CB92 Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Hahahaha ja ik weet wie dat was :r Ik nu ook :r Zag het op Hardtraxx staan haha xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Hahahaha ja ik weet wie dat was :r Wie was het dan? :xd: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Jeej :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Jeej :D Gaan we zeker even meeten Sanders? (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Let's do it, ben alleen denk ik vrijwel niet bij de hardstyle te vinden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Wie waren hier ook alweer op Ground Zero komend weekend? Ik heb net ook kaartje gekocht. Weet dat @Stefan Hellmond; ook gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Ja zeker, lekker mn verjaardag vieren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Nice, net even kaartje op de kop getikt voor 30 euro. Ga je 'nuchter' of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Let's do it, ben alleen denk ik vrijwel niet bij de hardstyle te vinden :) Ik ben overal en nergens! Ik wordt bijna de hele nacht geleid door een stel gekken om mijn verjaardag te vieren :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 (bewerkt) Nice, net even kaartje op de kop getikt voor 30 euro. Ga je 'nuchter' of wat? Nope, denk pep van 70 %, dus ben bijna nuchter ;c Ik ben overal en nergens! Ik wordt bijna de hele nacht geleid door een stel gekken om mijn verjaardag te vieren :-D Haha nice, maar ook hier ben ik denk ik wat minder bij de hardstyle te vinden. Must sees voor mij zijn Ophidian Live, Cellrock, Clock Kid, Wavolizer, Mindustries, The Outside Agency en Tymon Live. De rest zie ik allemaal wel :) Zoals je ziet zitten bij de must sees qua hardstyle alleen Cellrock, Clock Kid en Wavolizer gedeeltelijk. 28 augustus 2013 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Nope, denk pep van 70 %, dus ben bijna nuchter ;c Haha nice, maar ook hier ben ik denk ik wat minder bij de hardstyle te vinden. Must sees voor mij zijn Ophidian Live, Cellrock, Clock Kid, Wavolizer, Mindustries, The Outside Agency en Tymon Live. De rest zie ik allemaal wel :) Ik heb nog geen echte must-see's.. Maar heb je een beetje vaste plek? Ik zal te herkennen zijn aan een feesthoedje, vlaggen om me heen gewikkeld met 20 erom heen. Aantal buttons, een wit shirt met een foto van 2 dames die het allemaal regelen (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Nope, denk pep van 70 %, dus ben bijna nuchter ;c Nice, ja ik wil ook niet te gek doen. Volgende morgen om half 11 al voetballen:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Nice, ja ik wil ook niet te gek doen. Volgende morgen om half 11 al voetballen:cab: Als je een goede pil hebt kan je gewoon wel een pilletje nemen hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Als je een goede pil hebt kan je gewoon wel een pilletje nemen hoor ;) Yeah I know, maar me ogen zien er dan zo fucked up moe uit. + moet ook nog werken die dag dus dan ben ik compleet gesloopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 (bewerkt) Yeah I know, maar me ogen zien er dan zo fucked up moe uit. + moet ook nog werken die dag dus dan ben ik compleet gesloopt Gewoon dan inderdaad wat pep nemen! Beste Dennis Vromans. Wij hebben besloten dat jij de winnaar ben en jij je verjaardag mag vieren met wat extra geld. Natuurlijk is het super leuk je verjaardag te vieren en dit op Q-Base te mogen doen. Wij hebben een kleine vergissing gemaakt maar hoop dat jij ons dit niet kwalijk neemt. Het gaat om een standaard ticket en geen VIP dit komt omdat ze door de max toegelaten mensen heen zaten. Mij was dit verder ook niet bekend maar kan er niks anders van maken en hoop daarom dat je met een gewoon ticket ook al blij ben. Wij gaan er voor zorgen dan jij volgende week op Donderdag 5 September jou ticket in de mail heb. Zou jij ons willen laten weten of het naar dit email - adres gestuurd kan worden wat hier boven vermeld word. Wij wensen jou een super fijne verjaardag op Q-Base 2014 Het Defqon1editions.nl team. Voor vragen kan je ons altijd mailen. Hoppa, gratis naar Q-base :D 28 augustus 2013 bewerkt door CB92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Huh hoe heb je dat geregeld? :p Ik had ook een keer een idee met mij verjaardag naar een feest te gaan. Maar nooit echt van gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Gewoon dan inderdaad wat pep nemen! Beste Dennis Vromans. Wij hebben besloten dat jij de winnaar ben en jij je verjaardag mag vieren met wat extra geld. Natuurlijk is het super leuk je verjaardag te vieren en dit op Q-Base te mogen doen. Wij hebben een kleine vergissing gemaakt maar hoop dat jij ons dit niet kwalijk neemt. Het gaat om een standaard ticket en geen VIP dit komt omdat ze door de max toegelaten mensen heen zaten. Mij was dit verder ook niet bekend maar kan er niks anders van maken en hoop daarom dat je met een gewoon ticket ook al blij ben. Wij gaan er voor zorgen dan jij volgende week op Donderdag 5 September jou ticket in de mail heb. Zou jij ons willen laten weten of het naar dit email - adres gestuurd kan worden wat hier boven vermeld word. Wij wensen jou een super fijne verjaardag op Q-Base 2014 Het Defqon1editions.nl team. Voor vragen kan je ons altijd mailen. Hoppa, gratis naar Q-base :D _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Huh hoe heb je dat geregeld? :p Ik had ook een keer een idee met mij verjaardag naar een feest te gaan. Maar nooit echt van gekomen Was een soort van wedstrijd, iemand die het meest orgineelst was kon een gratis kaartje winnen. Ik was niet orgineel maar een vriendin van mij wel :-D Maar omdat ik dus een verdomd goede reden had dat ik dan meer naar de kloten kon gaan van dat geld gewonnen (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 september 2013 Share Geplaatst 1 september 2013 Ground Zero _O_ O_O _O_ Ik zweer je, ik heb hier geen woorden voor zo gigantisch vet was dit :D Nja heb wel wat meer woorden die ik er aan wil besteden, maar dat doe ik pas als ik geslapen heb. Een nadeel was wel dat we *********** 4 uur hebben gedaan om van Busloo naar Nijmegen te komen, door spoorwerkzaamheden ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Hoppa ook mijn Q-base ticket binnen :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Hoppa ook mijn Q-base ticket binnen :love: Waar ben jij te vinden dan bij Q-Base? Ik vooral USB, DYOA (Into the Dark Lands) en PRSPCT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Waar ben jij te vinden dan bij Q-Base? Ik vooral USB, DYOA (Into the Dark Lands) en PRSPCT. Overal en nergens ;) Ik zal je anders even mijn nummer geven. Ik zal ook langs PRSPCT gaan maar moet eventjes de TT afwachten (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 september 2013 Share Geplaatst 3 september 2013 Prima PM maar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Volgende keer wel op het fietspad he;c. g6rKQhq0Mj8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Q-base uitverkocht :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten