Chris.tiaan Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Iemand die gaat kijken naar Auburn-Florida State? Maandagnacht om 2u :cab: wat een associale tijden voor de belangrijkste match van het jaar Denk dat ik hem morgenavond pas ga terugkijken, hoop dat ik de dag doorkom zonder het resultaat van de wedstrijd te weten. Is dat de finale van de College? Anders ga ik 'm ook wel even downloaden. Heb net nog even Duke - Manziel gekeken, best een leuke wedstrijd en wat is die gozer toch een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Is dat de finale van de College? Anders ga ik 'm ook wel even downloaden. Heb net nog even Duke - Manziel gekeken, best een leuke wedstrijd en wat is die gozer toch een baas. Valt bij College Football niet echt te spreken over een finale zoals dat bij andere sporten het geval is, maar dit is de laatste wedstrijd van dit jaar ja tussen de twee beste teams. Volgens mij wordt volgend jaar een playoff stelsel geintroduceerd voor de beste vier teams. Schijnt trouwens wel een geweldige wedstrijd te zijn geweest, helaas vandaag niet de tijd gehad om hem te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Naja tussen de twee "beste" teams. Dat play-off stelsel zal ook niks veranderen aangezien het nog altijd subjectief blijft gezien het feit dat er zoveel verschillende divisies zijn waarin vrij grote verschillen in niveau zijn. Heb echt wel zin in zondag en ben benieuwd of we revanche kunnen nemen voor de nederlaag eerder dit jaar. Voordeel is wel dat Aldon, Crabtree en Davis deze keer er bij zijn. Daarnaast zou het stiekem mooi zijn als de Saints de Chickens verslaan zodat we mochten we winnen de Stick een mooi einde kunnen bezorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Kunnen ze niet zo'n systeem als bij College basketbal maken? Ik ben in de play offs voor de Panthers aangezien ik door die klote fantasy nooit een favoriet team heb maar wel een favoriete speler ben ik voor deze Play offs voor CAMMMM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Kunnen ze niet zo'n systeem als bij College basketbal maken? Ik ben in de play offs voor de Panthers aangezien ik door die klote fantasy nooit een favoriet team heb maar wel een favoriete speler ben ik voor deze Play offs voor CAMMMM. Je zit altijd met de limiet van 1 wedstrijd per week dus zo uitgebreid zullen ze het nooit kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Naja tussen de twee "beste" teams. Dat play-off stelsel zal ook niks veranderen aangezien het nog altijd subjectief blijft gezien het feit dat er zoveel verschillende divisies zijn waarin vrij grote verschillen in niveau zijn. Heb echt wel zin in zondag en ben benieuwd of we revanche kunnen nemen voor de nederlaag eerder dit jaar. Voordeel is wel dat Aldon, Crabtree en Davis deze keer er bij zijn. Daarnaast zou het stiekem mooi zijn als de Saints de Chickens verslaan zodat we mochten we winnen de Stick een mooi einde kunnen bezorgen. Ik ben voor een California Bowl in New York. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Ik ben voor een California Bowl in New York. Zou mooi zijn al ben ik al blij als het een keer geen Manning of Brady is al is die kans klein. Aan de NFC kant zit het allemaal denk wat dichter bij elkaar en kan het mede daarom alle kanten op. Met de vorm van Wilson de laatste weken kan het bij een goede prestatie van Brees zomaar een overwinning voor de Saints opleveren terwijl Panthers-Niners een defensief schaakspel gaat worden waarbij het erop aan zal komen of Kaepernick of Newton meer weten te presteren. Onze O is met de terugkeer van Crabtree in ieder geval een stuk beter alleen blijf ik het vreemd vinden hoe weinig de RB's in de passing worden betrokken. Zeker voor iemand als James maar ook Hunter zouden er meer screens moeten zijn waarbij ze kunnen profiteren van hun snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Jay Gruden mag het volgend jaar gaan proberen in het wespennest dat Washington heet, sowieso geen bijzonder sterke keuze als je het mij vraagt. Gruden heeft nogal een voorkeur voor pocket passers (wilde perse Dalton over Kaepernick hebben) en zijn laatste wedstrijd met de Bengals was echt belachelijk zwak van zijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Wat heb ik me een partij zin in zondag zeg, gaat natuurlijk erg lastig worden maar ik heb geloof in onze kansen. Daarnaast kan niemand ons natuurlijk iets maken omdat we de Eagles versloegen in hun home-opener : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Kijk uit naar morgen, overigens verbaast het me dat iedereen opeens New Orleans zoveel kans geeft. Play-offs zijn weliswaar ander verhaal maar in het reguliere seizoen maakte de Saints geen schijn van kans in Seattle en daarnaast hebben ze lang niet zo'n goede defense als Arizona. Alleen een team met een ijzersterke defense (Carolina of San Fran) zou Seattle kunnen stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Wat heb ik me een partij zin in zondag zeg, gaat natuurlijk erg lastig worden maar ik heb geloof in onze kansen. Daarnaast kan niemand ons natuurlijk iets maken omdat we de Eagles versloegen in hun home-opener :< Ik hoop met je mee, toch wel sympathiek voor je ploegje gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Kijk uit naar morgen, overigens verbaast het me dat iedereen opeens New Orleans zoveel kans geeft. Play-offs zijn weliswaar ander verhaal maar in het reguliere seizoen maakte de Saints geen schijn van kans in Seattle en daarnaast hebben ze lang niet zo'n goede defense als Arizona. Alleen een team met een ijzersterke defense (Carolina of San Fran) zou Seattle kunnen stoppen. Denk vooral vanwege de ervaring van de Saints. Daarnaast was jullie O de laatste weken niet echt op dreef en als Brees zijn dag heeft dan kan het fout lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Hmz, jammer dat Pats-Colts de late game is. Opnemen en morgenochtend kijken maar dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 (bewerkt) Hmz, jammer dat Pats-Colts de late game is. Opnemen en morgenochtend kijken maar dan. Je kan het ook via de gamepass terug kijken he. ;) Condensed plays aanzetten en dan heb je in een half uur de hele wedstrijd. Ik kan echt niet wachten tot morgen, Panthers - Niners. 11 januari 2014 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Oeps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Gamepass? Geen idee, volg dat allemaal niet zo :P Wedstrijden zijn hier gewoon live op TV dus neem ik ze op. En zie liefst toch gewoon de hele wedstrijd van de Pats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Gamepass? Geen idee, volg dat allemaal niet zo :P Wedstrijden zijn hier gewoon live op TV dus neem ik ze op. En zie liefst toch gewoon de hele wedstrijd van de Pats. Oh nvm jij komt uit Belgie. Nederland is het enige land waar je de gamepass nog gratis kan kijken. Gamepass is gewoon dat je alle wedstrijden live via internet (nfl.com) kan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Oh hmz, op zich wel zonde dan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Lynch, beest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Goh, de Seahawks zijn de Saints weer een enorm pak slaag aan het geven. Brees moet echt een stuk beter gaan spelen om überhaupt nog een kans te maken vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 (bewerkt) Saints krijgen echt helemaal niets gedaan :cab: komen zelfs nauwelijks in de buurt van de red zone edit: nu wel, eindelijk :cab: 11 januari 2014 bewerkt door Simonsav Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 die laatste play van de Saints :r:r:r:-D:-D Seahawks win Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Colston, wat een rund. Had Brees gewoon een kans kunnen geven om die touchdown nog te gooien, doet hij zoiets doms. Patriots wel weer heel dominant tegen de Colts, paar jaar terug had je echt niet kunnen denken dat zij zo gericht konden zijn op de running game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Brees kan geen ballen gooien in de kou he. En Brady minder dan 200 yards maar wel gewoon winnen. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Nou ja, de eerste helft was het gewoon goed prut van de kant van Brees, maar in de tweede helft was het uiteindelijk voor de omstandigheden niet verkeerd wat hij deed. Kans natuurlijk dat die laatste pass uiteindelijk nog zou lukken is klein, maar je moet die kans gewoon geven aan je QB. Zeker als hij Drew Brees heet. Fucking spanning hoor voor vanavond :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten