Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Marvel's Agent Carter

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

Marvel's Agent Carter

marvel-agent-carter-poster-620x370.jpg

Marvel's Agent Carter, of simpel gezegd Agent Carter, is eeen Amerikaanse televisie series gemaakt voor ABC door Christopher Markus en Stephen McFeely. Het is gebaseerd op het personage uit de films Captain America; The First Avenger, Captain America; The Winter Soldier en de Marvel One-shot film (Agent Carter). Het verhaal speelt zich af in de Marvel universum en volgt de lijn van de films.

De rol van Agent Peggy Carter wordt vertolkt door Hayley Atwell, die deze rol ook als op zich nam in zowel Captain America als de One-shot film. Peggy Carter moet een balans zien te vinden tussen haar leven als alleenstaande vrouw in de jaren 40 en het administratieve werk voor het bureau waarvoor ze werkt. Daarnaast voert Agent Carter verschillende geheime missies uit voor Howard Stark. De vader van Tony Stark a.k.a. Iron Man. Verschillende personages uit de Captain America films maken hun opwachting in de serie.

De eerste aflevering werd in Amerika uitgezonden op 6 januari 2015. Het eerste seizoen bestaat uit 8 afleveringen (o.v.b.)

Cast

Hoofdpersonages

Hayley Atwell als Peggy Carter

James D'Arcy als Edwin Jarvis

Chad Michael Murray als Jack Thompson

Enver Gjokaj als Daniel Sousa

Shea Whigham als Roger Dooley

Terugkerend

Kyle Bornheimer als Ray Krzeminski

Dominic Cooper als Howard Stark

Meagen Fay als Miriam Fry

Lyndsy Fonseca als Angie Martinelli

Bridget Regan als Dottie Underwood

[YOUTUBE]gSxBMAVfFJY[/YOUTUBE]

Bron: Vrij vertaald van de Engelstalige versie van Wikipedia

Ik ben gisteren zelf met deze serie begonnen en het beviel me eigenlijk wel. Het is weer een totaal andere setting als in de andere Marvel series en ik vind het wel verfrissend om eens een vrouw de hoofdrol te zien spelen in een serie die ik volg. Zijn er nog meer mensen van plan om deze serie te gaan volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marvel's Agent Carter

marvel-agent-carter-poster-620x370.jpg

Marvel's Agent Carter, of simpel gezegd Agent Carter, is eeen Amerikaanse televisie series gemaakt voor ABC door Christopher Markus en Stephen McFeely. Het is gebaseerd op het personage uit de films Captain America; The First Avenger, Captain America; The Winter Soldier en de Marvel One-shot film (Agent Carter). Het verhaal speelt zich af in de Marvel universum en volgt de lijn van de films.

De rol van Agent Peggy Carter wordt vertolkt door Hayley Atwell, die deze rol ook als op zich nam in zowel Captain America als de One-shot film. Peggy Carter moet een balans zien te vinden tussen haar leven als alleenstaande vrouw in de jaren 40 en het administratieve werk voor het bureau waarvoor ze werkt. Daarnaast voert Agent Carter verschillende geheime missies uit voor Howard Stark. De vader van Tony Stark a.k.a. Iron Man. Verschillende personages uit de Captain America films maken hun opwachting in de serie.

De eerste aflevering werd in Amerika uitgezonden op 6 januari 2015. Het eerste seizoen bestaat uit 8 afleveringen (o.v.b.)

Cast

Hoofdpersonages

Hayley Atwell als Peggy Carter

James D'Arcy als Edwin Jarvis

Chad Michael Murray als Jack Thompson

Enver Gjokaj als Daniel Sousa

Shea Whigham als Roger Dooley

Terugkerend

Kyle Bornheimer als Ray Krzeminski

Dominic Cooper als Howard Stark

Meagen Fay als Miriam Fry

Lyndsy Fonseca als Angie Martinelli

Bridget Regan als Dottie Underwood

[YOUTUBE]gSxBMAVfFJY[/YOUTUBE]

Bron: Vrij vertaald van de Engelstalige versie van Wikipedia

Ik ben gisteren zelf met deze serie begonnen en het beviel me eigenlijk wel. Het is weer een totaal andere setting als in de andere Marvel series en ik vind het wel verfrissend om eens een vrouw de hoofdrol te zien spelen in een serie die ik volg. Zijn er nog meer mensen van plan om deze serie te gaan volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste seizoen zit er op. Best jammer dat het maar 8 afleveringen waren. Daarentegen gaat SHIELD nu weer beginnen. Vond het eigenlijk een meer dan prima en vermakelijke serie. De season finale vond ik ook prima verder. Misschien wat voorspelbaar, maar heb me er prima mee vermaakt verder. Het lijkt er in ieder geval op dat er sowieso nog een tweede seizoen gaat komen, dus dat is goed nieuws!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hayley Atwell is fijn hè? En dan kom Lyndsy Fonseca af en toe ook nog voorbij :<.

Enorm! Is ook niet zo'n heel 'plank' type, heeft tenminste wat aan haar lijf. Die Lyndsy Fonseca ben ik nog niet tegen gekomen in de eerste aflevering denk ik, maar na het opzoeken op Google kan ik haast niet wachten haha :D

Edit: Tweede aflevering _O_

bewerkt door TomFsoccer
Tweede aflevering gezien
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm! Is ook niet zo'n heel 'plank' type, heeft tenminste wat aan haar lijf. Die Lyndsy Fonseca ben ik nog niet tegen gekomen in de eerste aflevering denk ik, maar na het opzoeken op Google kan ik haast niet wachten haha :D

Edit: Tweede aflevering _O_

Seizoen 2 is ook weer begonnen hè. Eerste 3 ep. zijn mij weer goed bevallen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites