Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×
  • 0

Fout in de transfer- en salarisbudgets?

Dhr. D.

Vraag

Na jaren van niet spelen ben ik sinds een week of twee, drie toch maar weer eens begonnen. Echter, ik snap niet wat er aan de hand is met de transfer- en salarisbudgets. Allereerst krijg ik sinds ongeveer 1,5 seizoen na letterlijk elke uitgaande transfer (ook bij uitlenen) de volgende melding:

fm1.thumb.PNG.b2c3771d6f1299f083eae3eb1151824c.PNG

Dit terwijl deze cijfers, tenminste die van het salarisbudget, niet stroken met de daadwerkelijke cijfers:

fm2.thumb.PNG.755e7deef58477607a31e8c6ef29fb5c.PNG

Ook heb ik voor nu de tweede keer na afloop van het seizoen meegemaakt, en dit is het vervelende, dat ik na het seizoen van een (zeer) positief transfersaldo terug werd gezet naar -15M, dit terwijl ik in mijn laatste seizoen net 200M+aan transferbudget had gespaard. Ook schuiven aan de transferbalk (dit is pas mogelijk als ik weer boven nul sta) sorteert geen effect. Zie mijn transferbalans van dit prille seizoen:

fm3.thumb.PNG.cd1b4a5a07b665b21ba6c6d6e5ead01d.PNG

en afgelopen seizoen:

fm4.thumb.PNG.d8ee1412a59a40678a5e50f3172e8075.PNG

Is hier een reden voor of is het een bug? En is hier iets tegen de doen? Het speelplezier is namelijk gauw weg op deze manier.

Met vriendelijke groet.

bewerkt door Dhr. D.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Citaat

Ook heb ik voor nu de tweede keer na afloop van het seizoen meegemaakt, en dit is het vervelende, dat ik na het seizoen van een (zeer) positief transfersaldo terug werd gezet naar -15M, dit terwijl ik in mijn laatste seizoen net 200M+aan transferbudget had gespaard.

Na elk seizoen worden het transferbudget en het loonbudget opnieuw bepaald. Er valt geen budget te sparen. Sterker nog; des te meer winst over het boekjaar, des te meer ontvangt de belastingdienst. Dus beter geef je je resterende transferbudget uit en investeer je in wonderkids. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
19 minuten geleden zei Rrrood:

Na elk seizoen worden het transferbudget en het loonbudget opnieuw bepaald. Er valt geen budget te sparen. Sterker nog; des te meer winst over het boekjaar, des te meer ontvangt de belastingdienst. Dus beter geef je je resterende transferbudget uit en investeer je in wonderkids. 

Dank voor je antwoord. Ik weet dat een deel van mijn winst naar de belastingdienst gaat (dit was in een eerder jaargang ook het geval), maar ik snap niet wat dat te maken heeft met mijn transferbudget. Waarom zou ik met -15M het seizoen in moeten gaan terwijl ik + 350M totaalsaldo heb (en 200M+ transferbudget eind voorgaand seizoen)?

Zie hier een screenshot van ietsjes eerder in mijn game: 

fm5.thumb.PNG.da017855e663b9cd403d3216b665576c.PNG

bewerkt door Dhr. D.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
1 minuut geleden zei Dhr. D.:

Dank voor je antwoord. Ik weet dat een deel van mijn winst naar de belastingdienst gaat (dit was in een eerder jaargang ook het geval), maar ik snap niet wat dat te maken heeft met mijn transferbudget. Zoals je ziet is er op dit moment een totaalsaldo van 442M terwijl mijn transferbudget 55M is. Waarom zou ik met -15M het seizoen in moeten gaan terwijl ik +- 350M totaalsaldo heb (en 200M+ transferbudget eind voorgaand seizoen)?

Er schijnt een budget bug te zijn, maar daar weet ik ook het fijne niet van. Zie:

https://community.sigames.com/bugtracker/football-manager-2024-early-access-bugs-tracker/finances-training-medical-and-development-centres/negative-transfer-budget-r18110/ en

https://community.sigames.com/bugtracker/football-manager-2024-early-access-bugs-tracker/finances-training-medical-and-development-centres/negative-transfer-budget-r20827/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Op 12-12-2023 om 16:44 zei Oerlie:

koop je veel spelers met een transfersom gespreid over meerdere seizoenen? Deze hebben invloed op de transferbudgetten in de toekomst.

ik kreeg dat ook toen ik in mijn eerste seizoen alleen transfervrije spelers had gehaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
3 minuten geleden zei Luuks:

Valt mij op dat de spelers die ik op de transferlijst plaats alleen maar via huur weg kunnen. Sowieso weing transfers worden er gedaan in mijn game.

Hoeveel competities heb je op speelbaar staan?

Ik had zelf heel veel competities op alleen kijken staan. Heb er dit seizoen een stuk of 10 op speelbaar gezet en ineens is er interesse in heel veel van mijn spelers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
Op 31-12-2023 om 13:32 zei bas huijsmans:

Hoeveel competities heb je op speelbaar staan?

Ik had zelf heel veel competities op alleen kijken staan. Heb er dit seizoen een stuk of 10 op speelbaar gezet en ineens is er interesse in heel veel van mijn spelers

De top 5 competities en dan hoogste 2 divisies England 4 divisies en verder Newderland, Belgie, Schotland, Portugal en Turkije allen 2 hoogste divisies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites