Bruins Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ray Donovan, a professional "fixer" for the rich and famous in LA, can make anyone's problems disappear except those created by his own family. Heb er nu vier van gezien, zijn er zeven uit nu. Heeft ruzie met z'n vader (onderste) constant, maar laat ik er niet al te veel over vertellen. Kijken! Vierde ep stuk gegaan om die vader van hem, laat nog wel weten als je 'm gezien hebt :huhu: Trailer: r36OT6TsHOw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ray Donovan, a professional "fixer" for the rich and famous in LA, can make anyone's problems disappear except those created by his own family. Heb er nu vier van gezien, zijn er zeven uit nu. Heeft ruzie met z'n vader (onderste) constant, maar laat ik er niet al te veel over vertellen. Kijken! Vierde ep stuk gegaan om die vader van hem, laat nog wel weten als je 'm gezien hebt :huhu: Trailer: r36OT6TsHOw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ziet er goed uit! De download staat aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Als ik terug in Nederland ben zal ik deze ook wel even meepikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Ziet er goed uit! De download staat aan. Al gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 Newe, nog geen tijd voor gehad helaas. Zit bovendien nog midden in Suits, Dexter en The Newsroom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten