xanderoo Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni (bewerkt) Weet er iemand wat te doen bij files loskoppelen van je Onedrive naar je huidige computer, zonder je save aan te raken of kwijt te spelen? En hoe krijg ik mijn seizoenfiles op de juiste plaats? Want deze vind ik niet direct op het internet. Alvast bedankt! Mercikes al op voorhand! 11 juni bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Chiemel Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Op 11-6-2024 om 19:31 zei xanderoo: (1) Weet er iemand wat te doen bij files loskoppelen van je Onedrive naar je huidige computer, zonder je save aan te raken of kwijt te spelen? (2) En hoe krijg ik mijn seizoenfiles op de juiste plaats? Want deze vind ik niet direct op het internet. (1) Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp. In mijn geval zijn de bestanden die in Documenten staan sowieso niet verbonden met OneDrive. Stel dat zou wel zo zijn, dan zou ik ze zelf in een andere map zetten die niet aan OneDrive gekoppeld is. Als ik die savegame zou verplaatsen, dan staat de savegame gewoon ergens anders. Maar als het een copy paste wordt, dan worden worden het gewoon 2 losse bestanden. (2) Wat bedoel je met de juiste plaats? Je slaat je game per seizoen op lijkt het (hetzelfde doe ik bij mijn sign-up), maar normaal komt dit gewoon in dezelfde map als alle andere savegames? Mocht je bedoelen dat je juist files mist in een map, dat zou het weer kunnen betekenen dat je in je OneDrive kijkt terwijl juist die files of de map waarin die staan niet gesynchroniseerd zijn met OneDrive Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 xanderoo Geplaatst 14 juni Auteur Share Geplaatst 14 juni 7 uur geleden zei Chiemel: (1) Ik weet niet zeker of ik je vraag goed begrijp. In mijn geval zijn de bestanden die in Documenten staan sowieso niet verbonden met OneDrive. Stel dat zou wel zo zijn, dan zou ik ze zelf in een andere map zetten die niet aan OneDrive gekoppeld is. Als ik die savegame zou verplaatsen, dan staat de savegame gewoon ergens anders. Maar als het een copy paste wordt, dan worden worden het gewoon 2 losse bestanden. (2) Wat bedoel je met de juiste plaats? Je slaat je game per seizoen op lijkt het (hetzelfde doe ik bij mijn sign-up), maar normaal komt dit gewoon in dezelfde map als alle andere savegames? Mocht je bedoelen dat je juist files mist in een map, dat zou het weer kunnen betekenen dat je in je OneDrive kijkt terwijl juist die files of de map waarin die staan niet gesynchroniseerd zijn met OneDrive Dank je voor je hulp. Ik heb mijn documenten gelukkig kunnen loskoppelen van OneDrive. Leek moeilijk, maar viel uiteindelijk goed mee. Voor die seizoenen heb ik nog geen oplossing gevonden, maar ik ben niets kwijt, dus eigenlijk is dit een luxeprobleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
xanderoo
Weet er iemand wat te doen bij files loskoppelen van je Onedrive naar je huidige computer, zonder je save aan te raken of kwijt te spelen?
En hoe krijg ik mijn seizoenfiles op de juiste plaats? Want deze vind ik niet direct op het internet.
Alvast bedankt!
Mercikes al op voorhand!
bewerkt door xanderooLink naar opmerking
Deel via andere websites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten