Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party

V. Espinal

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party

Vetjess!!! Mijn lijst zal veel verschillen van vorig jaar, denk ik, zeker een nummer of 5-10 anders. Heb er weer zin in, doe maar een lange voorbeschouwing met verschillende rondes, 60's 70's enzo , das relax!

Ja das een beetje laat nu.. :cab: Tenzij iemand nog zin heeft dat te organiseren..

Mijn lijst wordt weer eens helemaal omgegooid, plus Coldplay moet massaal gebashed worden. Tot zover.

Doet mij maar RHCP, krijg hoofdpijn van dat gejank :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn lijst wordt weer eens helemaal omgegooid, plus Coldplay moet massaal gebashed worden. Tot zover.

Dat mag ook, beiden geen problemen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mag ook, beiden geen problemen mee.

Ze zijn beiden even slecht :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het met de lijstjes leute? De eerste 50 staan nu wel vast bij mij denk ik, kleine wijzigingen inbegrepen, de (mogelijke) tweede 50 bij lange na nog niet, daar moet ik echt voor gaan zitten.

Eigenlijk wel raar, voor zo'n kleinschalige lijst, een top 100 in mogen leveren :cab: Maar des te leuker, vooral voor Simon en Thomas :) :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Simon doet het verwerkingswerk, die kerel is neemt dan gewoon een dagje vrij van school en werk :checkit: doet ie niet moeilijk over. De lijst is trouwens altijd langer dan 50 nummers, omdat we ook altijd de net-niet top 50 houden :) Over het algemeen hebben alleen de eerste 20 nummers van je lijst echt invloed op de eindlijst, en alleen als er al redelijk op gestemt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik bedoel met kleinschalig het kleine aantal mensen dat stemt hè ;) Maar is jouw lijst zich al een beetje aan het vormen Thomas?

Alleen in mijn hoofd eigenlijk... ik probeer wel een playlistje op te stellen met kanshebbers, waaronder dus ook de nieuwkomers :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, kleinschalig. Er stemmen toch zowat 60 mensen, en zoals de afgelopen 2 jaar bleek, krijg je toch een hele mooie lijst uiteindelijk (met natuurlijk wat -minder bekende- uitschieters qua nummers).

Dat tellen was vorig jaar vrij lastig, maar toen had ik ook alle tijd. Dit jaar wordt het iets makkelijker, doordat ik vorig jaar een systeem via Excel heb gebruikt, en ik daar nu gewoon nog alle nummers in heb staan :cab: Dus qua typ-werk spaar ik dit jaar wel talloze uurtjes uit gok ik.

Verder is het ook wel zo dat ik er niet tegen opkijk ofzo. Ik ben een fan van lijstjes, en voor mij steekt er voldoende plezier in het verwerken ervan, omdat ik op die manier ook veel inzicht krijg in smaak van bepaalde mensen maar evenzeer ook heel wat nieuwe nummers leer kennen.

Misschien wel opmerkelijk (@ Erik) dat je voor zo'n lijst een Top 100 mag inleveren. Maarja er zijn toch aardig wat mensen die ook veel plezier beleven aan het samenstellen van hun eigen lijst, en ik heb ook redelijk wat verzoekjes gehad van mensen die vroegen om het uit te breiden naar 100. Volgens mij vroeg zelfs iemand om de hele CM top 50 uit te breiden naar 100, alleen zou dat enkel wat lastig worden wbt uitzending :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij kan je in ieder geval het max. aantal nummers van Marco Borsato verwachten _O_

Je imago is bij deze grandioos verneukt :cab:

Simon, komen Fade to Black en Gaia er bij jou in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij kan je in ieder geval het max. aantal nummers van Marco Borsato verwachten _O_

Je imago is bij deze grandioos verneukt :cab:

Simon, komen Fade to Black en Gaia er bij jou in?

Ik heb ze in ieder geval allebei tussen mijn 124 nominaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites