Keko Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Beste forumvrienden, Mijn game crasht consequent als ik de datum 3 juli 2027 aantik. Ik heb al geprobeerd om de default skin te gebruiken en de cache te wissen, maar het maakt nog niet veel uit. Mensen suggesties om mijn game te redden? Dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
1 De Raam Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 (bewerkt) Dagje op vakantie? Graphics mapje tijdelijk verplaatsen? Probeer je nieuwe competities in te voegen of juist uit te schakelen? In steam de bestanden verifiëren? 5 december 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Keko Geplaatst 5 december 2023 Auteur Share Geplaatst 5 december 2023 11 minuten geleden zei De Raam: Dagje op vakantie? Graphics mapje tijdelijk verplaatsen? Probeer je nieuwe competities in te voegen of juist uit te schakelen? In steam de bestanden verifiëren? Deze werkten helaas niet, maar ik heb een oude save kunnen gebruiken en een deel opnieuw moeten spelen. Dat werkte gelukkig wel Alsnog bedankt voor het meedenken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
Keko
Beste forumvrienden,
Mijn game crasht consequent als ik de datum 3 juli 2027 aantik. Ik heb al geprobeerd om de default skin te gebruiken en de cache te wissen, maar het maakt nog niet veel uit.
Mensen suggesties om mijn game te redden?
Dank!
Link naar opmerking
Deel via andere websites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten