Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] I Grifoni - Materazzi al Perugia A.C.

DutchDoofus

Aanbevolen berichten

perugia-1aa-copy.png

Een nieuwe PC, een nieuwe FM en een nieuwe poging tot een Novelle.
Deze keer geen groot fictief verhaal, maar gewoon wat simpeler vanuit de perspectief van

Marco Materazzi, de fans, fanclub of mijzelf.

Ik probeer het wel een beetje aan te kleden aangezien het een tijdje geleden is dat ik photoshop heb gebruikt, kan en zal er fouten voorkomen in de updates, ook ben ik geen taalwonder dus bij voorbaat mijn excuses.  (opbouwende kritiek is altijd welkom!)
Dit is wel de stijl die ik ga aanhouden dus mobiele kijkers zullen wat meer moeite ermee hebben, maar het is de stijl die ik mooi vind.

Wil je op de hoogte blijven van de avonturen van Marco Materazzi en Perugia A.C.?! Vraag om een tag voor de volgende update!

(Lang afwezig geweest, dus dit is gelijk een soort aankondiging dat ik terug ben :) )

DD.png

bewerkt door DutchDoofus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

perugia-2-copy.png

Spoiler
11 hours ago, Marius said:

Welkom terug! Interessante keuzes in ieder geval! Succes!

Je moet ergens beginnen he :P thnx!

11 hours ago, Lensherr said:

Leuk grafisch hoogstandje. Dat zie ik wel graag. Succes

Dank je, de enige manier van novelle maken dat ik kan :)

11 hours ago, Tim Windt said:

Succes! Graag een tag.

Je komt op de lijst, thnx!

10 hours ago, De Raam said:

Graag een tag, mooie eerste update!

Thnx, je wordt toegevoegd!

DD.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes in Italië! Vorig jaar een save gedaan met Palermo. Had gehoopt meer plezier te hebben en snel de selectie wat boost te geven door het aanwerven van Zuid-Amerikanen, maar de selectie- en transferregels in Italië bemoeilijkten de situatie wat. (Wat was het weer? Max 1 ex-EU speler per jaar aantrekken?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

perugia-3-copy.png

Spoiler
20 hours ago, JoonsterkeBE said:

Veel succes in Italië! Vorig jaar een save gedaan met Palermo. Had gehoopt meer plezier te hebben en snel de selectie wat boost te geven door het aanwerven van Zuid-Amerikanen, maar de selectie- en transferregels in Italië bemoeilijkten de situatie wat. (Wat was het weer? Max 1 ex-EU speler per jaar aantrekken?)

Thnx! en Ik geloof van wel, maar we beginnen in de serie C, dus voorlopig zal er nog niemand van buiten de EU komen denk ik.

18 hours ago, Marius said:

Leuke weetjes! Mij waren ze in ieder geval niet bekend.

Wat achtergrond info is altijd leuk :)

9 hours ago, Djurovski said:

Leuke clubkeuze en leuke weetjes. Graag een tag

Thnx! en je wordt toegevoegd!

3 hours ago, KayDeManaager said:

Graag een tag! Heel leuke insteek van je novelle!

Dank u! Ook toegevoegd aan de lijst :)

DD.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen verkeerde voorbereiding achter de rug. Tactiek oogt speciaal, afwachten wat dat in de Serie C gaat geven. Leuke skin ook trouwens die je gebruikt, past een beetje bij de Perugia-vibe haha :P 

Btw: zet me maar in die taglijst hoor!

bewerkt door JoonsterkeBE
Link naar opmerking
Deel via andere websites

perugia-4-copy.png

Spoiler
18 hours ago, Marius said:

Opvallende tactiek toch wel! Benieuwd hoe dat uitpakt als het er écht om draait!

Ik ook :P

16 hours ago, JoonsterkeBE said:

Geen verkeerde voorbereiding achter de rug. Tactiek oogt speciaal, afwachten wat dat in de Serie C gaat geven. Leuke skin ook trouwens die je gebruikt, past een beetje bij de Perugia-vibe haha :P 

Btw: zet me maar in die taglijst hoor!

Flut dark 3.0 is de skin, voor de liefhebbers :) Vond t zelf ook een speciale tactiek, en toen ik verslagen er door was nog meer :P Toegevoegd!

DD.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

perugia-5-copy.png

Spoiler
On 1/14/2024 at 11:16 AM, Marius said:

Net iets meer uitgaven dan inkomsten qua transfers, maar het globale financiële plaatje ziet er prima uit.

Zeker voor een serie C club, wist dit niet eens totdat ik de club daadwerkelijk overnam, dus dat was een aangename verrassing.

15 hours ago, Djurovski said:

Zeer benieuwd naar deze tactiek. En hopelijk zijn de aanwinsten ook echte aanwinsten

De meeste zijn direct voor de basis gehaald, of ze t waar maken?...

DD.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

perugia-6-copy.png

Wat vertraging van mijn kant uit, zit op een nieuwe GPU te wachten (hopelijk vandaag binnen) zodat ik weer verder kan :) (vandaar ook mijn afwezigheid op t forum)

Spoiler
On 1/16/2024 at 8:34 PM, Djurovski said:

flink wat aanwinsten wel prima spelers

Het was nodig, maar al met al geen slechte zaken gedaan.

DD.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima start! Hopelijk kan je wel terug snel aanknopen met de overwinning na die laatste twee verliespartijen. 

PS: Hou me maar vast in de taglijst hoor. Geen idee waarom ik eruit ben gevallen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites