Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Kpop!

Sick Blik

Aanbevolen berichten

17 dagen later en vind de nieuwe Sistar19 opeens heel tof geworden. Ongelooflijk hoe die zo gegroeid is op me. :cab:

Zal nog wel wat dingetjes neerzetten hier die me wel zijn bevallen de laatste weken:

uM5ApeYC4Iw

ykmnm8i7S28

jUMQkzxB93g

RIr7mPn2-6k

HTN5mcIABg4

ZpMScAlOzHo

_5_4jPhiopc

4p3cKsDCA0Y

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk concept idd, die ene meid is trouwens al 27 he, redelijk oud voor een idol. Vind het nummer trouwens wat minder klinken, tekst is geniaal however.

Mja release van het jaar tot nu toe is uit, durf ik te zeggen. Nieuwe Girl's Day, wat een dance-track zeg. En een tribute naar Mr. van Kara met de bretels. _O_

O en Yura, fucking hot zeg, niet normaal. Minah ook:

iUtGJtyoIfg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint al wat te growen op me, vandaag zelfs in mijn hoofd gehad. PSY is wel echt een baas wat dat betreft, flikt het gewoon weer. Verder vet dat veel mensen ook Abracadabra leren kennen nu, hopelijk gaan ze Gentleman ook bij uitgaansgelegenheden draaien, mijn Abracadabra dansskills zijn namelijk uitmuntend.

Over growers gesproken, de nieuwe PohMinitee:

H-IJWqIHioA

Lied von dik eerst matig, maar hij growt al erg gauw op me, Verder is de vid vet en is iedereen hot. Vooral Namji. _O_

Mja het beste deze week moet nog komen, maandag de nieuwe T-ara. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meh, weet niet wat ik van de nieuwe van 4Minute moet denken, moet het nog een paar keer luisteren denk ik.

Komende week ook de nieuwe Secret, maar wordt waarschijnlijk zo'n happy liedje. Geen nieuwe Talk That dus.

Ja moest gelijk aan Loving U van Sistar denken toen ik het zag. Dat vind ik een heerlijk vrolijk cute nummer dus als die erop lijkt vind ik het geen probleem, maar zal wel niet zo'n feest zijn. Secret's cute concepts vind ik maar niks. Zinger (naam veranderd trouwens naar dr echte naam, Hana volgens mij.) en Hyosung zie ik dat niet echt uitvoeren, Sunhwa ook niet echt trouwens, alleen Jieun.

Maar maandag moet het hem worden hoor, release van het jaar. My body is ready.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, viel ook wel in de lijn der verwachting natuurlijk. Maar van al hun happy liedjes vind ik deze wel de beste, denk ik.

What's Your Name van 4Minute begin ik ook steeds meer te waarderen.

Ga vandaag trouwens Girl's Day eens goed checken. Vind Expectation echt een heerlijk nummer na een paar luisterbeurten.

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites