Fantasy Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Hier vinden we alles over TOK Manager: @Rykjvk1 De selectie K: Andriy Lunin K: Ørjan Nyland K: Odysseas Vlachodimos V: Matty Cash V: Danilo D'Ambrosio V: Adam Marusic V: Santiago Arias V: Miguel Rubio V: Dan-Axel Zagadou V: Hiroki Ito V: Kike Salas M: Ramón Terrats M: Morten Frendrup M: Jens Cajuste M: Brais Méndez M: Christian Pavón M: Dominik Szoboszlai M: Jean-Luc Dompé M: Julian Draxler M: Matias Zaracho M: Naïm Sliti A: Oihan Sancet A: Luuk de Jong A: Tasos Douvikas A: Saldanha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Grafische enthousiastelingen zoals @De Raam en @Fantasy, heel graag! Ik heb natuurlijk al een moodboard voorbereid en zelfs een schets gemaakt, die vind je onderstaand. Er moet natuurlijk nog wat meer bloed op de foto komen en eventueel prikkeldraad, maar ik denk dat ik de tendens en intentie zo wel aardig heb weten te vangen. Wil iemand iets moois voor me ontwerpen? In het achterhoofd houdend dat; Kleuren thuistenue: Donkergroen/zwart horizontaal gestreept. Ik ben dankbaar!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Begin is er, even kijken wanneer ik 'm kan afmaken! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Ik laat De Raam verder knutselen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Keepers & (een deel van de) verdedigers toegevoegd aan de openingspost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober 14 uur geleden zei Fantasy: Keepers & (een deel van de) verdedigers toegevoegd aan de openingspost De resterende verdedigers zijn nu ook toegevoegd aan de openingspost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober (bewerkt) Hopelijk is dit oké, @Rykjvk1? 28 oktober bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 6 uur geleden zei De Raam: Hopelijk is dit oké, @Rykjvk1? Haha perfect man, dankjewel voor de genomen moeite! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober Jouw volledige selectie is terug te vinden in de openingspost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen opmerking Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Aanbevolen opmerking Share Geplaatst 31 oktober TOK.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier vanaf wijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier! @Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Friendly reminder voor bovenstaande @Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Wing Play 4231 - Jubilo Iwata.fmf Wel mee verloren, dus ik ben al even aan het proberen een andere te maken..! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Fantasy,
0 reacties
Ga naar dit bericht