CB92 Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Volgend jaar moet je ook Hardbass mee pakken! (Y) Toch veel vetter feest dan Qlimax. Misschien dit jaar naar Qlimax, maar blijft toch jammer dat Q-dance te commercieel wordt. Geef mij maar daarom liever B2S :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Hardbass wil ik ook echt volgend jaar. Verder sowieso Qclusive/ander feest in Ziggodome/HMH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Qapital staat ook redelijk vast voor volgend jaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijn_nec Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Waarschijnlijk naar The Qontinent in augustus... Toch zeer benieuwd naar zo'n weekend festival Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Heb kaartje voor pussylounge xxxl in Ahoy. Wil volgend jaar ook naar Thrillogy, loudness(2x) en een keer naar Penoze. De aankomende Penoze ben ik op vakantie. Afgelopen hardbass was op team green na niet zo leuk dus die laat ik schieten. @tijn_nec Qontinent weekend is echt geniaal. Heb daar vorig jaar echt een van de beste weekenden van me leven gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Volgend jaar moet je ook Hardbass mee pakken! (Y) Toch veel vetter feest dan Qlimax. Misschien dit jaar naar Qlimax, maar blijft toch jammer dat Q-dance te commercieel wordt. Geef mij maar daarom liever B2S :) HardBass.. Veel vetter dan Qlimax? Hangt er vanaf wat je wil. Het echte hardbass zoals het ooit eens bedoeld was is niet meer. Als je echt RAW wilt zal de beste optie Loudness zijn. Qapital staat ook redelijk vast voor volgend jaar :) Meest waardeloze feest van mij dit jaar. Zwaar overschat. Frequencerz die een nummer 10 bpm LAGER draaien dan dat het daadwerkelijk hoort. Setjes die mixtechnisch en kwa opbouw waardeloos in elkaar staken. Nee, Qapital heeft zijn kans gehad. Heb kaartje voor pussylounge xxxl in Ahoy. Wil volgend jaar ook naar Thrillogy, loudness(2x) en een keer naar Penoze. De aankomende Penoze ben ik op vakantie. Afgelopen hardbass was op team green na niet zo leuk dus die laat ik schieten. @tijn_nec Qontinent weekend is echt geniaal. Heb daar vorig jaar echt een van de beste weekenden van me leven gehad. PussyLounge XXL. Jammer dat B2S deze kant op gaat. De charme van Pussy Lounge was juist dat kleinere, exclusievere, nu word het gewoon weer een nieuwe koe om uit te melken. Thrillogy was afgelopen jaar ook matig. 2 jaar terug was het afgeladen en ijzersterke setjes gehoord. Afgelopen jaar moesten ze de zalen verkleinen omdat de kaartverkoop vies tegen viel. Loudness, zeker pakken. Vooral als je liefhebber van Raw bent. Ik hoop weer op het Klokgebouw in Eindhoven. Top lokatie en super geluid. Penoze : Aanrader, vooral in de Kdanz in Schagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Seker Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Dreamfields was weer geweldig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Denk dat adaro een eigen zaal krijgt bij Thrillogy dus dan gaan we daar natuurlijk met heel Schaijk naartoe. Klokgebouw is idd erg vet. Beste locatie waar ik ben geweest en ook mooiste feest en beste after :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juli 2013 Share Geplaatst 3 juli 2013 HardBass.. Veel vetter dan Qlimax? Hangt er vanaf wat je wil. Het echte hardbass zoals het ooit eens bedoeld was is niet meer. Als je echt RAW wilt zal de beste optie Loudness zijn. Meest waardeloze feest van mij dit jaar. Zwaar overschat. Frequencerz die een nummer 10 bpm LAGER draaien dan dat het daadwerkelijk hoort. Setjes die mixtechnisch en kwa opbouw waardeloos in elkaar staken. Nee, Qapital heeft zijn kans gehad. PussyLounge XXL. Jammer dat B2S deze kant op gaat. De charme van Pussy Lounge was juist dat kleinere, exclusievere, nu word het gewoon weer een nieuwe koe om uit te melken. Thrillogy was afgelopen jaar ook matig. 2 jaar terug was het afgeladen en ijzersterke setjes gehoord. Afgelopen jaar moesten ze de zalen verkleinen omdat de kaartverkoop vies tegen viel. Loudness, zeker pakken. Vooral als je liefhebber van Raw bent. Ik hoop weer op het Klokgebouw in Eindhoven. Top lokatie en super geluid. Penoze : Aanrader, vooral in de Kdanz in Schagen. Loudness ja :D Loudness wordt in december gewoon weer Maassilo en in april Klokgebouw, dat is het tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Ik kom net dit tegen... Kolere... SICK! http://www.youtube.com/watch?v=1te0RA5gKd0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 :<:<:< Kan niet wachten om die te horen in de hangar op qbase Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Draait morgen ook op Wish, waar ik wegens geen vervoer gedwongen mijn ticket heb moeten verkopen, nu hoop ik gvd echt dat ik er volgend jaar naar toe kan....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Ik sanp niet dat je dan uberhaupt een kaartje koopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Ik kom net dit tegen... Kolere... SICK! http://www.youtube.com/watch?v=1te0RA5gKd0 Inderdaad facking bruut! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Ik sanp niet dat je dan uberhaupt een kaartje koopt. Ik krijg ze toch wel verkocht, dus boeit me vrij weinig, wat overigens niet betekend dat ik baal dat ik geen vervoer ofzo kan fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Ik krijg ze toch wel verkocht, dus boeit me vrij weinig, wat overigens niet betekend dat ik baal dat ik geen vervoer ofzo kan fixen. Ook dit jaar moeten cancellen :( Zal daar als vrijwilliger aan het werk gegaan zijn. Maarja normaal werk heeft natuurlijk prioriteit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 6 juli 2013 Share Geplaatst 6 juli 2013 Re: Hardstyle & Hardcore #3 Free festival was dik! Heerlijke setjes van adaro, crypsis en Zany! Maar tsjonge dat Noisecontrollers zakt steeds en steeds dieper. Ze begonnen met lekkere nummers maar uiteindelijk kwam er weer dubstep.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Molotovie Geplaatst 7 juli 2013 Share Geplaatst 7 juli 2013 Genoten van Drokz & Daymar gisteren alleen wel een beetje jammer dat The Record Breaking 3x voorbij kwam op de Hardcore stage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Wie weet hoe dat nummer heet met de vocal: Heavy Machine Guns, vervolgens is het beuken en even later hoor je Rocket Launcher, en dan weer beuken. Ik gok dat het Adaro is maar niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Release 100 is uit en meteen een dikke zeg :< [YOUTUBE]GtfyM_KEJww[/YOUTUBE] [YOUTUBE]HN0j8KhpN-4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Blijft geniaal dit.. "Hoe ben je hier?" - Nou met de met de met de met de TREIN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Die videoclip van Sorrow is echt ziek! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Dit vind ik nou echt een bazentrack en lekker experimenteel van Crypsis :love: [YOUTUBE]nmrmL4-m_UE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Inderdaad :love: Niet iets wat je bij hem zal verwachten maar toch een van zijn beste nummers :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Zo kaartjes voor Penoze binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten