Tijn Geplaatst 15 januari 2013 Share Geplaatst 15 januari 2013 Klopt helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Redden en Gomez on waiver, maar donderdag zijn ze ufa. Dus met een beetje mazzel krijgen beide heren dit halve seizoen twee salarissen, want de Rangers en Canadien moeten hun huidige contract sowieso betalen. Gomez zal toch wel een team kunnen vinden lijkt me. Lekker tegen het minimum salaris een jaartje spelen en dan weer de markt op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Hoe zit het eigenlijk met die first pick uit Rusland, blijft ie dit jaar overseas spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Hoe zit het eigenlijk met die first pick uit Rusland, blijft ie dit jaar overseas spelen? Zo ver ik weet is die aanstaande zondag gewoon te bewonderen op de tweede aanvalslinie van mijn Edmonton Oilers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Kovy en Ovi zijn er ook bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Heb het ook al eens proberen te volgen de NHL. Dit seizoen maar eens een echte poging wagen. Is altijd redelijk wat sfeer daarbij toch? Wat zijn leuke teams, ken de meeste wel qua namen maar niet wat nou leuke teams zijn enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Meeste sfeer heb je bij de Canadese teams, maar die zijn de laatste jaren niet echt de sterkste teams in de NHL (enkel Vancouver doet 't meestal goed). Edmonton is al 3 jaar op rij laatste, Toronto haalt nooit de playoffs (en is een beetje het FC Hollywood van de NHL), Calgary en Ottawa zijn net-niet teams die meestal 9de of 10de worden en net de playoffs missen, en Montreal is ook erg up & down. En Winnipeg gaat nu zn 2de seizoen in en is nog in opbouw. Leuke teams, sja is te zien wat je bedoelt. Imo is de Western Conference defensiever en minder attractief. Teams als Philadelphia, Pittsburgh, Washington zijn vaak het aanvallendst en (zeker in onderlinge duels) leveren dat veel goals op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Wat zijn leuke teams, ken de meeste wel qua namen maar niet wat nou leuke teams zijn enzo. Elk team heeft wel wat natuurlijk, dat moet je nou juist zelf bepalen. Kijk naar de logo's en kies iets leuks uit of op basis van de teamnaam. Over het algemeen zijn de teams uit het Oosten populairder dan de teams uit het Westen, dus misschien kun je een wat nieuwer team gaan volgen (Minnesota!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Trouwens, heeft iemand Dustin Byfluglen gezien, hahaha. Wat een fatso is dat geworden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Haha thanks, Philadelphia heb ik wel eens wat van gezien en met de NHL 12 demo speelde ik altijd tegen me broertje en was ik vaak de Boston Bruins;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Ja, kies maar een team uit de Eastern Conference, die spelen op relatief normale uren ;c die western teams beginnen pas om 4-5 uur s'nachts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Wedstrijden van de Oilers zijn inderdaad maar amper te volgen hier vanuit Nederland door de tijdstippen, maar we zijn maar twee keer laatste geëindigd Simon :cab: vorig jaar mazzel gehad met de lottery waardoor we nog over Columbus heen waren gesprongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Ohja, 1x voorlaatste ook :mrgy: Wat verwacht je dit jaar? Qua goalies en defence zijn ze nog altijd even slecht toch? En met al die jonkies voorin.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Dubnyk heeft in de tweede helft van afgelopen seizoen bewezen dat het een prima keeper is en anders hebben we die gekke Khabibulin nog achter de hand. Zouden we wel actief naar een nieuwe goalie moeten gaan zoeken als blijkt dat Dubnyk het niet een heel seizoen aan kan. Defense is ook niet zo slecht als je wilt voordoen, als je puur alleen naar de goals tegen zou kijken zaten we net niet in de top tien. Hoop op een fitte Ryan Whitney en een degelijke prestatie van de verdediging. We hebben natuurlijk voorin een van de meest talentvolle linies met Hall - RNH - Eberle, maar het zal er vooral van afhangen hoe de tweede linie het gaat doen qua scoring. Een fitte Hemsky zou wat dat betreft goud waard zijn voor het team en voor zichzelf, want ik zie hem na zijn huidige contract niet meer terugkomen in Edmonton. Voordeel voor ons is natuurlijk dat al de jonkies in de AHL hebben gespeeld, waardoor ik het wel zie gebeuren dat we met een bliksemstart gaan beginnen. Wordt dan de vraag hoe ze omgaan met een flinke serie van uitwedstrijden in het midden van het seizoen, maar ik heb goede hoop dat we dit seizoen in iedergeval lang kunnen meedingen om een plekje in de playoffs. Neem aan dat het doel voor Tampa is om weer terug te keren naar de playoffs? Ben toch wel fan van Stamkos geworden nadat ik hem heb zien spelen in New York, wat een speler _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Doel is altijd de playoffs, maar ik heb werkelijk geen flauw benul wat het gaat worden. We hebben een nieuwe goalie (Lindback) die het goed deed als backup in Nashville maar verder nog onbewezen is. Onze defence oogt goed (qua namen) maar is vrij oud en mist diepte. En voorin hadden we versterking nodig en die is er niet gekomen. Stamkos, St Louis, Lecavalier, Purcell en Malone zijn er, daarachter is het een vraagteken.. Ik denk dat we ergens tussen plaatsen 6 en 12 gaan eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 januari 2013 Share Geplaatst 16 januari 2013 Bij Edmonton vind ik Stasny altijd een goeie. Simon, hoe zit het nu met de Bolts en de financiën? Ze hebben eigenlijk een buyout (lecav of st louis) nodig maar hebben het geld niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Huhu ik neig naar de Jets toe op het moment. Maar kan je nog niet echt zeggen. Toen ik begon met NBA vond ik de Lakers vet. :cab: Maar Jets profiel past wel bij me. Kleine en nieuwe franchise en een van de grootste underdog teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 (bewerkt) Bij Edmonton vind ik Stasny altijd een goeie. Simon, hoe zit het nu met de Bolts en de financiën? Ze hebben eigenlijk een buyout (lecav of st louis) nodig maar hebben het geld niet? Die speelt alleen voor Colorado en niet voor Edmonton. Maar een fraaie keuze Kerft, sowieso is de beleving wat betreft hockey in Canada over het algemeen een stuk mooier dan die in Amerika. Al hebben de Jets natuurlijk al wel historie in de NHL, volgens mij van 79 tot 96 en daarna door de slechte economische situatie naar Atlanta verhuisd. 17 januari 2013 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Bij Edmonton vind ik Stasny altijd een goeie. Simon, hoe zit het nu met de Bolts en de financiën? Ze hebben eigenlijk een buyout (lecav of st louis) nodig maar hebben het geld niet? Ehh ik weet niet hoe je daarbij komt? Onze nieuwe owner die enkele jaren terug overnam heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij geld wil uitgeven om het team een contender te maken, dus financieel zijn er geen problemen.. St Louis zal NOOIT een buyout krijgen, maar zijn contract is ook niet zwaar. Lecavalier misschien over enkele jaren maar nu zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 19 januari 2013 Share Geplaatst 19 januari 2013 Vanavond Blackhawks @ Kings en Rangers @ Bruins op ESPN America, ga de eerste wel kijken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 januari 2013 Share Geplaatst 20 januari 2013 De Kings werden behoorlijk afgeserveerd door de Hawks. Pittsburgh won in Philly, hoera, hoera. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Seizoen begonnen met een overwinning op de Canucks, was wel een aardig potje. Snapte alleen niet waarom Luongo tussen de palen stond, dacht dat die plek inmiddels voor Schneider was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Seizoen begonnen met een overwinning op de Canucks, was wel een aardig potje. Snapte alleen niet waarom Luongo tussen de palen stond, dacht dat die plek inmiddels voor Schneider was? Ja nou die stopte gister zowat geen enkele puck tegen de Ducks :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Dat had ik niet meegekregen, maar ik had die jongen gewoon laten staan. Gewoon vertrouwen laten opbouwen en niet steeds terugvallen op Luongo, want die zat ook goed fout bij de 2-2 van Hemsky. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik moet nog zien of Luongo wel weg gaat. Florida heeft geen keeper nodig en Toronto zal ongetwijfeld tegen het wisselgeld voor Luongo aanhikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten