Fantasy Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Hier in dit topic verzamelen we enkel en alleen de uitslagen van deze bekerronde, om het overzicht te bewaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 november Auteur Share Geplaatst 8 november Op 5-11-2024 om 20:10 zei Fantasy: Geen poot om op te staan Gefeliciteerd @Flameneer! Op 5-11-2024 om 20:46 zei Oerlie: @Whitewolf345 gaat naar de volgende ronde Op 5-11-2024 om 21:56 zei nasje92: Rood getint Las Palomas vliegt uit de beker. @xanderoo proficiat! Op 7-11-2024 om 11:33 zei Kyrill: @De Raam zit in divisie 2... Ik zit in divisie 1... Weet niet zo goed waar ik de uitslag moet posten @Fantasy @Tim' Maar dit is onze uitslag van de 1/16e finale iig... 2-1 winst voor mij op De Raam. Het is en was verdiende zege, wij creerde de meeste kansen, tegen De Raam zijn in mijn ogen, op papier veel betere selectie iig. 18 uur geleden zei LouisPSV: @Djurovski Pakt de winst! Deze duels zijn al afgewerkt. Nog drie potten te gaan dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Last minute decider Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Spannend tot het einde, de wedstrijd ging alle kanten op en gelijk op. Na 90 minuten werd pas het verschil gemaakt. Thanks @Patje!, echt een spannende pot! TOK - Somos Benfica 5 - 3 (na extra tijd) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten