steijns Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Intro: "We lived in an electric world. We relied on it for everything. And then the power went out. Everything stopped working. We weren't prepared. Fear and confusion led to panic. The lucky ones made it out of the cities. The government collapsed. Militias took over, controlling the food supply and stockpiling weapons. We still don't know why the power went out. But we're hopeful someone will come and light the way." Goede serie, waar gisteren aflevering 14 van te zien was in Amerika. Momenteel heb ik tot en met aflevering 8 gekeken en vind het een zeer aan te raden serie. Wie volgt deze serie nog meer? Onder andere Billy Burke, Tracy Spiridakos, Giancarlo Esposito, Zak Orth en Elizabeth Mitchell spelen erin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 23 april 2013 Auteur Share Geplaatst 23 april 2013 Intro: "We lived in an electric world. We relied on it for everything. And then the power went out. Everything stopped working. We weren't prepared. Fear and confusion led to panic. The lucky ones made it out of the cities. The government collapsed. Militias took over, controlling the food supply and stockpiling weapons. We still don't know why the power went out. But we're hopeful someone will come and light the way." Goede serie, waar gisteren aflevering 14 van te zien was in Amerika. Momenteel heb ik tot en met aflevering 8 gekeken en vind het een zeer aan te raden serie. Wie volgt deze serie nog meer? Onder andere Billy Burke, Tracy Spiridakos, Giancarlo Esposito, Zak Orth en Elizabeth Mitchell spelen erin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Kan mij zo aan de moeder van Charlie ergeren, terwijl ze in Lost nog gewoon tof was :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Nooit van gehoord... :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 GIancarlo Esposito is wel een baas _O_ Was die iig in Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Recensies waren na de eerste afleveringen niet zo goed toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Recensies waren na de eerste afleveringen niet zo goed toch? Dat was ook meteen de rede dat ik het nooit heb gekeken, ook al was ik heel enthousiast na de trailer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 24 april 2013 Share Geplaatst 24 april 2013 Deze volg ik, maar loop nu een paar afleveringen achter. Hij wordt wel beter nu de karakters bekend zijn en ze meer met het verhaal bezig kunnen. Als makkelijk entertainment of het goed te doen, je moet er alleen soms niet te lang over na gaan denken. Het is geen breaking bad waar elk detail later in de serie terugkomt en iets betekent. En Gus is wel weer goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 25 april 2013 Auteur Share Geplaatst 25 april 2013 Recensies waren na de eerste afleveringen niet zo goed toch? Dat was ook meteen de rede dat ik het nooit heb gekeken, ook al was ik heel enthousiast na de trailer. Zijn wel genomineerd bij de Saturn awards. Er zijn veel vragen aan het begin, over hoe en wat, maar deze worden naderhand uitgelegd. Die Esporito speelt echt goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Pilot kijken, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Deze serie .. :) Zoveel holes, onjuistheden, vage dingen dat het gewoon niet eens meer leuk is om er naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik vind het wel een vermakelijke serie. Tuurlijk zijn er veel vragen, maar ik geef ze nog even de tijd deze te beantwoorden. Ik vind het persoonlijk al wel wat duidelijker worden de laatste paar afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Maandag waren de eerste twee afleveringen op Veronica. Was wel vermakelijk, denk dat ik maandag wel weer ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AtaKaka Geplaatst 20 november 2013 Share Geplaatst 20 november 2013 Ik ben bij deze serie in seizoen 2, aflevering 8. In het begin is het inderdaad wat vaag misschien, maar ik garandeer je, het is de moeite waard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Maandag waren de eerste twee afleveringen op Veronica. Was wel vermakelijk, denk dat ik maandag wel weer ga kijken. Ben hem blijven kijken en heb er zeker geen spijt van. Volgende week de laatste twee afleveringen van het eerste seizoen. Rest van de week dan vrij, dus denk dat ik dan aan het tweede seizoen ga beginnen. Neem aan dat die niet meteen na seizoen 1 op Veronica wordt uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten