ChrisFeye Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Goedemorgen! Ik bouw altijd een eenzijdige optie in contracten (van jeugdspelers), maar het valt mij op dat ik deze niet altijd kan lichten. Het is best wel frustrerend aangezien het flink meer salaris kost. Normaal gesproken stond die onder het menu contract in het spelersprofiel. Ik heb het bij een andere speler geprobeerd uit te stellen tot hij bijna uit contract liep. Is dit een bug of heeft dit met de leeftijd te maken van de spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ik zie de optie ook niet altijd. Waar het maat mijn idee te maken heeft, is de totale duur van een contract. Die mag volgens mij niet la ger dan 5 jaar zijn. Als de speler in kwestie een contract van 3 jaar heeft en je wil de optie voor nog 3 jaar lichten, dan zou dat een contract van 6 jaar worden en dat is langer dan 5 en mag dus niet. In die gevallen zie je deze optie niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Tim' Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Volgens mij heeft dat inderdaad te maken met een maximum looptijd van een contract. En die ligt voor jeugdspelers dan nog wat lager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 2 uur geleden zei Tim': Volgens mij heeft dat inderdaad te maken met een maximum looptijd van een contract. En die ligt voor jeugdspelers dan nog wat lager. Ik heb eigenlijk niets gemerkt van een verschil tussen jongere en oudere spelers. Het lijkt altijd op 5 jaar te liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Tim' Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Ik heb eigenlijk niets gemerkt van een verschil tussen jongere en oudere spelers. Het lijkt altijd op 5 jaar te liggen. Mijn 16-jarige jeugdspelers kan ik geen contract langer dan drie jaar geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 5 minuten geleden zei Tim': Mijn 16-jarige jeugdspelers kan ik geen contract langer dan drie jaar geven. Het duurt waarschijnlijk even voordat hij zijn contract mag tekenen. Die periode + 3 jaar is waarschijnlijk dan precies die 5 jaar, wat het maximum is. Daarbij geldt wel dat er in sommige gevallen (lage divisie, lage reputatie) er bijvoorbeeld aanvullende eisen zijn en je alleen korte contracten (zonder eenzijdige opties) aan kunt bieden. In mijn game mag ik maar een contract van 1 jaar verlenging aanbieden. Maat door die eenzijdige opties kan ik die periode toch opkrikken, waardoor de meeste nu ergens tussen de 3-5-jaars contracten hebben. En je kunt in zijn contract wel de eenzijdige clausule opnemen die je kunt lichten als hij getekend heeft als hij 18 wordt (uitgaande dat hij kan tekenen als hij 18 is). Dan heeft hij een contract van 3 jaar, dus kun je een clausule van max 2 jaar wel lichten, want 3+2=5. Maar een optie van 3 jaar kun je in zo'n geval op dat moment niet lichten, want 3+3=6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
ChrisFeye
Goedemorgen!
Ik bouw altijd een eenzijdige optie in contracten (van jeugdspelers), maar het valt mij op dat ik deze niet altijd kan lichten.
Het is best wel frustrerend aangezien het flink meer salaris kost.
Normaal gesproken stond die onder het menu contract in het spelersprofiel.
Ik heb het bij een andere speler geprobeerd uit te stellen tot hij bijna uit contract liep.
Is dit een bug of heeft dit met de leeftijd te maken van de spelers?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten