Djurovski.JR Geplaatst 24 augustus Auteur Share Geplaatst 24 augustus (bewerkt) Sorry voor het lange wachten voor een update! maar we beginnen eerst met de aflopende contracten meeste spelers hadden we niet meer nodig. Phillip Pentke was 2e keeper voor ons 39e jarige keeper had er genoeg van dus helaas hing hij zijn schoenen op aan de wilgen. Marco Höger eerst basis centrale verdediger voor dat Hübers basis speler werdt en Höger er mee stopte aan het einde van zijn contract en besloot erna om te stoppen met voetballen. De rest van de spelers waren net niet goed genoeg voor ons. Transfers out Dus als eerste krijgen we Justin Diehl had hem van het 2e naar het eerste gehaald maar speelde weinig omdat ik niet echt met een linksbuiten speel dus hij wou zijn contract niet verlengen en gaat gratis naar Freiburg. Dejan Ljubicic was een basis speler bij ons maar hij zei tegen ik wil het contract niet meer verlengen. Hij had nog een contract staan voor 1 seizoen dus besloot hem te verkopen naar Barcelona voor 20 miljoen. Florian Dietz liet ik gaan omdat we toen al Uth, Waldschmidt en Selke hadden en nog genoeg andere spitsen op die spits plek hadden dus liet ik hem voor 650K gaan naar Bochum. Sargis Adamyan was een wisselspits die redelijk oud was en niet veel speeltijd bij ons kreeg dus verkochten wij hem naar Eintracht Brauwschweig voor 800K. Marvin Schwäbe onze eerste doelman van afgelopen seizoen stond bij veel clubs op de shortlist en aangezien er een goede jonge keeper terug kwam van een huur periode besloot ik hem te verkopen. Uiteindelijk is Tottenham de gelukkige en neemt hem over voor 25 miljoen. En als laatste krijgen we Max Finkgräfe die verhuurd is naar Hannover 96 voor 35.5K. Hij zou dit seizoen niet veel speel minuten maken omdat ik al Paqarada en Navarro heb. Transfer in Helaas hebben wij een tranfers embargo door een transfer van een paar jaar geleden door een jonge Sloveense speler hierdoor kon ik vorig seizoen in de winter en deze transfer periode niemand halen. Vanaf 1 januari 2025 mogen wij weer spelers halen. Gelukkig kwamen er nog wat spelers terug van verhuur. Jonas Urbig is de jonge vervanger van Schwäbe die terug is gekeerd van Greuther Furth en is nu onze eerste doelman en onder tussen 2e keeper van het Duitste nationaal elftal. Spoiler Marvin Obuz was verhuurd aan RW Essen en is de backup voor de vertrokken spitsen. Spoiler Mathias Olesen was verhuurd aan Yverdon in Zwitserland en is een een bacup speler voor het middenveld. Rest van het team wisten we binnenboord te houden. Spoiler De voorbereiding We begonnen tegen wat mindere tegenstanders die wij allemaal wisten te winnen hierna troffen wij Modena en Heerenveen in Modena wisten we met 4-4 gelijk te spelen en thuis tegen Heerenveen gingen wij de boot in met 2-3. Vervolgens werden wij uitgenodigd door de Celta de Vigo voor de Testimonial van Kevin Vazquez. Helaas verloren wij uit met 4-3. En als laatste oefenwedstrijd speelde we tegen Bohemians Praag deze wisten we te winnen. In de beker troffen wij FC Pipinsried die wij wisten te winnen met 4-0. Club legende Podolski als coach gehaald voor 0 euro. Ook was er deze zomer het EK 2024 en laat jullie de finale nog even zien. @Marius @Djurovski @'Jochem @MNie Thnx voor het reageren. 24 augustus bewerkt door Djurovski.JR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus In ieder geval wel een aardige cent verdiend. Op basis van de oefenresultaten is het toch even afwachten hoe het gaat lopen. Al hoeven zo'n oefenwedstrijden even goed niets te betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Benieuwd wat je dit 1e half jaar kunt laten zien. Toch twee belangrijke spelers laten gaan. Hoewel Urbig wel een groot talent is. Daarnaast ben je ook nog spelers kwijt geraakt die gehuurd waren zoals Waldschmidt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten