Lazy Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart This is the FMUpdate - March 2024 and this is our first update that has been made compatible with the official FM24.3 data update. In this update we have completed transfers between February 1st and February 29th, including around 1.000 missed transfers across the globe compared to the official data update. This update has been created by FMInside & TheFMEditor. Key features of the FMUpdate - March 2024 Fully compatible with the 24.3 update Transfers up to February 29th Managerial moves up to February 29th Added missing players to the database Added missing staff, including the full staff of Ajax and more Real Competition, Cup and Club names (250.000 changes) Real Media Sources (3400 changes) Real Agents & Clients (2246 changes) 300+ wonderkids to discover FMUpdate - Around the World Megapack (210 nations) Download: https://fminside.net/fmi-update/football-manager-2024/727-the-fmupdate--march Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik sta erbij hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) Gisteren heb ik deze update gedownload en nu heb ik niets anders dan problemen met Football Manager. Eerst en vooral deze melding Moest vijfhonderd keren klikken vooraleer het weg ging. En in die save staan ook plots 14 jarige spelers in het spel en extra de meest rare transfergeruchten. Edit: mijn lopende savegames zijn ook plots allemaal verdwenen. 29 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Op 29-3-2024 om 13:00 zei Bogatyr: Gisteren heb ik deze update gedownload en nu heb ik niets anders dan problemen met Football Manager. Eerst en vooral deze melding Moest vijfhonderd keren klikken vooraleer het weg ging. En in die save staan ook plots 14 jarige spelers in het spel en extra de meest rare transfergeruchten. Edit: mijn lopende savegames zijn ook plots allemaal verdwenen. Ik had vandaag precies hetzelfde. Heb jij het nog kunnen oplossen? Ik heb namelijk het hele spel weer opnieuw moeten installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 2 minuten geleden zei Thom: Ik had vandaag precies hetzelfde. Heb jij het nog kunnen oplossen? Ik heb namelijk het hele spel weer opnieuw moeten installeren. Neen niet kunnen oplossen. Alles wat met de update te maken had verwijderd en even een virusscan gedaan. Daarna werkte alles weer naar behoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 uur geleden zei Bogatyr: Neen niet kunnen oplossen. Alles wat met de update te maken had verwijderd en even een virusscan gedaan. Daarna werkte alles weer naar behoren. Dus met deze data update speel je niet? Nog een andere gedownload? Of gewoon met de standaard database begonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Zojuist zei Thom: Dus met deze data update speel je niet? Nog een andere gedownload? Of gewoon met de standaard database begonnen? Terug gewoon standaard. Ik heb er geen andere gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni Op 21-4-2024 om 17:26 zei Bogatyr: Neen niet kunnen oplossen. Alles wat met de update te maken had verwijderd en even een virusscan gedaan. Daarna werkte alles weer naar behoren. Dit heeft te maken met de hoeveelheid editor files in je editor data folder. De grens zit op 250 files volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Op 3-6-2024 om 16:13 zei Lazy: Dit heeft te maken met de hoeveelheid editor files in je editor data folder. De grens zit op 250 files volgens mij. Ik gok op 255 files. Totale bestandsgrootte voor ingeladen files is in eerdere FMs een probleem geweest, maar ik heb nu 12Mb aan Iron Curtain en andere files ingeladen en dat behapt FM24. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten