Sanders Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Minder van wat soort feesten? Feesten als Genadeloos bedoel je? Zo ja, nee meer van dat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 september 2013 Share Geplaatst 28 september 2013 Minder van wat soort feesten? Feesten als Genadeloos bedoel je? Zo ja, nee meer van dat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 30 september 2013 Share Geplaatst 30 september 2013 Allemachtig wat ben ik brak :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 https://soundcloud.com/dennisvromans-1/udj-contest-zaenity-maniacs Mix voor Zaenity DJ Contest Mijn inzending voor een DJ Contest. Tracklist: 1) Abyss & Judge - Maniacs 2) Zany & Code Black ft. DV8 Rocks - Survive 3) The Vision - Friends 4) Inner Heat - 2 Gether 5) Abyss & Judge vs Nitrouz - Insane 6) Kronos - Pandemonio 7) Headhunterz - Headshot 8) Digital Punk - Creatures Of The Night(Loudness 2012 Anthem) Was best lekker bezig tot ik ineens zag oeps bijna 30 mins :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molotovie Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Er zijn gelukkig weer zat knalnummers uitgebracht de laatste tijd:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Jippie :D https://partyflock.nl/party/256685:Ophidian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 5 oktober 2013 Share Geplaatst 5 oktober 2013 Kaartjes voor Freaqshow binnen! Nu beginnen met Pre-party voor XQH :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 5 oktober 2013 Share Geplaatst 5 oktober 2013 Vanavond pussylounge ! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 oktober 2013 Share Geplaatst 13 oktober 2013 Theracords Celebrates was een meer dan uitstekend feestje, 2e keer in 3 weken naar Luxor Live geweest en wat een brute locatie. Top geluid, gezelligheid en Thera vs Geck-O de bazenset van de nacht, heerlijk om al die oudere nummers weer eens te horen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Volgende week zaterdag Thrillogy (l) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Hardstyle & Hardcore #3 Volgende week zaterdag Thrillogy (l) Fackk.. Ga jij ook? Toch maar eens goed over nadenken dan om alsnog te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Ja eindelijk 4 gasten binnen onze ajax groep die ook gaan. Mooi avondje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Daar ga ik ook heen. M'n eerste feestje weer in een jaar tijd ofzo. Echt zin in:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Fackk.. Ga jij ook? Toch maar eens goed over nadenken dan om alsnog te gaan. Goan Jeff :D Ja eindelijk 4 gasten binnen onze ajax groep die ook gaan. Mooi avondje :) Ff meeten Jarno :P Daar ga ik ook heen. M'n eerste feestje weer in een jaar tijd ofzo. Echt zin in:D Welke stage vooral? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Pm maar je nummer kunnen we wel ff kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Is goed (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Welke stage vooral? :P Allebei de hardstyle stages. Beetje afwisselen, maatje van me die maakt altijd een schema van waar we heen gaan. Maar dat lukt de eerste twee uurtjes en dan ben je toch de weg kwijt en sta je overal:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Allebei de hardstyle stages. Beetje afwisselen, maatje van me die maakt altijd een schema van waar we heen gaan. Maar dat lukt de eerste twee uurtjes en dan ben je toch de weg kwijt en sta je overal:P Haha, achja ik zal voornamelijk Adaro staan. Alleen sowieso uitstapje naar The Sickest Squad :P Misschien B-Frontliner en Atmozfears maar niet zeker :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Misschien dat ik wel ga... Aus aan en lekker de hele nacht bij de hardcore. Of gewoon lekker m'n korte broek aan en hele nacht dwalen :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=enpcPmuTojU Nou, mixje ook maar eventjes op YT gepleurd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Mensen die Q-Dance radio luisteren? Lekkere klassiekers hoor, top 1000. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Sommige nummers staan gewoon veels te laag :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 Mensen die Q-Dance radio luisteren? Lekkere klassiekers hoor, top 1000. Ik luister voortaan alleen maar q-dance radio ook vanwege de tracks maar ook vanwege de bass deze is veel beter dan bij slamhardsyle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Ik luister voortaan alleen maar q-dance radio ook vanwege de tracks maar ook vanwege de bass deze is veel beter dan bij slamhardsyle. Ben jij Lenny op hardtraxx? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 26 oktober 2013 Share Geplaatst 26 oktober 2013 Vanavond geen Trillogy voor mij. Gisteren van de trap gevallen en de dokter vond het niet verstandig te gaan. Dikke blauw-groene plek op m'n heup en kan amper normaal lopen. Kaartje maar snel verkocht en vanavond lekker voetbal kijken. Kutzooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten