Mitashi Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ja hoor, in blauwe poncho (h), de echte liefhebbersss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ach de hardstyle van nu is ook lekker, maar 2005/2010 kan ik ook zeker aanbevelen (H). Mehhhhhhh Man man man wat kijk ik uit naar het Decibel weekend :D Partyraiser op de pre :love: Partyspacerd (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Man man man wat kijk ik uit naar het Decibel weekend :D Partyraiser op de pre :love: Digital Punk, E-Force en Radical Redemption op de after :love::love:, al ben ik behoorlijk RR moe intussen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Partyspacerd (h) Partynuchtert. Digital Punk, E-Force en Radical Redemption op de after :love::love:, al ben ik behoorlijk RR moe intussen.. Nee denk niet dat ik die mee zal pakken xD. Ik denk dat ik afsluit bij de hardcore (denk dat Partyraiser mag sluiten) of lekker bij de Darkness waar Drokz of TSS waarschijnlijk zal afsluiten. Of fuck, bij de early zelfs. Frantic Freak! Maximale herrie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Partynuchtert. Het hele weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Het hele weekend? Grote kans van wel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik ga ook weer Decibel weekend. Welke camping sta je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Gewoon Beekse Bergen sta ik. We zijn met ongeveer 28 man :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Draai je foto dan even op zn minst. Op mijn mobiel staat hij normaal :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Nieuwe areas toegevoegd aan Q-Base :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Nieuwe areas toegevoegd aan Q-Base :D Wanneer is Paradox of Pandemonium? Ben nu ff een paar setjes van Sequence & Ominous aan het luisteren.. Millennium Hardcore oh wat machtig mooi :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Wanneer is Paradox of Pandemonium? Ben nu ff een paar setjes van Sequence & Ominous aan het luisteren.. Millennium Hardcore oh wat machtig mooi :D Pandemonium is 6 december pas. Paradox geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Pandemonium is 6 december pas. Paradox geen idee. Even de line-up afwachten, is nog niet bekend als ik pf mag geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 (bewerkt) wie allemaal qbase van hier dan? Blijft lekkaaahhhhh 5 augustus 2014 bewerkt door jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 wie allemaal qbase van hier dan? Blijft lekkaaahhhhh Ik ben aanwezig, uiteraard. Aus aan en gaan :). Lekker weekendje Centre Parcs er aan geplakt :D. Lekker setje idd Jarno. Dat stukje vanaf de 39e minuut. Genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ground Zero, Q-Base staan vast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 Ground Zero, mijn verjaardag :D Dan maar weer eens na meer dan een half jaar aan de pilleng ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 (bewerkt) Ground Zero, mijn verjaardag :D Dan maar weer eens na meer dan een half jaar aan de pilleng ;c Samen verjaardag vieren met Sander? :O Waarschijnlijk 1e feest aan de slag als Theracords Ambassadeur :D 6 augustus 2014 bewerkt door CB92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Ground Zero, mijn verjaardag :D Dan maar weer eens na meer dan een half jaar aan de pilleng ;c Haha maatjes van mij boos dat ik me verjaardag dan vier, ben de 31ste jarig en nog serieus overwogen om te gaan met mannetje of 50. Uiteindelijk maar bbq hier bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Wie gaan er nou allemaal Decibel? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Wie gaan er nou allemaal Decibel? :D Ik, maar word nog lastig om er te komen..... Krijg net een mailtje van Event Travel dat onze opstapplaats vanuit Groningen is geannuleerd en dat de dichtsbijzijnde opstapplaats Amsterdam of Utrecht is, auto kan ik niet gebruiken van m'n ouders. Nu maar even kijken hoe we dat op gaan lossen. Mooi kutttt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Binnenkort ga ik maar eens starten met een Headhunterz (incl. aliassen) tribute, maar eerst even de theorie van de tracks leren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Dan hoef je de laatste 2/3 jaar niet er inm te gooien. Imo te commercieel gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Ja zit ik idd ook aan te denken, tenzij er wat tracks bij zitten die ik zelf gewoon gaaf vind. Het gaat dan trouwens wel om de hardstyle aliassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Wat is de theorie van z'n tracks dan? Iemand nog belang bij 2 Decibel weekend tickets + safari camping? Wij hebben besloten om alleen de zaterdag te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten