Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×
  • 0

Transferbudget blijft 0

FC Bruges

Vraag

Ik heb een game gestart met Club Brugge en heb transfers de eerste transferwindow uitgeschakeld omdat ik de eerste seizoenshelft alle spelers een kans wou geven en zo beter weet met welke ik verder wil en welke niet, maar in vorige edities had ik dan wel budget in de transferperiode van januari en nu staat dat nog steeds op 0, verder valt het me op dat ook andere clubs weinig tot geen transfers doen, de hoogste tot op heden is zulte waregem een club uit de 2de divisie. Benieuwd of er komende zomer dan middelen zijn.

Het valt eigenlijk ook op dat de meeste ploegen kijken voor spelers aan te trekken na hun contract, zou dit een bug zijn?

Nog mensen die dit gehad hebben?

bewerkt door FC Bruges
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Op 30-12-2023 om 10:06 zei Glenn08:

Heb je een extra DB gedownload? Krijg je geld als je spelers verkoopt?

Nee geen extra DB gedownload. Spelers verkopen is niet echt simpel, wel paar mindere spelers verkocht voor peanuts en door slechte financiele situatie beperkt beschikbaar.

Op 30-12-2023 om 12:57 zei MisterX:

Is dit niet de optie dat je het hele eerste seizoen geen transferbudget krijgt en dat je pas in het tweede jaar transfers kunt doen? In dat geval is het logisch dat er nog weinig tot geen transfers zijn bij alle clubs. In het tweede seizoen gaan ze dan pas los op de transfermarkt.

Eerste transferperiode staat er noghtans alsje nieuw spel wil starten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites