Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Orphan Black

DubbelFris

Aanbevolen berichten

[video=youtube;do_BCA-vR9E]

Orphan Black follows outsider, orphan and street-wise chameleon Sarah. After witnessing a woman's suicide, Sarah assumes the strangers identity - who happens to look just like her. Expecting to solve all her problems by cleaning out the dead woman's savings, Sarah is instead thrust headlong into a kaleidoscopic mystery.

Actie, drama met een vleugje sci-fi van BBC america. Erg spannend. en zeker voor een 1e seizoen erg sterk. Bovendien een ongelooflijk goede acteerprestatie van de de hoofdrolspeelster Tatiana Maslany. Ik post hier niet vaak, maar ik denk dat veel mensen Orpan Black over het hoofd zullen zien wat echt zonde zou zijn. Kijken dus !!

Het 2e seizoen is bevestigd dus het lijkt geen doodlopende weg te worden.

tot slot wat quotes van imdb user reviews:

it's just high voltage, very hip and modern television. It also has great music and mind-twisting story lines mixed with witty dialog

I watched the first season of Orphan Black in just two days. Yes, it was that addicting. Such a fast-paced first season as well, the thrills never stop, the twists and turns never let down

I do not recall ever being as captivated by a television program as I have been by Orphan Black. It is a masterpiece among the science fiction genre; with dialogue as good as any dramatic program

ORPHAN BLACK is simply a superb show. Its concept is very original concept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[video=youtube;do_BCA-vR9E]

Orphan Black follows outsider, orphan and street-wise chameleon Sarah. After witnessing a woman's suicide, Sarah assumes the strangers identity - who happens to look just like her. Expecting to solve all her problems by cleaning out the dead woman's savings, Sarah is instead thrust headlong into a kaleidoscopic mystery.

Actie, drama met een vleugje sci-fi van BBC america. Erg spannend. en zeker voor een 1e seizoen erg sterk. Bovendien een ongelooflijk goede acteerprestatie van de de hoofdrolspeelster Tatiana Maslany. Ik post hier niet vaak, maar ik denk dat veel mensen Orpan Black over het hoofd zullen zien wat echt zonde zou zijn. Kijken dus !!

Het 2e seizoen is bevestigd dus het lijkt geen doodlopende weg te worden.

tot slot wat quotes van imdb user reviews:

it's just high voltage, very hip and modern television. It also has great music and mind-twisting story lines mixed with witty dialog

I watched the first season of Orphan Black in just two days. Yes, it was that addicting. Such a fast-paced first season as well, the thrills never stop, the twists and turns never let down

I do not recall ever being as captivated by a television program as I have been by Orphan Black. It is a masterpiece among the science fiction genre; with dialogue as good as any dramatic program

ORPHAN BLACK is simply a superb show. Its concept is very original concept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een leuke serie inderdaad. Ik ben halverwege seizoen 2 en ben blij dat er een seizoen 3 gaat komen. Verhaal zit goed in elkaar met voldoende actie, plotwisselingen en intriges. Je moet soms wel een beetje je fantasie aanspreken, maar dat lukt me heel behoorlijk, mede dankzij de knap acterende hoofdrolspeelster. Aanrader - zoals Jernx ook al zegt!

EDIT:

[spoiler=S02E08]Zojuist komt de transgender-kloon aanwaaien. Dat karakter vergt bijv. weer veel van mijn fantasie.

bewerkt door Messidonna
Link naar opmerking
Deel via andere websites

*flinke kick*

Dacht niet dat ik hier een topic over had gezien, blijkbaar is die er toch, al kijkt er bijna niemand dus

Wil het niet briljant noemen, maar wel lekker vlotte serie met een geweldige actrice die meerdere rollen op zich neemt. Zit halverwege S2 en het blijft vooralsnog intrigerend, al kan ik me ook voorstellen (hoop van niet) dat het in verdere seizoenen langdradiger gaat worden. Hopen van niet.

En nog een plusje voor Evelyne Brochu die opeens opdook terwijl ik helemaal niet wist dat ze erin meedeed :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb deze serie ook gezien een tijdje terug, ik wist eerst niet of deze serie wat voor mij ging zijn, maar na een paar afleveringen was ik verkocht. Enorm fan van Tatiana, geweldige actrice die meer dan terecht een Emmy heeft gewonnen voor haar acteerprestaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoensfinale van S4 gezien gisteren. Op zo'n moment mis ik het IMDB messageboard, wat gebeurde daar allemaal zeg :cab:

Blijft wel een goeie serie op een constant niveau. Niet TOP maar elk seizoen is voor mij zowat hetzelfde, een beetje slome start maar beter naargelang het vordert.

Helena is wel een baas trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Juca']@Simonsav Je raadt dus aan om door te kijken? Was begin dit seizoen gekapt, omdat ik het gevoel had alsof alles tig keer werd herhaald en constant naar hetzelfde zat te kijken.[/QUOTE] Ja goed, als je echt dat gevoel hebt en je jezelf moet dwingen om te kijken, dan kun je beter gewoon kappen inderdaad
Link naar opmerking
Deel via andere websites