Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Revolution

steijns

Aanbevolen berichten

Revolution_poster.jpg

Intro:

"We lived in an electric world. We relied on it for everything. And then the power went out. Everything stopped working. We weren't prepared. Fear and confusion led to panic. The lucky ones made it out of the cities. The government collapsed. Militias took over, controlling the food supply and stockpiling weapons. We still don't know why the power went out. But we're hopeful someone will come and light the way."

Goede serie, waar gisteren aflevering 14 van te zien was in Amerika. Momenteel heb ik tot en met aflevering 8 gekeken en vind het een zeer aan te raden serie. Wie volgt deze serie nog meer? Onder andere Billy Burke, Tracy Spiridakos, Giancarlo Esposito, Zak Orth en Elizabeth Mitchell spelen erin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Revolution_poster.jpg

Intro:

"We lived in an electric world. We relied on it for everything. And then the power went out. Everything stopped working. We weren't prepared. Fear and confusion led to panic. The lucky ones made it out of the cities. The government collapsed. Militias took over, controlling the food supply and stockpiling weapons. We still don't know why the power went out. But we're hopeful someone will come and light the way."

Goede serie, waar gisteren aflevering 14 van te zien was in Amerika. Momenteel heb ik tot en met aflevering 8 gekeken en vind het een zeer aan te raden serie. Wie volgt deze serie nog meer? Onder andere Billy Burke, Tracy Spiridakos, Giancarlo Esposito, Zak Orth en Elizabeth Mitchell spelen erin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze volg ik, maar loop nu een paar afleveringen achter.

Hij wordt wel beter nu de karakters bekend zijn en ze meer met het verhaal bezig kunnen.

Als makkelijk entertainment of het goed te doen, je moet er alleen soms niet te lang over na gaan denken. Het is geen breaking bad waar elk detail later in de serie terugkomt en iets betekent.

En Gus is wel weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recensies waren na de eerste afleveringen niet zo goed toch?

Dat was ook meteen de rede dat ik het nooit heb gekeken, ook al was ik heel enthousiast na de trailer.

Zijn wel genomineerd bij de Saturn awards. Er zijn veel vragen aan het begin, over hoe en wat, maar deze worden naderhand uitgelegd. Die Esporito speelt echt goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag waren de eerste twee afleveringen op Veronica. Was wel vermakelijk, denk dat ik maandag wel weer ga kijken.

Ben hem blijven kijken en heb er zeker geen spijt van. Volgende week de laatste twee afleveringen van het eerste seizoen. Rest van de week dan vrij, dus denk dat ik dan aan het tweede seizoen ga beginnen. Neem aan dat die niet meteen na seizoen 1 op Veronica wordt uitgezonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites