V. Espinal Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Â Â Zozo, het is alweer oktober.. we naderen het einde van het jaar, en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan. Jawel, over enkele weekjes zijn we alweer toe aan de 3de editie van de uiterst succesvolle Music Top 50 ! Â Deze zal natuurlijk weer georganiseerd worden door ondergetekende, en de peetvader van dit forum, Thomas Boeschoten. Ik hou me zoals de voorbije jaren bij het werk achter de schermen, terwijl de smoel van ons Boes het uithangbord van deze muzieklijst wordt. Hij heeft me overigens al beloofd 100.000 affiches af te drukken en over heel Nederland op te hangen, ter promotie van onze Top 50, de beste muzieklijkst van de Benelux. Â Aan het formaat, de opgave, en voorwaarden van de lijst wordt nog dag en nacht gewerkt, vandaar dat we net zoals vorig jaar starten met een Pre-Party topic. Hier kan alles besproken worden wat met de lijst te maken heeft, wat jouw toppers en nieuwkomers worden, welke omvang jouw lijst zal hebben, en hoeveel zin je nu alweer hebt in een nieuwe Top 50. Â Tot zover mezelf, hieronder volgt nog een woordje van Thomas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V. Espinal Gepost October 9, 2006 Author Share Gepost October 9, 2006 Â Â Zozo, het is alweer oktober.. we naderen het einde van het jaar, en dat kan natuurlijk niet onopgemerkt voorbijgaan. Jawel, over enkele weekjes zijn we alweer toe aan de 3de editie van de uiterst succesvolle Music Top 50 ! Â Deze zal natuurlijk weer georganiseerd worden door ondergetekende, en de peetvader van dit forum, Thomas Boeschoten. Ik hou me zoals de voorbije jaren bij het werk achter de schermen, terwijl de smoel van ons Boes het uithangbord van deze muzieklijst wordt. Hij heeft me overigens al beloofd 100.000 affiches af te drukken en over heel Nederland op te hangen, ter promotie van onze Top 50, de beste muzieklijkst van de Benelux. Â Aan het formaat, de opgave, en voorwaarden van de lijst wordt nog dag en nacht gewerkt, vandaar dat we net zoals vorig jaar starten met een Pre-Party topic. Hier kan alles besproken worden wat met de lijst te maken heeft, wat jouw toppers en nieuwkomers worden, welke omvang jouw lijst zal hebben, en hoeveel zin je nu alweer hebt in een nieuwe Top 50. Â Tot zover mezelf, hieronder volgt nog een woordje van Thomas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Als die affiches er maar niet zo belabbeld uitkomen te zien als die plakcollage van jou :cab:  Ja ik heb er weer zin in, heerlijk achterovergeleund alle credits ontvangen voor dit grootse evenement. En vervolgens Simon lekker het zware werk laten doen, heeerlijk! Ik ga dit jaar voor Clocks van Coldplay als winnaar. Maar misschien krijgen we wel een verrassing, een gouwe oude of een gloednieuw muziekstuk. We zullen zien. In dit topic is iig ruimte om te bespreken wat je favorieten zijn en hoeveel zin je hebt in het evenement. Ik zie al weer uit naar mijn eigen lijstje vol met nummers waarop maar door één persoon word gestemt.... juist... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martino Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Ik denk dat er wel een hoop nummers uit m'n lijst van vorig jaar terug zullen keren. Ik verwacht wel weer nog minder Coldplay in de lijst, overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Klikt vet jongens, maar ik heb een paar vraagjes:  1. Moeten het speciaal nummers zijn van dit jaar? 2. Moeten ze in de Top 40 of Mega top 50 zijn voorgekomen?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Mijn lijst wordt weer eens helemaal omgegooid, plus Coldplay moet massaal gebashed worden. Tot zover.  @Leandro: Nee, gewoon jouw favo nummers, tijdloos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martino Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Vorig jaar was het aller tijden, ik neem gewoon aan dat het voor dit jaar wel geldt. En het zal heus geen verplichting zijn dat ze ooit in een hitlijst stonden, lijkt me.  Edit; Watginozegtdus  En jawel, nog een edit; Ik ben het met Gino eens (op zich al een wonderbaarlijk feit) over coldplay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Laten we de krant bellen :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V. Espinal Gepost October 9, 2006 Author Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Ieder zijn smaak jongens :cab:  En nee, natuurlijk moeten die nummers niet in de Top 40/50 voorgekomen zijn.. liever helemaal niet eigenlijk, als je ziet wat daar allemaal instaat :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martino Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  De eerste die met Toppertje aan komt zetten... :moop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Watskeburt dan? :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Jee, weer zin in hoor jongens, altijd tof die jaarlijsten, zeker zo'n kleine, waar je nog wezenlijk invloed op hebt ook :D  Ik ben al een hele tijd bezig met een top 50, eerst ook een top 100, maar da's vooralsnog te lastig. Gewoon, omdat ik het leuk vind om dat te maken, en ook steeds weer aan te passen enzo. Ik denk dat mijne voorlopig nu wel vaststaat, toch wel weer een stuk anders dan vorig jaar, logischerwijs!  Over Coldplay, ik heb er nu 3 nummers van in mijn lijst, waarvan The Scientist natuurlijk het hoogst staat. Maar 3 vind ik ruim genoeg, meer zeker niet, en Clocks mag niet op 1 vind ik, maar daar ga ik eigenlijk ook niet van uit :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martino Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Een top 100 haal ik wel, dat wordt het ook wel denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V. Espinal Gepost October 9, 2006 Author Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Ohja, wou ik nog zeggen ook.. vorig jaar kon je maximum een top 50 inleveren, maar dit jaar een goede kans dat dat verlengd wordt naar een top 100. Mede doordat een aantal mensen me dit al vroegen, en mede omdat ik zelf al met een lijstje van 124 nummers zit die ik wil opgeven :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Is er trouwens nog behoefte aan een Sounds of the ... net als vorig jaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue @ngel Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  De eerste die met Toppertje aan komt zetten... :moop:  Doe mij een toppertjUh en een breezer ananas _O_  Standaard nummer 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaJee Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Watskeburt dan? :mrgy: Dies nog best vet eigenlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Status Quo Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Heb nu een permanente lijst in Mijn Documenten staan, kan ik altijd even aanpassen als ik van gedacht verander. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Ohja, wou ik nog zeggen ook.. vorig jaar kon je maximum een top 50 inleveren, maar dit jaar een goede kans dat dat verlengd wordt naar een top 100. Mede doordat een aantal mensen me dit al vroegen, en mede omdat ik zelf al met een lijstje van 124 nummers zit die ik wil opgeven :cab:  :D  Haha, het lukt me ook wel makkelijk natuurlijk, maar een goede volgorde wordt dan uitermate lastig, snap je Martino? Maar goed, dan ga ik mijn lijstje wel verlengen ;)   Thomas, jazeker, da's altijd zeer tof! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karelax Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Rosa helicopter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Is er trouwens nog behoefte aan een Sounds of the ... net als vorig jaar?  Denk dat daar weer een soort zelfde uitslag uit komt ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V. Espinal Gepost October 9, 2006 Author Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  En vorig jaar begonnen we dat in augustus als een soort aanloop naar de Top 50 .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Maakt het nog uit welk nummer je op 1 zet? Krijgt die meer punten dan bijvoorbeeld de nummer 11? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaJee Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Ja de nummer 1 krijgt 100 punten de nummer 11 89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieter Gepost October 9, 2006 Share Gepost October 9, 2006 Re: CM/FM Scene Music Top 50 Pre-Party  Vetjess!!! Mijn lijst zal veel verschillen van vorig jaar, denk ik, zeker een nummer of 5-10 anders. Heb er weer zin in, doe maar een lange voorbeschouwing met verschillende rondes, 60's 70's enzo , das relax! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts