Michaelinho* Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Marvel's Agent Carter Marvel's Agent Carter, of simpel gezegd Agent Carter, is eeen Amerikaanse televisie series gemaakt voor ABC door Christopher Markus en Stephen McFeely. Het is gebaseerd op het personage uit de films Captain America; The First Avenger, Captain America; The Winter Soldier en de Marvel One-shot film (Agent Carter). Het verhaal speelt zich af in de Marvel universum en volgt de lijn van de films. De rol van Agent Peggy Carter wordt vertolkt door Hayley Atwell, die deze rol ook als op zich nam in zowel Captain America als de One-shot film. Peggy Carter moet een balans zien te vinden tussen haar leven als alleenstaande vrouw in de jaren 40 en het administratieve werk voor het bureau waarvoor ze werkt. Daarnaast voert Agent Carter verschillende geheime missies uit voor Howard Stark. De vader van Tony Stark a.k.a. Iron Man. Verschillende personages uit de Captain America films maken hun opwachting in de serie. De eerste aflevering werd in Amerika uitgezonden op 6 januari 2015. Het eerste seizoen bestaat uit 8 afleveringen (o.v.b.) Cast Hoofdpersonages Hayley Atwell als Peggy Carter James D'Arcy als Edwin Jarvis Chad Michael Murray als Jack Thompson Enver Gjokaj als Daniel Sousa Shea Whigham als Roger Dooley Terugkerend Kyle Bornheimer als Ray Krzeminski Dominic Cooper als Howard Stark Meagen Fay als Miriam Fry Lyndsy Fonseca als Angie Martinelli Bridget Regan als Dottie Underwood [YOUTUBE]gSxBMAVfFJY[/YOUTUBE] Bron: Vrij vertaald van de Engelstalige versie van Wikipedia Ik ben gisteren zelf met deze serie begonnen en het beviel me eigenlijk wel. Het is weer een totaal andere setting als in de andere Marvel series en ik vind het wel verfrissend om eens een vrouw de hoofdrol te zien spelen in een serie die ik volg. Zijn er nog meer mensen van plan om deze serie te gaan volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2015 Marvel's Agent Carter Marvel's Agent Carter, of simpel gezegd Agent Carter, is eeen Amerikaanse televisie series gemaakt voor ABC door Christopher Markus en Stephen McFeely. Het is gebaseerd op het personage uit de films Captain America; The First Avenger, Captain America; The Winter Soldier en de Marvel One-shot film (Agent Carter). Het verhaal speelt zich af in de Marvel universum en volgt de lijn van de films. De rol van Agent Peggy Carter wordt vertolkt door Hayley Atwell, die deze rol ook als op zich nam in zowel Captain America als de One-shot film. Peggy Carter moet een balans zien te vinden tussen haar leven als alleenstaande vrouw in de jaren 40 en het administratieve werk voor het bureau waarvoor ze werkt. Daarnaast voert Agent Carter verschillende geheime missies uit voor Howard Stark. De vader van Tony Stark a.k.a. Iron Man. Verschillende personages uit de Captain America films maken hun opwachting in de serie. De eerste aflevering werd in Amerika uitgezonden op 6 januari 2015. Het eerste seizoen bestaat uit 8 afleveringen (o.v.b.) Cast Hoofdpersonages Hayley Atwell als Peggy Carter James D'Arcy als Edwin Jarvis Chad Michael Murray als Jack Thompson Enver Gjokaj als Daniel Sousa Shea Whigham als Roger Dooley Terugkerend Kyle Bornheimer als Ray Krzeminski Dominic Cooper als Howard Stark Meagen Fay als Miriam Fry Lyndsy Fonseca als Angie Martinelli Bridget Regan als Dottie Underwood [YOUTUBE]gSxBMAVfFJY[/YOUTUBE] Bron: Vrij vertaald van de Engelstalige versie van Wikipedia Ik ben gisteren zelf met deze serie begonnen en het beviel me eigenlijk wel. Het is weer een totaal andere setting als in de andere Marvel series en ik vind het wel verfrissend om eens een vrouw de hoofdrol te zien spelen in een serie die ik volg. Zijn er nog meer mensen van plan om deze serie te gaan volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Heel tof inderdaad._O_ Kijk al vanaf het begin van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2015 Het eerste seizoen zit er op. Best jammer dat het maar 8 afleveringen waren. Daarentegen gaat SHIELD nu weer beginnen. Vond het eigenlijk een meer dan prima en vermakelijke serie. De season finale vond ik ook prima verder. Misschien wat voorspelbaar, maar heb me er prima mee vermaakt verder. Het lijkt er in ieder geval op dat er sowieso nog een tweede seizoen gaat komen, dus dat is goed nieuws! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Eerste aflevering gezien en ik vind het heerlijk. De oude setting, het beginstukje uit The Avengers, het lekkere wijf. Ik ga binnenkort de tweede aflevering zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 8 maart 2015 Eerste aflevering gezien en ik vind het heerlijk. De oude setting, het beginstukje uit The Avengers, het lekkere wijf. Ik ga binnenkort de tweede aflevering zien. Hayley Atwell is fijn hè? En dan kom Lyndsy Fonseca af en toe ook nog voorbij :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) Hayley Atwell is fijn hè? En dan kom Lyndsy Fonseca af en toe ook nog voorbij :<. Enorm! Is ook niet zo'n heel 'plank' type, heeft tenminste wat aan haar lijf. Die Lyndsy Fonseca ben ik nog niet tegen gekomen in de eerste aflevering denk ik, maar na het opzoeken op Google kan ik haast niet wachten haha :D Edit: Tweede aflevering _O_ 9 maart 2015 bewerkt door TomFsoccer Tweede aflevering gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2016 Enorm! Is ook niet zo'n heel 'plank' type, heeft tenminste wat aan haar lijf. Die Lyndsy Fonseca ben ik nog niet tegen gekomen in de eerste aflevering denk ik, maar na het opzoeken op Google kan ik haast niet wachten haha :D Edit: Tweede aflevering _O_ Seizoen 2 is ook weer begonnen hè. Eerste 3 ep. zijn mij weer goed bevallen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Seizoen 2 is ook weer begonnen hè. Eerste 3 ep. zijn mij weer goed bevallen :D Ow, ben deze serie beetje uit het oog verloren precies. Gezien de knappe dame moet ik mij hier maar weer eens aan zetten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2016 Nog één aflevering te gaan in toch zeker weer een heel interessant en vermakelijk seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten