Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

De geadopteerde Championship club: Blackburn Rovers

bas huijsmans

Aanbevolen berichten

Citaat
01/02/2024 11:23

Crystal Palace versterkt zich met Adam Wharton. Het neemt de negentienjarige verdediger over van Blackburn Rovers. Het transferbedrag bedraagt ruim 25 miljoen euro.

Stukje slechte journalistiek van VI. Zijn broer is een verdediger en hij zelf een middenvelder haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me brief al klaar staan.

Spoiler

Baas van Blackburn

Blackburn Rovers Football Club
Ewood Park Stadium
Blackburn, Lancashire
BB2 4JF

Geachte baas van Blackburn,

Ik schrijf deze brief om mijn oprechte interesse in de positie van manager bij Blackburn Rovers Football Club kenbaar te maken, zoals geadverteerd. Met een passie voor voetbal die teruggaat tot mijn jeugd, gekoppeld aan mijn uitgebreide ervaring als manager en coach, geloof ik dat ik de ideale kandidaat ben om deze rol te vervullen en bij te dragen aan het succes van de club.

Mijn professionele reis in de voetbalwereld heeft me voorbereid op deze uitdaging. Met een bewezen staat van dienst in het leiden en ontwikkelen van teams, ben ik ervan overtuigd dat ik de vaardigheden en het inzicht heb om Blackburn Rovers naar nieuwe hoogten te leiden. Ik ben bekend met de unieke dynamiek van voetbalmanagement, waarin strategisch inzicht, tactisch vernuft en teambeheer cruciaal zijn voor succes.

In mijn meest recente rol als manager bij Albert Heijn, heb ik mijn leiderschapskwaliteiten gedemonstreerd door een cultuur van samenwerking, toewijding en uitmuntendheid te bevorderen. Ik ben trots op mijn vermogen om het beste uit mijn team te halen en individuele talenten te ontwikkelen om collectief succes te behalen. Ik ben vastbesloten om deze benadering voort te zetten bij Blackburn Rovers, waarbij ik de rijke geschiedenis van de club eerbiedig en tegelijkertijd streef naar innovatie en vooruitgang.

Bovendien ben ik goed bekend met de Championship en heb ik een diepgaand begrip van de competitieve landschap van het Engelse voetbal. Mijn analytische vaardigheden stellen me in staat om tegenstanders te ontleden en strategieën te ontwikkelen die gericht zijn op succes op korte en lange termijn. Ik ben vastbesloten om Blackburn Rovers te positioneren als een topclub in het Engelse voetbal, en ik ben ervan overtuigd dat mijn visie en toewijding me in staat zullen stellen om resultaten te boeken.

Ik kijk ernaar uit om mijn passie, toewijding en expertise in te zetten ten dienste van Blackburn Rovers Football Club. Ik ben ervan overtuigd dat mijn bijdrage een positief verschil zal maken en ik ben vastbesloten om samen te werken met het team, het management en de fans om succes te behalen.

Dank u wel voor uw overweging. Ik kijk er naar uit om de mogelijkheid te bespreken om bij te dragen aan de voortdurende groei en succes van Blackburn Rovers.

Met vriendelijke groet,

Pulga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff we zijn veilig hoor boys. Het is maar goed dat Leicester al kampioen was. Had Blackburn verloren dan waren ze er gewoon uitgevlogen aangezien Birmingham, Plymouth en Sheffield Wednesday het seizoen ook hebben afgesloten met een overwinning. Sammie fucking Szmodics wederom met 2 doelpunten. Zonder hem was Blackburn er op de kop uitgevlogen hoor. 27 doelpunten en 4 assists vanaf CAM bij de nummer 19. Bizar dat hij geen speler van het jaar van de Championship is geworden.

In de afgelopen 5 wedstrijden 2 keer winnen en dat van Leeds en Leicester om te verliezen van Sheffield Wednesday en Bristol City en gelijk te spelen tegen 10 man van Coventry. Een heel bijzonder seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites