Vlonkie Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Succes met Neerlands mooiste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 35 minuten geleden zei Djurovski: Succes met Neerlands mooiste Ik ben niet zo van de mannen-liefde, maar zo mooi is Ibrahim toch ook weer niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Zojuist zei Rrrood: Ik ben niet zo van de mannen-liefde, maar zo mooi is Ibrahim toch ook weer niet? Hahahahahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Veel plezier met de mooiste club uit Groningen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 1 uur geleden zei La Pulga: Veel plezier met de mooiste club uit Nederland! Even aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) - 4 maart bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) Cullen Westerveld @Djurovski @Rrrood @La Pulga Ik denk dat we met zijn allen kunnen stellen dat (hoewel ik ook niet van de mannen-liefde ben) één van de mooiere mannen manager is geworden van de mooiste club van het land 4 maart bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Cullen Is trouwens een Welshmen geen Ier. Koopje trouwens heb een stuk meer moeten neerleggen voor hem. Grappig dat je ook Westerveld hebt gehaald die heb ik sinds dit seizoen ook als reservedoelman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Hoeveel transferbudget heb je nog over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 5 maart Auteur Share Geplaatst 5 maart Be Quick 1887 @Djurovski klopt helemaal. Cullen is wel een garantie voor goals @Rrrood rond de 85 miljoen. Ik ga echter niet kopen om het kopen. Elke transfer zal maanden uitgebreid gescout worden @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Goede start hoor. Van Persie zal wel een stunt zijn. Cullen doet het hier redelijk al is hij sinds vorig seizoen productiever. Wel een heerlijke spits om er bij te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 7 maart Auteur Share Geplaatst 7 maart @Djurovski mijn voornaamste zorg is om FC Groningen weer in de Eredivisie te krijgen. Het aantrekken van talent is een (belangrijke) bijzaak @Rrrood @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Qua punten niets te klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 8 maart Auteur Share Geplaatst 8 maart De banner is gemaakt door @Lensherr @Djurovski klopt maar ik wil ook dat het spel en de tactiek goed in elkaar zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart In Heerenveen wil je toch nog niet dood gevonden willen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 9 maart Auteur Share Geplaatst 9 maart @Djurovski als Groninger kan ik jouw standpunt alleen maar bevestigen. Echter probeer ik dit verhaal van uit de persoon van Afellay te spelen. Daarom zal ik ook geen manager worden van Ajax of Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 23 uur geleden zei Djurovski: In Heerenveen wil je toch nog niet dood gevonden willen worden Ik zou nergens dood gevonden willen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 10 maart Auteur Share Geplaatst 10 maart Euroborg @Berjan1986 dat sowieso... @Djurovski @Rrrood @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Prima resultaten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 12 maart Auteur Share Geplaatst 12 maart @Djurovski bedankt voor je reactie @Berjan1986 @Rrrood @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Verrassende nederlaag maar je kunt hem hebben gezien de stand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 14 maart Auteur Share Geplaatst 14 maart Krafth Sinik Goudmijn Huerta @Djurovski het was onverdiend, maar onze voorsprong is er nog steeds @Berjan1986 @Rrrood @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Mooi gaatje geslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 maart Auteur Share Geplaatst 15 maart @Djurovski promotie is zo goed als binnen @Berjan1986 @Rrrood @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten