Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nice, net even kaartje op de kop getikt voor 30 euro. Ga je 'nuchter' of wat?

Nope, denk pep van 70 %, dus ben bijna nuchter ;c

Ik ben overal en nergens! Ik wordt bijna de hele nacht geleid door een stel gekken om mijn verjaardag te vieren :-D

Haha nice, maar ook hier ben ik denk ik wat minder bij de hardstyle te vinden. Must sees voor mij zijn Ophidian Live, Cellrock, Clock Kid, Wavolizer, Mindustries, The Outside Agency en Tymon Live. De rest zie ik allemaal wel :)

Zoals je ziet zitten bij de must sees qua hardstyle alleen Cellrock, Clock Kid en Wavolizer gedeeltelijk.

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope, denk pep van 70 %, dus ben bijna nuchter ;c

Haha nice, maar ook hier ben ik denk ik wat minder bij de hardstyle te vinden. Must sees voor mij zijn Ophidian Live, Cellrock, Clock Kid, Wavolizer, Mindustries, The Outside Agency en Tymon Live. De rest zie ik allemaal wel :)

Ik heb nog geen echte must-see's.. Maar heb je een beetje vaste plek?

Ik zal te herkennen zijn aan een feesthoedje, vlaggen om me heen gewikkeld met 20 erom heen. Aantal buttons, een wit shirt met een foto van 2 dames die het allemaal regelen (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yeah I know, maar me ogen zien er dan zo fucked up moe uit. + moet ook nog werken die dag dus dan ben ik compleet gesloopt

Gewoon dan inderdaad wat pep nemen!

Beste Dennis Vromans.

Wij hebben besloten dat jij de winnaar ben en jij je verjaardag mag vieren met wat extra geld.

Natuurlijk is het super leuk je verjaardag te vieren en dit op Q-Base te mogen doen.

Wij hebben een kleine vergissing gemaakt maar hoop dat jij ons dit niet kwalijk neemt.

Het gaat om een standaard ticket en geen VIP dit komt omdat ze door de max toegelaten mensen heen zaten.

Mij was dit verder ook niet bekend maar kan er niks anders van maken en hoop daarom dat je met een gewoon ticket ook al blij ben.

Wij gaan er voor zorgen dan jij volgende week op Donderdag 5 September jou ticket in de mail heb.

Zou jij ons willen laten weten of het naar dit email - adres gestuurd kan worden wat hier boven vermeld word.

Wij wensen jou een super fijne verjaardag op Q-Base 2014

Het Defqon1editions.nl team.

Voor vragen kan je ons altijd mailen.

Hoppa, gratis naar Q-base :D

bewerkt door CB92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon dan inderdaad wat pep nemen!

Beste Dennis Vromans.

Wij hebben besloten dat jij de winnaar ben en jij je verjaardag mag vieren met wat extra geld.

Natuurlijk is het super leuk je verjaardag te vieren en dit op Q-Base te mogen doen.

Wij hebben een kleine vergissing gemaakt maar hoop dat jij ons dit niet kwalijk neemt.

Het gaat om een standaard ticket en geen VIP dit komt omdat ze door de max toegelaten mensen heen zaten.

Mij was dit verder ook niet bekend maar kan er niks anders van maken en hoop daarom dat je met een gewoon ticket ook al blij ben.

Wij gaan er voor zorgen dan jij volgende week op Donderdag 5 September jou ticket in de mail heb.

Zou jij ons willen laten weten of het naar dit email - adres gestuurd kan worden wat hier boven vermeld word.

Wij wensen jou een super fijne verjaardag op Q-Base 2014

Het Defqon1editions.nl team.

Voor vragen kan je ons altijd mailen.

Hoppa, gratis naar Q-base :D

_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh hoe heb je dat geregeld? :p Ik had ook een keer een idee met mij verjaardag naar een feest te gaan. Maar nooit echt van gekomen

Was een soort van wedstrijd, iemand die het meest orgineelst was kon een gratis kaartje winnen. Ik was niet orgineel maar een vriendin van mij wel :-D Maar omdat ik dus een verdomd goede reden had dat ik dan meer naar de kloten kon gaan van dat geld gewonnen (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ground Zero _O_ O_O _O_

Ik zweer je, ik heb hier geen woorden voor zo gigantisch vet was dit :D

Nja heb wel wat meer woorden die ik er aan wil besteden, maar dat doe ik pas als ik geslapen heb. Een nadeel was wel dat we *********** 4 uur hebben gedaan om van Busloo naar Nijmegen te komen, door spoorwerkzaamheden ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ben jij te vinden dan bij Q-Base? Ik vooral USB, DYOA (Into the Dark Lands) en PRSPCT.

Overal en nergens ;) Ik zal je anders even mijn nummer geven. Ik zal ook langs PRSPCT gaan maar moet eventjes de TT afwachten (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites