Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
@Mohwie, je hebt een Welsh talent gekocht en daar een screenshot van gemaakt in deze post (onderaan), maar het laden duurt heel, heel erg lang...Hoe heet die beste jongen nou, ik wil het nu wel een keer weten 8)

6f0foft.jpg

Andrew Burton is zijn naam !

• Antwoorden 202
  • Weergaven 483
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Leuk gepresenteerd zeg en de aankopen die herken ik ook niet direct. Dus dat is nog maar even afwachten voor mij maar het zijn dus geen standaard aankopen.

Ik denk dat ik wel weet wat dan misschien jouw bijbaantje wordt als ik dit zo zie maar dat wacht ik geduldig af.

Je team presenteer je overigens wel een beetje rommelig moet ik helaas toegeven. Probeer daar wat meer werk van te maken of iets dergelijks.

Bedankt voor de kritische kanttekening omtrend de weegave van mijn selectie.

Ik moet toegeven dat dat laatste even een haast werkje was omdat ik de update af moest ronden omdat ik moest gaan werken. Hier even een nieuwe !!!

53z7590.jpg

En mijn bijbaantje maak ik morgenochtend (woensdag ) in mijn nieuwe update bekend.

Geplaatst
  • Auteur
Andrew Burton is zijn naam !

Oke, dankje. Regen neem ik aan?

Ik denk het wel, hij was 17 toen ik hem overnam van Manchester City en ik zat toen in seizoen 2011/2012 . :)

Geplaatst

wat een heerlijke novelle zeg, het was de tijd om te lezen/bekijken zeker waard, ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

De Europese Supercup

Aangezien we vorig seizoen opnieuw de Champions League wisten te winnen mochten we opnieuw spelen om de Europese Supercup. Ditmaal was het opnieuw een Engelse opponent, namelijk Manchester United.

6fqj8ty.jpg

Community Shield

Een van de nog weinig ontbrekende prijzen in mijn prijzenkast.

Ik motiveerde mijn team voor de volle 300 procent omdat ik niet weer net als vorig seizoen door stommiteiten en geklungel deze prijs mis wil lopen.

Onze tegenstander deze keer was Manchester City, een tegenstander die durft te voetballen en dat schept voor ons weer veel kansen.

5z5oevc.jpg

4qh5il3.gif

Het bijbaantje

In de voorbereiding op het nieuwe seizoen ben ik samen met mijn "superscout", Gilles Grimandi, naar diverse landen geweest om spelers te bekijken en te evalueren. Zo kwamen we ook terecht in Kroatie, een land waar veel getalenteerde voetballers vandaan zijn gekomen de laatste jaren.

Terwijl ik en Gilles bij een oefenduel van Dinamo Zagreb staan te kijken komen er 3 mannen in pak op me afgelopen, of ik even tijd had om een praatje te maken. " Natuurlijk " zeg ik en ik en Gilles volgen de 3 heren naar een kantoortje in het stadion van Dinamo Zagreb.

Daar aangekomen vertellen de 3 heren in pak me dat ze van de Kroatische voetbalbond zijn en dat ze opzoek zijn naar een nieuwe bondscoach voor hun nationaal elftal. Ze hadden een lijst gemaakt met 3 kandidaten waarvan ik kandidaat nummer 1 was. Na enkele uren over deze aanbieding gepraat en goed nagedacht te hebben, en natuurlijk overlegd te hebben met de voorzitter van Arsenal, besloot ik het te doen. Ik word de bondscoach van Kroatie in dezelfde constructie als Guus Hiddink ooit deed bij PSV en Australie. Ik leidt alleen de WK-Kwalificatieduels en stel de selectie samen, de rest zal worden gedaan door mijn Assistent Manager.

Doelstellingen :

- Plaatsing voor WK

- Oudere garde uit laten stromen , nieuw talent in laten stromen

De Competitie

4t6zt7a.jpg

6h38kgl.jpg

4kc5f1t.jpg

4yt9k0o.jpg

Stand

4xwxdom.jpg

In de volgende update :

- Competitie Oktober & November

- Loting CL

- CL wedstrijden Augustus t/m November

- Presentatie selectie Kroatie voor kwalificatie-reeks

- Eerste 2 WK-Kwalificatieduels met Kroatie

** SCREENS OP AANVRAAG - REACTIES GEWENST IVM MOTIVATIE **

- bedankt voor de reacties dusverre -

Geplaatst

Leuke novelle man! Tijdens mijn meest saaie werkdag ooit ben ik hem maar eens door gaan lezen hehe :cab:

Mag ik vragen waar Bendtner ineens vandaan komt? Eerst stond hij niet op je selectiescreen (op pagina4 , start van het vorige seizoen) en daarna scoort hij ineens aan de lopende band :cab: Of heb ik iets over het hoofd gezien?!

Veel succes verder!

Geplaatst

Leuk dat je manager van Kroatië bent geworden. Dat zie je helemaal niet zo vaak dat mensen kiezen voor een relatief onbekend land.

Ik moet zeggen dat het goed gaat en het is wel leuk dat je alleen de belangrijkere duels kiest voor een uitgebreide presentatie en de rest alleen maar screen en plakken. Dan kost het natuurlijk minder tijd he.

Geplaatst
  • Auteur
Leuke novelle man! Tijdens mijn meest saaie werkdag ooit ben ik hem maar eens door gaan lezen hehe :cab:

Mag ik vragen waar Bendtner ineens vandaan komt? Eerst stond hij niet op je selectiescreen (op pagina4 , start van het vorige seizoen) en daarna scoort hij ineens aan de lopende band :cab: Of heb ik iets over het hoofd gezien?!

Veel succes verder!

Bendtner stond als reserve genoemd onder de basis-spelers. Verder speelde hij veel in mijn tweede elftal maar door blessures / vormverlies van de overige spitsen kreeg hij zijn kans en die greep hij met beide handen aan.

@ Podolski: Ik vond het inderdaad zeer interessant om manager van Kroatie te worden want ze hebben toch een aardige ploeg. En inderdaad licht ik de belangrijkere wedstrijden eruit omdat elke wedstrijd zo uitgebreid te verslaan is gewoon niet te doen, althans niet als je de game leuk wilt houden.

@ iedereen: Bedankt voor de reacties, donderdag of vrijdag volgt er weer een update !!! :checkit:

Geplaatst

Zou ik eens een screentje van je "reserve" Bendtner mogen dan, want hij is aardig op dreef dunkt me :huhu: :cab:

Geplaatst
  • Auteur
Zou ik eens een screentje van je "reserve" Bendtner mogen dan, want hij is aardig op dreef dunkt me :huhu: :cab:

Dit nieuwe seizoen is hij mijn eerste vaste keus voorin.

Daarnaast wisselen Bojan,Acuna en Nsue op de andere spitspositie.

Henry houd ik nu nog puur als backup.

screenshot Bendtner

6c64x86.jpg

Geplaatst

Komen de selecties van Kroatië dan ook hier te staan Mohwie en de wedstrijden? Ik ben wel benieuwd voor wie jij dan kiest bij Kroatië maar ik moet toegeven dat het een bijzonder mooi land is wat veel mensen vaak niet merken.

Geplaatst
  • Auteur
Komen de selecties van Kroatië dan ook hier te staan Mohwie en de wedstrijden? Ik ben wel benieuwd voor wie jij dan kiest bij Kroatië maar ik moet toegeven dat het een bijzonder mooi land is wat veel mensen vaak niet merken.

Mjah, ik ga de updates splitsen, de ene keer een Arsenal update en de andere keer een Kroatie update. Die van Kroatie zal wel eventjes opzich laten wachten ivm het ontwerpen van een lay-out etc + het feit dat ik nu even in een drukkere periode zit kwa werk. Morgen (vrijdagochtend) is er een Arsenal update !!!

:checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag een Arsenal update, komend weekend volgt er eentje van Kroatie met de eerste 5 WK-Kwalificatiewedstrijden !!!

De competitie

4xo99ix.jpg

4pf38ld.jpg

5zmrv2f.jpg

68jf9s1.jpg

6ez8i85.jpg

4y9dfut.jpg

4ka3153.jpg

De competitie verloopt met ups & downs. We winnen vrij simpel van Chelsea en Newcastle United maar van Everton en Reading kunnen we dan toch weer niet winnen. Met name Reading is voor ons een echte angstgegner want tegen die ploeg presteren we altijd zeer slecht. Hopelijk kunnen we daar dit seizoen nog eens verandering in brengen.

De stand

4v5p1sm.jpg

We mogen niet klagen, na 11 wedstrijden al 7 punten voorsprong op de nummer 2. Echter heeft Man Utd nog 1 wedstrijd tegoed, winnen ze die dan is het verschil 5 punten.

Carlos Javier Acuna : De kersverse nieuwe aankoop van Arsenal wil alweer weg. "Ik kan niet wennen aan het leven in Engeland, heel spijtig maar waar. Arsenal is een mooie club maar ik wil graag terug naar Spanje of Paraguay" aldus een met heimwee gevulde Acuna. Op verzoek is hij op de transferlijst geplaatst, mede hierdoor zit Thierry Henry, het boegbeeld van Arsenal weer op de bank.

5yhdc7d.gif

De loting

6bdw45z.jpg

We zijn in een interessante groep belandt met ploegen als AS Roma, Borussia Dortmund en Auxerre. Het zijn allemaal stuk voor stuk topploegen in eigen land maar ik verwacht toch minimaal de 2e plek in deze groep te kunnen bemachtigen.

De wedstrijden

6chbyhj.jpg

66l019v.jpg

6ga0os8.jpg

5xdof9f.jpg

6c6ug3m.jpg

Het gaat ouderwets goed in Europa. We begonnen deze keer niet met een nederlaag maar gewoon met een keurige overwinning. Ik kan niets dan tevreden zijn op mijn ploeg. Enige minpuntjes zijn dat Babel geblesseerd is voor 3 a 4 maanden en Nsue 7 a 8 maanden.

53r8epg.jpg

Schandalige overtreding Pablo op Nsue schokt voetbalwereld

Tijdens het duel tussen Arsenal en AS Roma gisteravond heeft de Spaanse verdediger Pablo van AS Roma de voetbalwereld geschokt. Hij kwam met twee gestrekte benen van achter gecharged op Emilio Nsue, de 22-jarige spits van Arsenal. Gedurende de charge kon men op de bank bij Arsenal gewoon het kraken of knappen van diverse botten/spieren horen. Scheidsrechter Terje Hauge gaf tot grote verbazing van alles en iedereen Pablo geen enkele kaart, Arsenal kreeg echte een vrije trap en een gele kaart wegens protesteren was er weggelegd voor Fabregas terwijl Pablo lachend opstond en wegliep.

Nadat de overtreding begaan was is Arsenal coach Mohwie het veld ingesprint in een poging om Pablo een goede linkse directe te verkopen echter Thierry Henry wist zijn coach tegen te houden en te bedaren.

" Dit is toch niet meer normaal zo kanibalistisch als die mongool daar in kwam. En dat die laffe scheids dan nog geen eens de rode kaart trekt is echt schandalig. Als ik die vuile hond ooit nog eens tegenkom dan verbouw ik zijn gezicht, hetzelfde geldt voor die smerige achterbakse Pablo " aldus een zeer kwade Arsenal manager Mohwie.

De UEFA heeft Terje Hauge meteen op non-actief gesteld en ook Pablo zal een zeer zware straf ondervinden, aldus een woordvoerder van de UEFA.

Emilio Nsue zal 7 a 8 maanden uitgeschakeld zijn met afgescheurde kruisbanden, het is daarna de vraag of hij weer normaal kan lopen en weer kan voetballen.

In de volgende update :

- Selectie Kroatie

- 5 WK-Kwalificatie wedstrijden

- Overig

** SCREENS OP AANVRAAG - REACTIES GEWENST TER MOTIVATIE **

- bedankt voor de reacties tot dusverre -

Geplaatst
  • Auteur
gaat wel lekker nu met arsenal ;) mag ik een screentje van Nsue?

4xmwjdh.jpg

Momenteel dus zwaar geblesseerd terwijl hij net opdreef was :cry:

Geplaatst

bedankt voor die screen van Nsue bij mij scoort ie er meestal lekker op los en is dat van pablo echt zo dat ie op non-actief is gesteld in jou spel? heb het namelijk nog nooit meeggemaakt :O 7 maanden is echt super veel zeg

Geplaatst
  • Auteur

@you'll never walk alone: Ik heb hem transfervrij aangetrokken. Als ik thuis ben zal ik zijn ex-club wel eens bekijken.

@ fabian : neej dat van dat non actief heb ik erbij verzonnen

Geplaatst

Super novelle beginnen in Denemarken en nu in de top bij Engeland!

Geplaatst

Waar spelen Carlos Javier Acuna en Nsue voor dat jij ze gehaald hebt Mohwie want die zitten in het MU Dreamteam maar laat ik niet weten waar ze vandaan komen.

Je hebt nog niet eens zo een heel zware Champions League poule naar mijn mening en dus zul je makkelijk door komen.

Het gaat ook goed met je team momenteel en alles. Dit is echt een topper dus.

Geplaatst
  • Auteur

@Podolski & You'll never walk alone: Carlos Javier Acuna speelde hiervoor enkele seizoenen bij het Spaanse Cadiz. Nsue speelde hiervoor bij Real Mallorca en allebei heb ik deze spelers transfervrij aan kunnen trekken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.