Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Partyspacerd (h)

Partynuchtert.

Digital Punk, E-Force en Radical Redemption op de after :love::love:, al ben ik behoorlijk RR moe intussen..

Nee denk niet dat ik die mee zal pakken xD. Ik denk dat ik afsluit bij de hardcore (denk dat Partyraiser mag sluiten) of lekker bij de Darkness waar Drokz of TSS waarschijnlijk zal afsluiten. Of fuck, bij de early zelfs. Frantic Freak!

Maximale herrie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ground Zero, mijn verjaardag :D Dan maar weer eens na meer dan een half jaar aan de pilleng ;c

Samen verjaardag vieren met Sander? :O

Waarschijnlijk 1e feest aan de slag als Theracords Ambassadeur :D

bewerkt door CB92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ground Zero, mijn verjaardag :D Dan maar weer eens na meer dan een half jaar aan de pilleng ;c

Haha maatjes van mij boos dat ik me verjaardag dan vier, ben de 31ste jarig en nog serieus overwogen om te gaan met mannetje of 50. Uiteindelijk maar bbq hier bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie gaan er nou allemaal Decibel? :D

Ik, maar word nog lastig om er te komen..... Krijg net een mailtje van Event Travel dat onze opstapplaats vanuit Groningen is geannuleerd en dat de dichtsbijzijnde opstapplaats Amsterdam of Utrecht is, auto kan ik niet gebruiken van m'n ouders. Nu maar even kijken hoe we dat op gaan lossen. Mooi kutttt

Link naar opmerking
Deel via andere websites