Sanders Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 (bewerkt) Hey [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; spreek eens met die jongen af ;c Inb4 spreek zelf eens met die jongen af oid. 25 juli 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Lennard, in het begin ging ik altijd alleen naar feesten, uiteindelijk ontmoet je genoeg mensen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Sk bij Feyenoord vriend, maar ik weet niet of het zo leuk is als ik de hele tijd in hoekje staat ofzo als ik er ben zonder mensen die ik ken. Feyenoord voetbalt ook lang niet altijd zaterdags he huhu. Maar als je niemand hebt om mee te gaan is wel kut ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Sk bij Feyenoord vriend, maar ik weet niet of het zo leuk is als ik de hele tijd in hoekje staat ofzo als ik er ben zonder mensen die ik ken. Binnen no-time heb je genoeg vrienden, geloof mij ;) Over CRAFT, we zaten om kwart voor 10 in de bus, uiteindelijk om half 2 aangekomen en direct naar de Main gegaan om flink uit mn plaat te gaan. Er hing zo'n lekker sfeertje, ziek hard genoten van Noisecontrollers een half uurtje, iedereen hoorde je ook: Jaaa heerlijk, om 5 uur naar de tijdmachine en niet meer weg daar! Toen ze ineens zeiden dat het afgelast was dacht ik echt wtf, kan prima zo. Main stond tussen de gebouwen in dus daar was geen wind, het regende alleen hard maar dat is wel te overzien. Nu zie je foto's van het terrein en dan is het wel begrijpelijk. Heerlijke terugreis gehad :mrgy: Super veel waren flink op het hoogtepunt in de bus, dat was wel mooi :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 CRAFT... Man man man wat baal ik hier toch ontzettend van zeg. Wij wilden rond 13:00 vertrekken hier. Enorme hoosbui, dus besloten om nog even te wachten. Ondertussen kwamen er steeds meer geruchten dat het stopgezet zou worden ivm de veiligheid. 1 van onze groep heeft toen Jeroen (Organisatie) gebeld met de vraag of de geruchten waar waren. Hij zei dat ze het nog aan het overleggen waren, maar in zijn stem was de pijn te horen dat hij het zou moeten stopzetten. Vreselijk om zoiets te moeten meemaken als organisator. Een jaar lang aan voorbereidingen en dan dit. Zo ontzettend zonde. Toen om 17:00 het officiële bericht kwam kon ik niets anders doen dan Jeroen een riem onder het hart te steken. We zijn vervolgens naar Zwaag gegaan waar een maatje woont en hebben daar de huiskamer meubelvrij gemaakt en daar een dik feestje gehouden. Alle omwonende buren waren namelijk op vakantie. Top nacht gehad. Wat ik verder onbegrijpelijk vind is dat er van die droeftoeters zijn die op de FB Pagina van Lose Your Mind gelijk lopen te zeiken. Gewoon niet snappen dat achter een feest een enorme organisatie staat en dat er gewoon goed besproken moet worden hoe dit opgelost gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Je slaat de kop op de spijker met je laatste alinea (ik denk draai het ook even om ;c), droeftoeters ja ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 De set van Thera op HardClassics on the Beach staat online!! Wil je m downloaden zodat je m gewoon op je telefoon kan zetten zonder dat het je data kost? Plak dan de link even op deze site, converteren en downloaden maar. http://anything2mp3.com/nl Vervolgens kan je de MP3 op je telefoon zetten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Je slaat de kop op de spijker met je laatste alinea (ik denk draai het ook even om ;c), droeftoeters ja ;e Kaart voor craft is ook volgende editie te gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Mocht ik deze ooit een keer live horen he, ik word helemaal gek zo mooi :love: :love: Ook kwalitatief ontzettend goed in elkaar gezet, mja dat is Ophidian (h) [YOUTUBE]oDTg4UO8NVI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Zijn er nog meer Decibel Weekenders hier? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Helaasch niet. Eerstvolgende feestje is pas 7 november, Superbash. Krijg dat kaartje voor m'n verjaardag, verder echt geen geld :((( janken. 18 september nog DangerouzMinds in Lucky, ook altijd mooi. :D B-Front, JoS, Outbreak, Regain (?), Anime (?) en MC Nolz treden op. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Helaasch niet. Eerstvolgende feestje is pas 7 november, Superbash. Krijg dat kaartje voor m'n verjaardag, verder echt geen geld :((( janken. 18 september nog DangerouzMinds in Lucky, ook altijd mooi. :D B-Front, JoS, Outbreak, Regain (?), Anime (?) en MC Nolz treden op. :) Regain ken je niet? Is een de nieuwe hype a la radical en warface, nóg harder ook natuurlijk.. Zoek for the street regain remix maar eens op. Push it to the limit is ook wel bekend van hem. Oh en Anime is ook bekend, Italiaanse hardcore dj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spits Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Zijn er nog meer Decibel Weekenders hier? :D Ben gisteren geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Regain ken je niet? Is een de nieuwe hype a la radical en warface, nóg harder ook natuurlijk.. Zoek for the street regain remix maar eens op. Push it to the limit is ook wel bekend van hem. Oh en Anime is ook bekend, Italiaanse hardcore dj Ja goh, ik zei dus dat ik m niet kende maar die for the streets remix had ik al in mn muzieklijstje :D vind dat overigens echt een GRUWELIJK nummer. Zet vaak hardstyle op bij hond uitlaten en bij die plaat ga ik gewoon helemaal los op straat. Zal m in de gaten houden iig :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Enigste feest waarbij Feyenoord niet thuis speelt de dag erna :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Wie gaan er Ground Zero morgen? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Wie gaan er Ground Zero morgen? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Ik zit in Finland, zal dus lastig worden:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Wie gaan er Ground Zero morgen? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Ik ga niet. Decibel is mijn laatste feestje geweest. Nu even rustig aan. Volgende feest word pas ASOT. Dan kom ik even terug naar NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Ik ga niet. Decibel is mijn laatste feestje geweest. Nu even rustig aan. Volgende feest word pas ASOT. Dan kom ik even terug naar NL. Terug naar Nederland? Oh ben het al aan het lezen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 augustus 2015 Share Geplaatst 28 augustus 2015 Terug naar Nederland? Oh ben het al aan het lezen (y) (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Wie gaan er Ground Zero morgen? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Ging al niet en moet maandag afstudeerpresentatie houden dus nu al helemaal niet meer. ;c Mn broertje gaat wel, lange slungel die lomp twents praat. Kan niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 30 augustus 2015 Share Geplaatst 30 augustus 2015 Ik ben geweest Sander, gaat er iemand hier volgende week naar Zaandam, TWAH? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ik ben geweest Sander, gaat er iemand hier volgende week naar Zaandam, TWAH? Nope technofeestje bij in de stad (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Die nieuwe van Mad Dog : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Ik ben geweest Sander, gaat er iemand hier volgende week naar Zaandam, TWAH? Heel misschien, even kijken of ik gastenlijstplekken krijgen kan. Anders niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten