Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[Tournament] Beste film van 2005

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Je kan het wel downloaden naar een avi bestand uiteraard. Probleem is dat de film in te veel delen is opgedeeld. En kwaliteit is vaak niet al te goed, maar als dat de enige manier is om een film te kijken, tja.

Wel ga ik Last Days vandaag wel eens kijken. En Memento moet ik nog steeds doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 204
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor die Noriko's Dinner Table vind ik geen fatsoenlijke torrent en die heeft zowel op IMDB als MoMe een hogere rating dan Last Days. Straks vliegt de beste film van 2005 al uit het toernooi nog voor het goed is begonnen :saywhat:

Bij een gelijkspel mag iedereen stemmen, ook zonder films gezien te hebben he. Dus als het 0-0 blijft ga ik sowieso op Last Days stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor die Noriko's Dinner Table vind ik geen fatsoenlijke torrent en die heeft zowel op IMDB als MoMe een hogere rating dan Last Days.

En dan niet eens aan mij komen vragen, de persoon die de film nomineerde :(

Maargoed, zo'n goede film is het nu ook weer niet. De prequel, Suicide Club, is wel een pak beter vond ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4. Chinjeolhan geumjassi (Lady Vengeance) - Domino

Ik heb LV net gezien, maarja. Volgens mij wist ik na 45 minuten nog niet waarover het ging. Zeer vage film, een hele vreemde stijl ook, totaal anders dan Oldboy, een stuk warriger en soort van geforceerd gekunsteld. Was toch niet echt mijn ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik had hem ook een paar dagen geleden gezien, en ik sluit me daar ook bij aan. Was ook niet mijn ding. Wel blij dat je zegt dat Oldboy anders is, want ik had het gevoel dat ik met de verkeerde film uit de Vengeance-trilogie gestart had, en dan heb je toch wel vaak het idee dat je films die anders zijn maar daar toch ergens op aansluiten laat liggen of gewoon niet kijkt omdat een eerste kennismaking vrij tegenviel.

Nou kan toch niet stemmen, want ik heb Domino niet gezien, en ben dat ook niet van plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3. Noriko no Shokutaku (Suicide Club 2) - Last Days

Hoewel Last Days dezelfde kenmerken bevat als Gerry (die ik wél goed vond), vond ik deze in tegenstelling tot Gerry echt wel saai. Vind Van Sant soms een beetje hit-and-miss. Een Paranoid Park deed mij ook al niet zo heel veel (sorry Hans).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Lady Vengeance maar niets, dus daarom stem ik op Domino. Er is natuurlijk altijd een kans dat ik Domino ook erg slecht vind, maar bon. Ik vond die film gewoon echt niet goed, anders zou ik wel niet gestemd hebben. (mocht het matig/gemiddeld geweest zijn en ik de andere film niet zag).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ocHpbYn.jpg

:r Ik heb een rekenfoutje gemaakt, dus we doen twee voorrondes om tot 64 films te komen. Laten we het erop houden dat het leuk is als het toernooi wat langer duurt...

Stemmen:

• Stemmen doe je door je favoriet dikgedrukt te maken.

• Stem alleen als je beide films hebt gezien.

• Wijzigingen en aanvullingen graag plaatsen in een nieuwe post.

• Ronde sluit vrijdag 4 maart 20.00u.

VOORRONDE

1. Saw ll - Me and You and Everyone We Know

2. Hitch - Sophie Scholl - Die letzten Tage

3. Madagascar - 13 Tzameti

4. Fun with Dick and Jane - Goal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sophie Scholl en Goal ook gezien. Misschien kijk ik nog wel iets, maar geen zin in die flauwe komedies. Saw II wil ik wel eens kijken, heb ik hier nog liggen.

1. Saw ll - Me and You and Everyone We Know

2. Hitch - Sophie Scholl - Die letzten Tage

3. Madagascar - 13 Tzameti

4. Fun with Dick and Jane - Goal!

Ik kies voor 13 Tzameti omdat ik het tweede deel van Madagaskar maar flauw vond. 13 Tzameti was een aangename doorsnee film.

Dus je stemt op een film die je niet gezien hebt?

Sorry. Ik had het beter niet gedaan, maar die beschrijving van Vinny brengt mij ook in de war. Je mag zelfs stemmen als je nul films hebt gezien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites