Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hele tijd hangar en afsluiter party raiser. Met afstand me beste feest ooit dit

De set van Drokz ging ook ongelofelijk hard. Man man man... Daarna snel naar Partyraiser gegaan, mooi plekje aan de zijkant weten te bemachtigen met ruimte om nog het laatste uurtje alles te geven. Heerlijk.

Alleen was het iets minder dat men onze bus had omgewisseld voor een andere. Ineens hadden we een rode bus ipv een gele. Flink zoeken dus en hij bleek ook nog eens helemaal achteraan te staan. Dus dat stuk terug lopen was wel wat minder. Gelukkig daarna wel heel snel in ons huisje en het feestje nog even flink laten doorgaan :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kon laatste uur echt amper weer wat, heb altijd zieke spierpijn al aan de zijkant van me heupen op feestjes. Naja dan weet je in elk geval dat je daarvoor goed los bent gegaan.

was ook weer een paradijs qua mooie vrouwen trouwens (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kon laatste uur echt amper weer wat, heb altijd zieke spierpijn al aan de zijkant van me heupen op feestjes. Naja dan weet je in elk geval dat je daarvoor goed los bent gegaan.

was ook weer een paradijs qua mooie vrouwen trouwens (Y)

T was inderdaad een waar paradijs. Man man man, heerlijk :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sans Souci had een speciale avond met hem als hoofdrol en die avond is geannuleerd omdat Partyraiser een andere boeking erbij heeft gekregen. Q eist van haar dj's dat ze geen andere boekingen op die avond hebben. Qlimax en die avond vallen tegelijk. 1+1=2.

Ik zou het zelf ENORM zonde vinden als Partyraiser op Qlimax staat. Q wil de afsluiter vaak toegangelijk houden... En laat de stijl van Partyraiser dat nou net niet zijn. Als hij echt z'n eigen gang mag gaan draait ie die zaal binnen 2 minuten leeg. Dus ik vrees dat Q hem een hele hoop restricties zal opleggen.

Promo heeft ooit Q-Dance eens geweigerd toen hij gevraagd werd door Q om Qlimax af te sluiten, dit ivm opgelegde regels betreft zn set. Tevens zou hij toen ook maar 30 minuten krijgen.

bewerkt door iJefferd
Link naar opmerking
Deel via andere websites