8wi.gif

Allereerst moesten we tegen Vitesse waar we vrij eenvoudig van wisten te winnen. Vervolgens mogen we tegen een oude bekende, namelijk AS Roma.

De schopploeg !

Thuis

67qa41t.jpg

Uit

4z9o85s.jpg

Al met al twee verdiende overwinningen tegen een ploeg waarvan ik had gehoopt dat we die zouden deklasseren, dat gebeurde niet maar we hebben ze wel mooit uitgeschakeld.

In de Halve Finale treffen we een ploeg die we ook vorig seizoen al tegen zijn gekomen in de Champions League. Namelijk het Duitse HSV, een interessante wedstrijd waarbij spits Jo van HSV een dubbel gevoel aan over zal houden want volgend seizoen speelt hij in het Arsenal shirt.

Uit

4qgwhef.jpg

In de uitwedstrijd hadden we een betere uitgangspositie moeten forceren, maar dat was iets wat we zelfs na de rode kaart voor Ryan Donk niet voor elkaar wisten te krijgen.

Met de thuiswedstrijd voor de boeg gaf ik mijn ploeg maar 1 advies mee: " We moeten gaan knallen ".

Thuis

6gclg2b.jpg

Superieur waren we in deze wedstrijd. HSV raakte met name in de 2e helft gefrustreerd wat resulteerd in 2 mooie rode kaarten. Mijn elftal speelde zo solide, iets wat ik sinds Januari eigenlijk niet meer gezien had. Dat beloofd in ieder geval veel goeds voor de Finale !!!

De afgelopen seizoenen domineerde het Engelse voetbal Europa en ook dit seizoen is dat niet anders. Onze tegenstander in de Finale van de Champions League is het Engelse Everton. Een ploeg met leuke en intelligente spelers, een ploeg waar we zeker rekening mee moeten houden.

De Finale

6faeao7.jpg

De slijtage partij had ik echt niet verwacht nog te kunnen gaan winnen.

Gedurende de hele wedstrijd was Everton veel frisser,fitter en gretiger dan ons. Beide ploegen misten een aantal kansen en beide doelmannen onderscheidde zich van de rest met enkele fraaie reddingen.

Toen we de verlenging in ging zag ik het echt niet meer zitten, mijn ploeg zat er zo doorheen maar toch moedigde ik ze aan om niet het koppie te laten hangen, het pijn lijden duurde nog maar eventjes. In de 120e minuut beging een verdediger op de rand van de 16 meter een ongelooflijk stomme overtreding en vanuit de vrije trap schoot Walcott de winnende treffer binnen.

4xvef0l.jpg

WE WINNEN OOK DE CHAMPIONS LEAGUE VOOR DE 3e MAAL OP RIJ !!!

6aqrwox.jpg

In de volgende update :

- Terugblik seizoen 2012/2013

- Vooruitblik seizoen 2013/2014

- Statistieken

- Overig

** REACTIES GEWENST - SCREENS OP AANVRAAG WORDEN ZSM GEPOST **

- bedankt voor de reacties dusverre -

Geplaatst

heel mooi gepresteerd alleen dat de laatste serie niet helemaal lekker ging, uiteindelijk goed genoeg mahja als manager zul je daar nooit tevreden over zijn. ik vind : wist je dat.. heel aardig, altijd leuk die kleine dingen en wat zijn je ambities nu ? blijf je of vertrek je ?

Geplaatst
  • Auteur
heel mooi gepresteerd alleen dat de laatste serie niet helemaal lekker ging, uiteindelijk goed genoeg mahja als manager zul je daar nooit tevreden over zijn. ik vind : wist je dat.. heel aardig, altijd leuk die kleine dingen en wat zijn je ambities nu ? blijf je of vertrek je ?

Bedankt voor je reactie, ik heb nog een contract tot eind volgend seizoen.

Dus ik zal bij Arsenal blijven, er gaat ook nog een vooruitblik komen in mijn volgende update waarin ik dit onderwerp ook op zal nemen.

:checkit: :checkit: :checkit: :checkit:

Geplaatst

Het is natuurlijk lekker dat Klasnic eindelijk weer eens kon meedoen want dat is een jongen die altijd wel lekker presteert volgens mij alleen jammer dat daardoor Eduardo op een voor hem onwennige positie terecht kwam.

Als je je ergens voor moet schamen is het wel voor het verlies tegen Luton Town wat helemaal niet zo een bekende club is en daar had je minstens 2-0 van moeten winnen Mohwie.

Reading is ook al zo een ploeg die je had moeten inmaken die echt helemaal niets waard is zeg ik heel eerlijk jammer dat die beiden prijzen nu aan je neus voorbij gaan.

Ondanks de wisselende resultaten in de competitie moet je blij zijn volgens mij dat je toch nog kampioen bent geworden want het had net zo goed anders kunnen lopen.

Proficiat met de CL overigens he Mohwie en veel succes in het volgende seizoen.

Geplaatst
  • Auteur
Het is natuurlijk lekker dat Klasnic eindelijk weer eens kon meedoen want dat is een jongen die altijd wel lekker presteert volgens mij alleen jammer dat daardoor Eduardo op een voor hem onwennige positie terecht kwam.

Als je je ergens voor moet schamen is het wel voor het verlies tegen Luton Town wat helemaal niet zo een bekende club is en daar had je minstens 2-0 van moeten winnen Mohwie.

Reading is ook al zo een ploeg die je had moeten inmaken die echt helemaal niets waard is zeg ik heel eerlijk jammer dat die beiden prijzen nu aan je neus voorbij gaan.

Ondanks de wisselende resultaten in de competitie moet je blij zijn volgens mij dat je toch nog kampioen bent geworden want het had net zo goed anders kunnen lopen.

Proficiat met de CL overigens he Mohwie en veel succes in het volgende seizoen.

Omtrend het verhaal met Eduardo, in het spel is hij een AMLC/AC dus zo onwennig speelt hij niet. Hij valt alleen zwaar tegen vind ik, hij is niet een speler die de rest op sleeptouw neemt, zoals Klasnic en Krancjar wel kunnen.

Reading is een ploeg die gewoon op de counter speelt en met spitsen als Darren Bent,Leroy Lita en Mark El-Abd zijn ze gewoon gevaarlijk. Het feit is in die wedstrijd dat wij onze kansen niet afmaakten. Je conclusie omtrend Luton ben ik helemaal met je eens. Zo'n resultaat mag niet gebeuren met een cub als Arsenal maar goed, schijnbaar is mijn ploeg niet echt een cupfighters ploegje.

Geplaatst
  • Auteur

660xijr.jpg

Terugblik seizoen 2013/2013

Het afgelopen seizoen was een seizoen van moeilijke keuzes, een hoop gepuzzel en veel verdriet en vreugde. Zo is onderhand elke basisspeler wel 1 of meerdere keren voor minimaal 1 week uitgeschakeld geweest. Het uitblijven van prestaties van enkele basisspelers droeg ook mee aan dit uiterst moeizame seizoen maar we moeten positief blijven, we zijn opnieuw kampioen geworden, wonnen het WK voor club teams , de Europese Supercup , de Champions League en natuurlijk de Community Shield. 5 prijzen en we liepen er 2 mis, in beide beker-toernooien liep het falikant mis en dat zal komend seizoen moeten verbeteren want het was echt een afgang, vooral tegen Luton in de FA-Cup.

Slechts presterende spelers afgelopen seizoen :

- Benoit Costill : De doelman kwam veels te vaak te laat uit, had te vaak een foute spelhervatting en dat heeft ons veel te veel punten gekost.

- Bojan : Al twee seizoenen lang heb ik alles geprobeerd om deze speler aan het voetballen te krijgen maar het is mij niet gelukt. Ook dit afgelopen seizoen kwam hij maar tot 3 doelpunten en 4 assists, iets wat voor een spits van Arsenal veel te weinig is.

- Cesc Fabregas : Ook hij haalde zijn niveau zelden, dit kwam mede doordat hij vanaf Januari eigenlijk doodmoe is geweest en enkele keren met vakantie is gegaan. Dat deed zijn spelritme ook niets ten goede natuurlijk.

Best presterende speler(s) afgelopen seizoen :

- Jermain Defoe : Hij kwam pas tijdens de winterstop over maar met zijn 13 doelpunten en 3 assists in 19 wedstrijden had hij een belangrijk aandeel in het Kampioenschap en het winnen van de Champions League.

- Ryan Babel : Hij ontpopte zich ook dit seizoen weer als waterdrager van het elftal. Met veel individuele acties besliste hij veel wedstrijden d.m.v een doelpunt of een assist.

- Kolo Toure : Elke wedstrijd die hij speelde stond hij weer als een rots in de branding achterin. Hij had het zeer zwaar dit seizoen mede doordat er geen goede doelman in zijn rug stond.

Statistieken Competitie

67i8yvq.jpg

Elftal van het jaar

4ztnb4k.jpg

4kydvz6.jpg

53htvde.jpg

5zqg1ar.jpg

Statistieken Champions League

6fhxdua.jpg

DreamTeam

67q8hds.jpg

4u44ode.jpg

Vooruitblik seizoen 2013/2014

Het afscheid van een clubicoon valt natuurlijk niet mee, maar Thierry Henry vond dat het tijd was om zijn kicksen in de boom te hangen en zo'n besluit respecteren wij als club. Hij heeft van 1999 tot 2013 ruim 250 doelpunten gemaakt voor Arsenal. Thierry Henry voegt zich uiteraard als trainer bij de technische staf van Arsenal, daar hoefde niemand een seconde over na te denken.

Voor het nieuwe seizoen hebben we al enkele aankopen gedaan echter kan ik alvast verklappen dat dat niet de enige aankopen zijn die we gedaan hebben.

Cesc Fabregas, Diego en David Marshall hebben einde van afgelopen seizoen aangegeven dat ze toe zijn aan een nieuwe uitdaging, iets waar ik zonder moeite aan mee zal werken. Bojan en Costill mogen hun biezen pakken en opzoek gaan naar een nieuwe club. Dat betekend dat er dus 5 "basisspelers" weg willen/zullen gaan en daarvoor zullen dus zeker nog 2 of 3 versterkingen voor worden aangetrokken, deze zullen op een later tijdstip worden gepresenteerd.

Onze verwachtingen voor komend seizoen zijn het zelfde als ieder seizoen, we worden geacht de titel te winnen en alle overige prijzen moeten we zolang mogelijk om meestrijden. Europees hoort er overwinterd te worden en als titelhouder hopen we natuurlijk ook dit jaar weer in de Finale te komen.

En in de FA-Cup en League-Cup moeten we ook de finales gaan halen, kwart-finale,halve-finale of de Finale dat maakt niks uit maar dat moet komend seizoen.

Aan het einde van dit seizoen loopt mijn contract af en indien ik nog plezier genoeg heb aan het managen van Arsenal FC zal ik een nieuw contract tekenen. Als de lol eraf is dan zal ik vertrekken aan het einde van het seizoen, het is een kwestie van afwachten dus.

In de volgende update:

- Kroatie ( Wedstrijden tegen Frankrijk en Polen )

** SCREENS OP AANVRAAG - REACTIES GEWENST **

- bedankt voor alle reacties tot dusverre -

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.